Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Citaten
- “Toen ik merkte dat die medicijnen zoveel goed deden… toen werd ik zo boos en toen kwam echt mijn ware aard omhoog: waar sta ik eigenlijk voor?”
- “We zijn al mooi zoals we zijn. We zijn perfect.” (tegenover Harari’s hackable human)
- “Het draait hier alleen om liefde. Dat is een cliché. Maar het is wel zo.”
- “Je moet altijd beseffen dat blijft altijd iets groters dan ons en wij zijn maar mens. En dat nederige en dat dankbare, dat mis je heel sterk in die rationele wereld.”
- “Als je de hoop niet meer kan geven, ja dan… moet er altijd hoop zijn.”
- “Ze weten niet beter. Vergeef het ze letterlijk en probeer ze als mens te zien, maar ook als getraumatiseerde mensen.”
- “Ik heb mijn missie: mensen hoop geven. Jongens, het komt goed.”
Kern:
- Het medische en maatschappelijke systeem faalde tijdens corona door blinde volgzaamheid, loyaliteit aan autoriteiten en belangen van farma/overheid in plaats van aan de patiënt en de artseneed.
- Echt mens-zijn en helen vraagt om een spiritueel en emotioneel bewustzijn naast rationele kennis: nederigheid, synchroniciteit en erkenning van iets groters dan onszelf.
- De fundamentele keuze in het leven is liefde versus angst; wie kiest voor liefde (onvoorwaardelijk, vergevend, overgevend) vindt kracht, hoop en echte verbinding.
Verder:
- Alexander van Walraven, bedrijfsarts, kwam in 2021 in opstand tegen de coronamaatregelen en vaccinatiedwang door ivermectine en hydroxychloroquine voor te schrijven, waarmee hij volgens eigen zeggen veel levens redde.
- Hij werd daarop geconfronteerd met inspectie, boetes, NCTV-verhoor en demonisering door collega’s en instanties.
- Dit riep oud trauma op uit 2008, toen hij uit de huisartsenopleiding werd gezet omdat hij zelfstandig handelde in een verdacht verpleeghuisincident.
- Van Walraven beschrijft een levensveranderend visioen op 25-jarige leeftijd: een overweldigend gevoel van onvoorwaardelijke liefde en eenheid met alles: volgens mij is dat een numineuze ervaring geweest: https://www.fatsforum.nl/threads/het-numineuze.2525/ (en ik denk bijna zeker te weten dat hij een INFP - vanuit de MBTI bezien is).
- Dit leidde tot een levensfilosofie van synchroniciteit, overgave, dankbaarheid en “volgen wat het universum je brengt”.
- Hij bekritiseert de rationele, controlerende wereld (verwijzing naar Harari) en pleit voor nederigheid, menselijkheid en erkenning dat er iets groters is dan wij.
- Artsen zijn volgens hem te volgzaam aan richtlijnen en overheid in plaats van aan de eed en het belang van de individuele patiënt.
- Vaccins en maatregelen worden gezien als onderdeel van een bredere agenda van gehoorzaamheidstraining, angstpropaganda en machtsuitoefening.
- Hij combineert reguliere geneeskunde met holistische, psychologische en spirituele zorg; hij geeft lezingen over spike-eiwitproblemen en is levenscoach.
- Centraal staat de keuze tussen angst (controle, haat, verharding) en liefde (vergeving, hoop, integriteit); hij heeft inmiddels vergeving gevonden voor zijn vervolgers.
Vervolg:
Alexander van Walraven noemt in het interview expliciet dat hij actief lezingen geeft over spikopathie om mensen bewust te maken van de mogelijke gevolgen van het spike-eiwit.
Dit past naadloos bij zijn bredere missie: waarschuwen op basis van zijn ervaringen als arts, terwijl hij mensen hoop en praktische handvatten geeft in plaats van alleen angst te zaaien.

Is toch ook weer allemaal afleiding?“Sterke aanwijzingen” dat Marion Koopmans meineed pleegde: wist ze al weken eerder van Wuhan?
![]()
"Sterke aanwijzingen" dat Marion Koopmans meineed pleegde: wist ze al weken eerder van Wuhan?
De vraag die nu op tafel ligt: heeft Koopmans de commissie — en daarmee de Nederlandse bevolking — een rad voor ogen gedraaid?www.ninefornews.nl