Coronavirus

Nou, maar dit nieuwe virus uit afrika is echt, echt, echt heel vreselijk enorm gevaarlijk! Ik heb het op het nieuws gehoord en de juf zei het ook!!!!!

Zonder dollen: zolang er strijd is in onszelf houden we de machtigen in stand omdat we denken leiders nodig te hebben. De mens is de enige diersoort die dit verzonnen heeft. De mens is zelf een goddelijk wezen, echter zonder dit te beseffen, waar het dus fout gaat. Toch is er diep van binnen een besef van en kan het nooit helemaal goed voelen dat er over mensen, jij ik en de rest, geheerst wordt.
Dat heersen gebeurt al duizenden jaren en lijkt daarmee toch heel gewoon. Het begon met rovers die zich organiseerden, toen kwamen de edelen, een edele vorm van parasieten en ontstonden er overheden, een nog meer gesofistikeerde vorm van parasieten. En nu zijn we er aan gewend, denken we. Ja, ons gespleten deel weet niet beter, van jongs af aan wordt onze eigenheid stap voor stap afgebroken tot we slaafjes zijn, ook een soort bruikbare idioten die niet idioot geboren werden, maar het gemaakt zijn.
En toch blijft het diep van binnen niet goed voelen, het is niet coherent.
Er is werk aan de winkel en dat is de weg terug, beter ten dele gekeerd dan ten hele gedwaald.
Demonstraties zijn zinloos, als ze wel zin lijken te hebben komt dat omdat de overheid steeds een beetje toegeeft, zodat ze een minimale geloofwaardigheid in stand houden en ondertussen gewoon steeds verdergaan met hun destructieve plannen. Je speelt ze met demonstreren in de kaart want demonstreren is een teken dat je ze serieus neemt, net als stemmen, ook totaal zinloos.
Willen we echt weten wat het juiste is om te doen dan moeten we naar binnen kijken en gaan helen wat verwond is geraakt.
Misschien komt hier nog een vervolg op.
Demonstreren heeft wel degelijk zin💪🏻 de ME gaat niet voor niks staken!
Doorpakken en blijven demonstreren! Op je reet blijven zitten help zeker niet
 
Het nieuws dit jaar:

Het virus treft ouderen en zwakkeren -> vaccin
Het virus treft steeds meer 30-60ers -> vaccin
De meeste besmettingen onder de jeugd + middelbare scholen -> vaccin
Veel besmettingen bij kinderen en kleuters op de basisscholen -> vaccin (voor 5-11 jarigen wacht op EMA goedkeuring)

Next: "ongelofelijk veel besmettingen bij peuters/dreumesen/babies" :eek::eek:-> vaccin

Vaccin effectiviteit neemt af onder ouderen en zwakkeren -> booster
etc etc
 
Het nieuws dit jaar:

Het virus treft ouderen en zwakkeren -> vaccin
Het virus treft steeds meer 30-60ers -> vaccin
De meeste besmettingen onder de jeugd + middelbare scholen -> vaccin
Veel besmettingen bij kinderen en kleuters op de basisscholen -> vaccin (voor 5-11 jarigen wacht op EMA goedkeuring)

Next: "ongelofelijk veel besmettingen bij peuters/dreumesen/babies" :eek::eek:-> vaccin

Vaccin effectiviteit neemt af onder ouderen en zwakkeren -> booster
etc etc
Ema goedkeuring voor 5 tot 11 jarigen is complottheorie ehh wel al goedgekeurd
 
Ema goedkeuring voor 5 tot 11 jarigen is complottheorie ehh wel al goedgekeurd
Net gekeken, in de bijsluiter staan ze nog niet genoemd. Niet dat iemand zich daar verder iets van aantrekt, maar was even voorbereiding aan het doen voor bezoek aan vriendin met kids onder de 12.
 
Mondkapjes vanaf groep 6, blijkbaar slaat het virus niet toe bij de jongsten.
Hugo lult er omheen dat hij de schuld bij de ongevaccineerden ligt.
50% in de ziekenhuizen is ongevaccineerden, 70% op de IC's.

Een greep uit de leugenconferentie.
 
De Gulden Middenweg is die foute club van Peter Baars. Dit is de laatste keer geweest dat op dit forum iets van de GW wordt gepost, ik gooi het er onmiddellijk vanaf. Peter Baars is (of was) een maatje van Wouter Raatgever en ik wil werkelijk niets met hem en zijn trawanten te maken hebben.

Mike
 
De Gulden Middenweg is die foute club van Peter Baars. Dit is de laatste keer geweest dat op dit forum iets van de GW wordt gepost, ik gooi het er onmiddellijk vanaf. Peter Baars is (of was) een maatje van Wouter Raatgever en ik wil werkelijk niets met hem en zijn trawanten te maken hebben.

Mike
Inderdaad ze zitten dan gelijk met de microscoop te snuffelen
 
Ze zijn vergeten dat het een patiënt is die al Hersendood is, goed lezen wat hij zegt hart Long machine, dus feitelijk is die persoon overleden anders wordt z'n hart niet op gang gehouden... Speciaal DNA of bloedgroep wachtend op orgaan roof
Dit is precies wat ik ook denk, hij kan ook een verkeersongeval hebben gehad. Die man is bevooroordeeld.....in de macht van....
 
Ooohh paniek,angst dit is het einde! En nu snel allemaal de booster halen🤣

Oooh Hans!!! Ik kan dit niet aan weer een nieuw killervirus, nu weet ik het zeker Hans!! Ik pleeg zelfmoord!!

Btw, waarom is schiphol eigenlijk nog open want er is toch een vreselijke pandemie dan zou je toch niet moeten kunnen reizen??? Nee dan laat ja natuurlijk kindjes vanaf groep 6 een mondkap dragen dat is veeeeel effectiever🤡
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.673
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan