Coronavirus

Citaten
  • “Toen ik merkte dat die medicijnen zoveel goed deden… toen werd ik zo boos en toen kwam echt mijn ware aard omhoog: waar sta ik eigenlijk voor?”
  • “We zijn al mooi zoals we zijn. We zijn perfect.” (tegenover Harari’s hackable human)
  • “Het draait hier alleen om liefde. Dat is een cliché. Maar het is wel zo.”
  • “Je moet altijd beseffen dat blijft altijd iets groters dan ons en wij zijn maar mens. En dat nederige en dat dankbare, dat mis je heel sterk in die rationele wereld.”
  • “Als je de hoop niet meer kan geven, ja dan… moet er altijd hoop zijn.”
  • “Ze weten niet beter. Vergeef het ze letterlijk en probeer ze als mens te zien, maar ook als getraumatiseerde mensen.”
  • “Ik heb mijn missie: mensen hoop geven. Jongens, het komt goed.”

Kern:

• Het medische en maatschappelijke systeem faalde tijdens corona door blinde volgzaamheid, loyaliteit aan autoriteiten en belangen van farma/overheid in plaats van aan de patiënt en de artseneed.
  • Echt mens-zijn en helen vraagt om een spiritueel en emotioneel bewustzijn naast rationele kennis: nederigheid, synchroniciteit en erkenning van iets groters dan onszelf.
  • De fundamentele keuze in het leven is liefde versus angst; wie kiest voor liefde (onvoorwaardelijk, vergevend, overgevend) vindt kracht, hoop en echte verbinding.

Verder:

• Alexander van Walraven, bedrijfsarts, kwam in 2021 in opstand tegen de coronamaatregelen en vaccinatiedwang door ivermectine en hydroxychloroquine voor te schrijven, waarmee hij volgens eigen zeggen veel levens redde.
  • Hij werd daarop geconfronteerd met inspectie, boetes, NCTV-verhoor en demonisering door collega’s en instanties.
  • Dit riep oud trauma op uit 2008, toen hij uit de huisartsenopleiding werd gezet omdat hij zelfstandig handelde in een verdacht verpleeghuisincident.
  • Van Walraven beschrijft een levensveranderend visioen op 25-jarige leeftijd: een overweldigend gevoel van onvoorwaardelijke liefde en eenheid met alles: volgens mij is dat een numineuze ervaring geweest: https://www.fatsforum.nl/threads/het-numineuze.2525/ (en ik denk bijna zeker te weten dat hij een INFP - vanuit de MBTI bezien is).
  • Dit leidde tot een levensfilosofie van synchroniciteit, overgave, dankbaarheid en “volgen wat het universum je brengt”.
  • Hij bekritiseert de rationele, controlerende wereld (verwijzing naar Harari) en pleit voor nederigheid, menselijkheid en erkenning dat er iets groters is dan wij.
  • Artsen zijn volgens hem te volgzaam aan richtlijnen en overheid in plaats van aan de eed en het belang van de individuele patiënt.
  • Vaccins en maatregelen worden gezien als onderdeel van een bredere agenda van gehoorzaamheidstraining, angstpropaganda en machtsuitoefening.
  • Hij combineert reguliere geneeskunde met holistische, psychologische en spirituele zorg; hij geeft lezingen over spike-eiwitproblemen en is levenscoach.
  • Centraal staat de keuze tussen angst (controle, haat, verharding) en liefde (vergeving, hoop, integriteit); hij heeft inmiddels vergeving gevonden voor zijn vervolgers.

Vervolg:
    Alexander van Walraven noemt in het interview expliciet dat hij actief lezingen geeft over spikopathie om mensen bewust te maken van de mogelijke gevolgen van het spike-eiwit.
    Dit past naadloos bij zijn bredere missie: waarschuwen op basis van zijn ervaringen als arts, terwijl hij mensen hoop en praktische handvatten geeft in plaats van alleen angst te zaaien.

Laatst bewerkt:

Sprekers over covidtijd in retrospect:
  • Andrew Bridgen
    Voormalig Brits parlementslid dat kritisch is op vaccinbeleid.
  • Alexandra Henrion-Caude
    Geneticadeskundige, holistisch arts en medisch ethicus.
  • Del Bigtree
    Bekend van anti-vaccinstandpunten en media-optredens.
  • Heiko Schöning
    Regelmatig betrokken bij kritische Covid-discussies.
  • Sucharit Bhakdi
    Voormalig hoogleraar microbiologie, immunologie en infectieziekten
  • Martin Haditsch.
    Oostenrijkse arts met achtergrond in infectiologie, tropengeneeskunde en virologie
  • Vibeke Manniche.
    Deense arts (MD) en onderzoeker
  • Astrid Stuckelberger
    Spreekt over volksgezondheid en WHO-gerelateerde thema’s.
  • Peter McCullough
    Belangrijke spreker; bekend om kritiek op Covid-vaccins.
  • John Leake
    Schrijver en spreker over Covid en vaccins.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.680
Leden
8.702
Nieuwste lid
Alex B
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan