Coronavirus

Als er levende organismen in het vaccin zitten kan dat een tikkende tijdbom zijn.
Bijv de trichinose parasiet tast o.a. hersenweefsel en de ogen aan en kan dodelijk zijn 12-13+ maanden na besmetting. Als dat bijv. in enkele tienduizenden spuiten in Nederland zit en ze het ziektebeeld toeschrijven aan een nieuw virus dan kunnen er weer lockdowns etc komen.

Naast parasieten zijn er vast ook andere dingen als bacteriën en amoeben die op termijn dodelijk kunnen zijn.
Het is een vicieuze cirkel waarin we zijn beland. En als je het fuckzen niet hebt genomen, dan ontkom je er toch niet aan omdat het letterlijk overal in zit. Bekijk de filmpjes van regenwater onder de microscoop van Ralf Schooneveld op YT maar eens. https://www.youtube.com/channel/UCOVkJN3P0gxuQg2Cznf-A-g/videos Waarschijnlijk veroorzaakt door chemtrails besmet met parasieten. En alles wat uit de lucht komt, komt ook in de grond en water, waar ons eten groeit.
De enige échte remedie tegen dit alles is; De machtigen der aarde uitroeien.
 
Het is een vicieuze cirkel waarin we zijn beland. En als je het fuckzen niet hebt genomen, dan ontkom je er toch niet aan omdat het letterlijk overal in zit. Bekijk de filmpjes van regenwater onder de microscoop van Ralf Schooneveld op YT maar eens. https://www.youtube.com/channel/UCOVkJN3P0gxuQg2Cznf-A-g/videos Waarschijnlijk veroorzaakt door chemtrails besmet met parasieten. En alles wat uit de lucht komt, komt ook in de grond en water, waar ons eten groeit.
De enige échte remedie tegen dit alles is; De machtigen der aarde uitroeien.
Volgens mij maakt het wel uit of je die dingen oraal inneemt of dat je ze rechtstreeks in je bloed ingespoten krijgt.
 
Ze verwachten 20000 in het slachthuis en 4000 op het intensieve slachthuis dus Gommers moet niet zeuren maar gaan werken in plaats van Jinek engnek af te likken
Ik ben benieuwd wanneer de mensen gaan denken , mmmmmm vreemd.

Nu zie je dat erin gemasseerd wordt dat jonge mensen opeens hartklachten krijgen. Nooit gebeurd en nu is het normaal.

Ook zo met onverwachte overlijdens.

Bij hoeveel procent sterfte zeggen de mensen. Das gek, dit is niet ok?

Normaal gaat er ongeveer 1 procent vd bevolking dood. Gaat de bevolking mekkeren bij 2? 3? 6? 8? 13?

Ik vind het een bijzondere tijd, kan niet anders zeggen......
 
Ik ben benieuwd wanneer de mensen gaan denken , mmmmmm vreemd.

Nu zie je dat erin gemasseerd wordt dat jonge mensen opeens hartklachten krijgen. Nooit gebeurd en nu is het normaal.

Ook zo met onverwachte overlijdens.

Bij hoeveel procent sterfte zeggen de mensen. Das gek, dit is niet ok?

Normaal gaat er ongeveer 1 procent vd bevolking dood. Gaat de bevolking mekkeren bij 2? 3? 6? 8? 13?

Ik vind het een bijzondere tijd, kan niet anders zeggen......
Veel gevaxten gaan niet denken, het zijn nog steeds de wappies die de problemen veroorzaken, maar volgens mij doen die niet mee met testen voor de Mac
 
Ik ben benieuwd wanneer de mensen gaan denken , mmmmmm vreemd.

Nu zie je dat erin gemasseerd wordt dat jonge mensen opeens hartklachten krijgen. Nooit gebeurd en nu is het normaal.

Ook zo met onverwachte overlijdens.

Bij hoeveel procent sterfte zeggen de mensen. Das gek, dit is niet ok?

Normaal gaat er ongeveer 1 procent vd bevolking dood. Gaat de bevolking mekkeren bij 2? 3? 6? 8? 13?

Ik vind het een bijzondere tijd, kan niet anders zeggen......
Zolang ze naar de msm kijken zullen ze ingeprent blijven krijgen dat die doden ongevaccineerden zijn. Tja, 2 weken na je laatste prik rekenen ze je als ongevaccineerd. Een beetje creatief boekhouden. En door zoveel doden gaan de twijfelaars misschien toch overstag door de angst. De mensen die het geheel doorzien blijven gefrustreerd achter en zullen het steeds moeilijker krijgen, want ze willen kosten wat kost die prik erin! Stapje voor stapje zal het net zich sluiten, mits de hoofdverantwoordelijken van al deze ellende eindelijk opgepakt en berecht worden. Er staat ons dus nog heel wat te gebeuren!
 
Ook PubMed is nu besmet

Identification of Coronavirus Isolated from a Patient in Korea with COVID-19​


 
Ook PubMed is nu besmet

Identification of Coronavirus Isolated from a Patient in Korea with COVID-19​



Laat me weten of dit klopt dan gaan we samen de 2,7 miljoen ophalen die als beloning voor het wetenschappelijk bewijs nog openstaan
 
Laat me weten of dit klopt dan gaan we samen de 2,7 miljoen ophalen die als beloning voor het wetenschappelijk bewijs nog openstaan
Geen gebruik van "virus" Isolatie technieken zoals kochs postulaten maar met microscoop en.... Ja raad eens..... Rtpcr, schrijf die 2,7 miljoen nog maar even op je buik.....
 
Laat me weten of dit klopt dan gaan we samen de 2,7 miljoen ophalen die als beloning voor het wetenschappelijk bewijs nog openstaan
Het zal gaan om het door mensen gemaakt en gepatenteerd ``virus``, dus géén natuurlijk besmettelijk virus want die bestaan niet. Het zal wel nano en/of grafeen wat ingekapseld is met spike-eiwit (exosoom) wat een immuunreactie is op vergiftiging van lichaamscellen.
 


Verschrikkelijk dit, maar fijn dat er ook nog politici zijn die zich wel druk maken: zoals Van Houwelingen. Goeie gast. Bij nieuwe verkiezingen ga ik op hem stemmen.
 
Verschrikkelijk dit, maar fijn dat er ook nog politici zijn die zich wel druk maken: zoals Van Houwelingen. Goeie gast. Bij nieuwe verkiezingen ga ik op hem stemmen.
Onze democratie is geen democratie, we worden via nep-koning Willem en via de E.U. geregeerd door een machtige zelfbenoemde elite met héél veel geld. Ook hier kunnen we het beste onze stem niet aan verkwanselen, want dan houden we dit systeem alleen maar in stand. Anarchisme=revolutie!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.773
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan