COVID vaccinatie bijwerkingen

Wederom wordt bewezen dat Big Pharma georganiseerde misdaad is, zoals Peter Goetzsche terecht in zijn boek “Dodelijke medicijnen“ stelde. Het om geld, niet om gezondheid. Een kankerpatient levert met chemo 300K op en je gaat kotsend ten onder. Veilige en werkzame vitamine C daar wordt niets aan verdiend, dus schrijven oncologen het niet voor. Sterker nog ze raden het af bij chemo, omdat het de werking daarvan zou onderdrukken. Logisch redenerend betekent dit simpelweg: neem geen chemo, maar vitamine C, vooral intraveneus toegediend.
 

Mike
Yep, de weigeraars krijgen gelijk :)

Het gaat gruwelijk instorten!
 
Raar geval uit directe omgeving.

Kennis (<30) minstens 2 keer geprikt (wat daar ontkom je toch niet aan als je wat wil doen :mad::mad:)

Heeft ook al 2 keer Cojona(*1) gehad, w.v. 1 keer heel erg en hij heeft nu al 1 week een serieuze longontsteking met 40 graden koorts. Zag hem gisteren even, tis net een dood vogeltje.
Hij wordt er iig niet gezonder op.


Zijn vriendin, niet geprikt (slim, vanwege kinderwens) heeft 1 keer Cojona(*1) gehad en verder nergens last van.


(*1) Lees hier positieve neptest, als ik Cojona schrijf bedoel ik dat ze met "griep" op bed lagen
 
Raar geval uit directe omgeving.

Kennis (<30) minstens 2 keer geprikt (wat daar ontkom je toch niet aan als je wat wil doen :mad::mad:)

Heeft ook al 2 keer Cojona(*1) gehad, w.v. 1 keer heel erg en hij heeft nu al 1 week een serieuze longontsteking met 40 graden koorts. Zag hem gisteren even, tis net een dood vogeltje.
Hij wordt er iig niet gezonder op.


Zijn vriendin, niet geprikt (slim, vanwege kinderwens) heeft 1 keer Cojona(*1) gehad en verder nergens last van.


(*1) Lees hier positieve neptest, als ik Cojona schrijf bedoel ik dat ze met "griep" op bed lagen
Slim vanwege kinder wens, niet op 1 lijn met hem dan😇gewoon dingen kunnen doen is belangrijker
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.935
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan