COVID vaccinatie bijwerkingen

Wat Willem befoelt is dat als mensen nu door 'vaccinatiespijt' wel bereid zijn om te luisteren zij bij kunnen dragen aan een grotere groep verzetsmensen. WE beseft heel goed dat het verzet niet alleen groeit door mensen die reeds vanaf het begin het spel doorzagen maar ook door spijtoptanten die pas veel later aanhaken. Er staat een nog veel.grotere groep klaar om zuch bij ons aan te sluiten, maar zij zullen eerst die legerlaars in hun nek moeten voelen waar George Orwell het over had. Only at the precipice will people find the will to change (Q).

Mike
Dat zeg ik zelf altijd al, ze moeten dan wel zelf initiatief tonen. Dan krijgen ze ook alle hulp.
Maar niet zoals in zijn voorbeeld alleen klagen.
 
Willem.reikt nu al de hand uit en laat voortdurend zachtmoedigheid zien. Hij weet dat lang niet iedereen die helpende hand zal aannemen, het selecteert zich vanzelf ujt.

Mike
 
Willem.reikt nu al de hand uit en laat voortdurend zachtmoedigheid zien. Hij weet dat lang niet iedereen die helpende hand zal aannemen, het selecteert zich vanzelf ujt.

Mike
Ik zie dat ook wel, en op zich doet hij dat goed, maar hij heeft met NSB volk te maken, ja ik verwacht een promillage wat hulp zal vragen, de meesten zullen onder NSB druk dat nooit doen, eerder de no vacs aanvallen omdat daar de schuld ligt toch.
 
Dat weet WE maar al te goed. Het verschil is dat hij niet (ver)oordeelt en jij (en ik) wel, als we niet uitkijken. Wij kunnen nog wel.iets van Willem leren.

Mike
Dat is idd bewonderenswaardig van WE maar ik snap Sailor ook goed met de grote groep schapen die opgegeven is.

De gevaxte willen iemand de schuld geven en ze vinden dat de ongevaxten ook dezelfde fout moeten maken als dat zij gedaan hebben. Ongeacht de consequenties.

Laten we hopen dat er meer als een promillage hulp vraagt.
 
Dat is idd bewonderenswaardig van WE maar ik snap Sailor ook goed met de grote groep schapen die opgegeven is.

De gevaxte willen iemand de schuld geven en ze vinden dat de ongevaxten ook dezelfde fout moeten maken als dat zij gedaan hebben. Ongeacht de consequenties.

Laten we hopen dat er meer als een promillage hulp vraagt.
Dat hoop ik ook, ze krijgen dat ook zonder oordeel.
 

Schokkende aantallen​

Er zijn inmiddels 863 gevallen van ernstige bijwerkingen gemeld, waaronder 14 sterfgevallen. Er zijn dus 14 kinderen van 12 tot 17 jaar overleden nadat ze het coronavaccin hadden gekregen. Het gaat hierbij om gevallen die zijn gemeld bij het CDC. Waarschijnlijk ligt het werkelijke aantal een stuk hoger.
 

TLDR: Sectie wijst uit dat bij 30 a 40 % van de mensen die binnen 2 weken overleden zijn na vaccinatie dit komt door de vaccinatie!!

Maar dan geen cojona natuurlijk
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.808
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan