Coronavirus


🤣🤣🤣🤣 Geweldig dit, wat een poppenkast. En hoe weten ze dat? Door die onbetrouwbare PCR🤡 als mensen nu nog niet zin dat dit onzin is, verdienen ze het niet om op deze wereld te leven!
Ik kan je verzekeren dat de paniek groot is, nee de meesten zien dit niet, ze zijn doof stom blind, de schapen blaten nu al weer dat ze meer opgesloten willen, als die schijt luizen mogen van mij aan de corona, ik lust dat toch niet 🤣🤣
 
Radioloog: ‘Vaccinatie zorgt voor meer varianten van het coronavirus’

Was ons niet beloofd dat bij een vaccinatiegraad van 80 tot 85 procent het coronavirus overwonnen zou zijn? Vaccinatie zorgt juist voor meer varianten, zegt radioloog Frits Jansen in dit opiniestuk. Hij is bezorgd. ,,De eenzijdige en soms onjuiste informatie die door het kabinet verstrekt wordt, vind ik zorgelijk.’’

 
Zin om ff te lachen? 🤣 🤣
 
 
Is te verwachten, de schaapjes moeten niet horen dat ze geniet worden....
 
Zin om ff te lachen? 🤣 🤣
Je kunt er idd maar beter om lachen. Ik word er heel moe van !
 
Voor mensen die niet op TG zitten is hier het filmpje nog even via Twitter:
 
Iedereen opgelet
Vanaf vandaag gaan de test straten prik lokaties om 17:00 uur dicht ivm corona maatregelen.

Nu niet allemaal tegelijk in de broek pissen van het lachen, ze beginnen bij het RIVM zo met de natte broek variant 🤣🤣🤣
 
Wordt bijgehouden wat de vaccinatiestatus van patiënten is?
Vaccins zijn veilig en effectief.
AZ werkt wel tegen ziekenhuisopname, maar niet tegen transmissie.
 
En de vaxinazis gaan full blown retard


In zuidelijk Afrika doen ze nog een feestje en geen enkele beperking iedereen aan t werk en na, het werk de kroeg in...... Hier Panic nieuwe variant veel besmettelijker ohh Hans help
🤣🤣🤣🤣🤣
 
Ik ben vanmiddag bij mijn vader geweest.
Hij laat zich prikken om van het gezeur af te zijn.
Hij wil ook dat ik me laat inenten.
Ik heb hem te kennen gegeven dat ik me niet laat inenten, zelfs niet als het me mijn baan kost of een eventuele contractverlenging in de weg zou staan.
Sterkte, kutzooi
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.064
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan