Coronavirus

Vind dit artikel van de heer Vrijland toch best wel aardig.

100 punten. Vrijland is de kapitte klok.die twee keer per dag de juisre tijd aangeeft. Deze keer is er geen speld tussen te krijgen.

Mike

Na “(ruime) vertraging” laat het vorige kabinet op de valreep aan de Tweede Kamer weten op geen enkele wijze te willen ingaan op de explosieve onthulling in een uitzending van De Nieuwe Wereld, waarin Ruud Koornstra zegt dat hij van “speciaal coronagezant” Feike Sijbesma te horen heeft gekregen in 2020 dat een mogelijk effectief medicijn tegen corona, citaat “nu even de kop moet worden ingedrukt, want het is belangrijker dat iedereen nu een vaccinatie krijgt en de dollartekens in de ogen van de farmacie zijn ook best groot”.

Ik heb het hier al eens verteld: ze hebben het bij mijn moeder geprobeerd:
de ''gouden combi'' insuline en morfine in het ziekenhuis om haar het hoekje om te brengen:
geen grap en ook gewoon na die hele covidperiode.

Het lukte alleen niet omdat onze moeder protesteerde omdat ze niet gevoed werd ook:
en ze wilde eten:
Als je wel voedsel binnenkrijgt, werkt die morfine niet om iemand te doden.

Ik heb het ziekenhuispersoneel er toen ook op aangesproken en met familie gecommuniceerd wat ze aan het doen waren in het ziekenhuis en dat het aan onze moeder is of ze wil blijven leven (open deur natuurlijk zou je zeggen):
niet aan het ziekenhuispersoneel of verder wie dan ook.

Ik vind het echt VERSCHRIKKELIJK soms waar we als mensheid nu zijn aanbeland.
Waar gaat dit allemaal over?!
Dit zijn wij niet en hier hoeven wij NIET aan mee te werken.
Het zijn psychopaten die dit in gang zetten en op plekken zitten (ziekenhuizen etc.) dat ze denken dat ze dit kunnen doen en schapen die wegkijken.

Laatst bewerkt:
Ik heb het hier al eens verteld: ze hebben het bij mijn moeder geprobeerd:
de ''gouden combi'' insuline en morfine in het ziekenhuis om haar het hoekje om te brengen:
geen grap en ook gewoon na die hele covidperiode.

Het lukte alleen niet omdat onze moeder protesteerde omdat ze niet gevoed werd ook:
en ze wilde eten:
Als je wel voedsel binnenkrijgt, werkt die morfine niet om iemand te doden.

Ik heb het ziekenhuispersoneel er toen ook op aangesproken en met familie gecommuniceerd wat ze aan het doen waren in het ziekenhuis en dat het aan onze moeder is of ze wil blijven leven (open deur natuurlijk zou je zeggen):
niet aan het ziekenhuispersoneel of verder wie dan ook.

Ik vind het echt VERSCHRIKKELIJK soms waar we als mensheid nu zijn aanbeland.
Waar gaat dit allemaal over?!
Dit zijn wij niet en hier hoeven wij NIET aan mee te werken.
Het zijn psychopaten die dit in gang zetten en op plekken zitten (ziekenhuizen etc.) dat ze denken dat ze dit kunnen doen en schapen die wegkijken.
Gelukkig heb jij een gezond wantrouwen naar de witte jassen toe maar de meeste mensen vinden alles best wat ze doen want 'dokter'.
Ik ben bang dat er veel meer zijn omgebracht in die periode met combi's van insuline, morfine en midazolam en familie weet van niks.

Gelukkig heb jij een gezond wantrouwen naar de witte jassen toe maar de meeste mensen vinden alles best wat ze doen want 'dokter'.
Ik ben bang dat er veel meer zijn omgebracht in die periode met combi's van insuline, morfine en midazolam en familie weet van niks.

Medusa, zeker, dat is zeker gebeurd dat veel mensen willens en wetens omgebracht zijn in in het ziekenhuis in die coronatijd:
ik ken zo twee gevallen van mensen die ik ooit eerder in persoon ontmoet had en die tijdens de coronatijd onder zeer verdachte omstandigheden dood gegaan zijn in het ziekenhuis.
Het gebeurt nog steeds onder onze eigen ogen en ze vertellen het je (natuurlijk?) niet als ze het doen:
ze denken voor god te kunnen spelen.
Maar goed, als ze jou of je naaste gaan stoppen met voeding geven, wees dan alvast maar alert!

Laatst bewerkt:
Chinese researchers identify a coronavirus with a 100% FATALITY RATE in mice.

“They died of brain infection… Not a nice way to die at all.”

“A war has been started to prevent Iran from getting nuclear weapons…

And yet this dangerous research is going on and no one really seems to say much about it.”

BODEMPROCEDURE HOF VAN LEEUWARDEN TEGEN RUTTE, KAAG, DE JONGE, HOEKSTRA, GATES EN VELE ANDEREN!⏰

Deze bodemprocedure is de eerste procedure ter wereld waarbij de eisers uitgebreid en onderbouwd uiteenzetten dat Covid-19 geen ziekte is, maar onderdeel is van 'The Great Reset "
Het gerechtshof Amsterdam behandelt vandaag, op 9 maart 2026 te 11.00 uur het hoger beroep in een verzoekschriftprocedure gericht tegen onder meer de Staat en voormalige overheidsfunctionarissen. De zitting is te volgen via deze livestream: https://streams.nfgd.n...

Waar gaat de zaak over?
De verzoekers willen personen als getuige-partijdeskundigen laten horen. Zij zijn van mening dat COVID-19 injecties kwalificeren als biowapen. De rechtbank deed daarover eerder deze uitspraak. Zie ook https://t.me/ditishetn.... Daarop gingen de verzoekers in hoger beroep, dat het gerechtshof Amsterdam behandelt

Forum statistieken

Onderwerpen
4.667
Leden
8.698
Nieuwste lid
earthmaafoods
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan