Johnny
Well-known member
...Mensen die het virus oplopen, vertonen een breed scala aan symptomen, of soms helemaal geen symptomen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het bijzondere is dat er steeds sprake is van rond de 100 mensen gestorven aan het 'nipah-virus'.
Gelukkig heb jij een gezond wantrouwen naar de witte jassen toe maar de meeste mensen vinden alles best wat ze doen want 'dokter'.Ik heb het hier al eens verteld: ze hebben het bij mijn moeder geprobeerd:
de ''gouden combi'' insuline en morfine in het ziekenhuis om haar het hoekje om te brengen:
geen grap en ook gewoon na die hele covidperiode.
Het lukte alleen niet omdat onze moeder protesteerde omdat ze niet gevoed werd ook:
en ze wilde eten:
Als je wel voedsel binnenkrijgt, werkt die morfine niet om iemand te doden.
Ik heb het ziekenhuispersoneel er toen ook op aangesproken en met familie gecommuniceerd wat ze aan het doen waren in het ziekenhuis en dat het aan onze moeder is of ze wil blijven leven (open deur natuurlijk zou je zeggen):
niet aan het ziekenhuispersoneel of verder wie dan ook.
Ik vind het echt VERSCHRIKKELIJK soms waar we als mensheid nu zijn aanbeland.
Waar gaat dit allemaal over?!
Dit zijn wij niet en hier hoeven wij NIET aan mee te werken.
Het zijn psychopaten die dit in gang zetten en op plekken zitten (ziekenhuizen etc.) dat ze denken dat ze dit kunnen doen en schapen die wegkijken.
Gelukkig heb jij een gezond wantrouwen naar de witte jassen toe maar de meeste mensen vinden alles best wat ze doen want 'dokter'.
Ik ben bang dat er veel meer zijn omgebracht in die periode met combi's van insuline, morfine en midazolam en familie weet van niks.