COVID vaccinatie bijwerkingen

vriendin van mijn zus, 10 jaar terug diagnose borstkanker. Jaren goed gegaan. Nu alle prikken genomen, alles komt in veelvoud terug, nu borst afzetten, chemo.
Schoonzusje van mijn zus nam eerst geen prik, haar partner wel, belandde in ziekenhuis met tia en coma. Wel weer goedgekomen, althans niet dood. Zij heeft zich toch om laten praten door een arts, mankeerde al van alles, toch 1 prik genomen, nu net weer terug uit ziekenhuis van hartinfarct en hartontsteking.
Maar prikken zijn geen probleem toch pffff
 
Nee, de oorzaak is een non-binaire buurmanvrouw.

Of heet dat een non-binair buurmens?
De wetenschappelijke term is volgens mijn non-binair spookding of was het psychisch gestoorde buurvrouw nu moet ik het weer opzoeken (iedere keer nieuwe biologische wezens) 🤣🤣🤣😏
 
Bekende van me heeft in iedere geval abonnement deel 1 en 2 genomen, booster heb ik niet gehoord en durfde het niet te vragen. Vertelde me dat ze druk aan de chemo is voor borstkanker, kwam ineens heel snel opzetten. Ik heb maar niets gezegd, maar denk er uiteraard het mijne van...
 
Neefje van mij had 5 jaar geleden een vreemd plekje dat is weggehaald. Na de zomervakantie 2021 bleek het teruggekomen (ik zeg komt door prik) en is hij de molen ingegaan, chemo en bestralingen. Begin januari weer helemaal blij en ook weer half aan het werk.… Neemt hij een booster, de sukkel, nu is de kanker terug.… De arts geeft hem nog 9 maanden…..
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.925
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan