Coronavirus

A Propos griepvirus en het weer oprakelen van het gehele coronaverhaal maar nu betreffende de griep:

Mensen zullen dit NIET inzien. Ze zien het op de tv en nemen het weer gewoon voor waar aan. Niets bijzonders toch te zien op die TV, er gaat absoluut GEEN belletje rinkelen, niet dat dit het evenbeeld is van het voorgaande verhaal, niet dat we dus (zoals wij allang aangeven) nog langer in de shit blijven zitten en het verhaal gewoon als een konijn uit de hoge hoed komt, niets niets niets aan twijfeling. Heel gewoon allemaal, de TV dankbaar zijn zelfs dat ze dit zo mooi melden. Gewoon met droge ogen kijken en als men hun ermee confronteert, dan zeggen dat wij gewoonweg de realiteit niet onder ogen willen zien en gewoon alleen maar negatief zijn.

Dorothé
Yep, je schrijft het helemaal goed op. Wij zien het verkeerd en op de tv zullen ze toch niet liegen :-(

Je word er knettergek van. De mensen die ik ken die het nu niet zien die gaan het ook voorlopig niet meer zien, pas als er veel mensen om gaan vallen. Zou dat de precipe zijn?
 
Yep, je schrijft het helemaal goed op. Wij zien het verkeerd en op de tv zullen ze toch niet liegen :-(

Je word er knettergek van. De mensen die ik ken die het nu niet zien die gaan het ook voorlopig niet meer zien, pas als er veel mensen om gaan vallen. Zou dat de precipe zijn?
Als anderen vallen dan zien ze het nog niet, alleen als ze het ZELF voelen. Daarmee hoeven ze niet te sterven, maar als het zo erg wordt dat ze zelf geen uitweg meer weten of hun leven daardoor zo uit evenwicht raakt zodat ze eigenlijk geen waarde van leven meer hebben, dan gaan die ogen pas open. Voor sommigen is de situatie eerder daar dan ze de ogen kunnen openen en die kunnen het dus nooit meer gaan inzien. Heel heftig dat dit überhaupt speelt. Ongelooflijk.

Dorothé
 
Wij worden door hun alleen maar gezien als mensen die de zaak moedwillig opruien om alleen weg maar de aandacht te krijgen. Want wij kunnen op geen enkele andere manier de aandacht krijgen omdat er niets is wat wij weten te vertellen. Daarom willen wij op deze manier dit DOODRUKKEN en anderen onze wil en wet opleggen. Niets weten wij, niets, want wij verloochenen de werkelijkheid. Wij maken gewoonweg verhalen en er zit een immens grote beweging achter die dit allemaal mogelijk maakt. Net zoals de maffia. En het erge is dat wij met deze beweging een groot gevaar zijn voor de volksgezondheid, want door ons blijven we maar in de situatie zitten. We werken maar tegen door niet te vaccineren. En door ons komen dus ook al die gevolgen voor de economie en al die mensen die sterven etc.
Tja en dan moet je niet raar opkijken als je geweerd wordt door deze goede regeling van de QR-pas. Discriminatie, welnee joh, We kunnen toch kiezen voor de test en de prik. Nee, het feit dat we buitengesloten worden is HELEMAAL niet erg, we zeuren maar wat, want we willen dit zelf.

:eek:
God sta mij bij. Ik moet wel een plekje in de hemel naast jou krijgen omdat ik deze onzin allemaal moet aanhoren en moet doorstaan.

Dorothé
 
En nog ene:
Als ik dan al vooruitloop op zaken en situaties schets die zullen gaan komen, dan krijg ik steevast te oren: Ik kan niet vooruit kijken. Hoe weet jij dit allemaal? Ik ben niet zo negatief. Alles wat je gezegd hebt, daar is niets van uit gekomen.
Als ik dan zeg, ik kan vooruit kijken omdat de ervaring mij dit leert, dan wordt dit ook weer honend weggelachen.
En als ik dan zeg dat de overheid het zelfde dus WEL kan en er wel mee weg kan komen, en alles op basis van aannames gebaseerd op statistische modellen weet te voorspellen en dat die modellen nooit uitkomen, dan wordt er niet op ingegaan.
Ja, uiteindelijk wordt er gezegd dat ik toch echt niet kan ontkennen dat we in een ernstige pandemie zitten, kijk maar eens om je heen. Waaat! Ik zie niets.
Nou, dan moet ik maar eens in de ziekenhuizen gaan kijken en dat heb ik niet gedaan, dus rest mij geen recht van spreken.

Dorothé
 
En nog ene:
Als ik dan al vooruitloop op zaken en situaties schets die zullen gaan komen, dan krijg ik steevast te oren: Ik kan niet vooruit kijken. Hoe weet jij dit allemaal? Ik ben niet zo negatief. Alles wat je gezegd hebt, daar is niets van uit gekomen.
Als ik dan zeg, ik kan vooruit kijken omdat de ervaring mij dit leert, dan wordt dit ook weer honend weggelachen.
En als ik dan zeg dat de overheid het zelfde dus WEL kan en er wel mee weg kan komen, en alles op basis van aannames gebaseerd op statistische modellen weet te voorspellen en dat die modellen nooit uitkomen, dan wordt er niet op ingegaan.
Ja, uiteindelijk wordt er gezegd dat ik toch echt niet kan ontkennen dat we in een ernstige pandemie zitten, kijk maar eens om je heen. Waaat! Ik zie niets.
Nou, dan moet ik maar eens in de ziekenhuizen gaan kijken en dat heb ik niet gedaan, dus rest mij geen recht van spreken.

Dorothé
Heel herkenbaar :-(

Ik zei gisteren nog in een discussie:"Ze hadden mij op straat doodvallende mensen beloofd!!, niks van meegekregen"

Krijg je ook de lachers mee op je hand :cool:
 
En nog ene:
Als ik dan al vooruitloop op zaken en situaties schets die zullen gaan komen, dan krijg ik steevast te oren: Ik kan niet vooruit kijken. Hoe weet jij dit allemaal? Ik ben niet zo negatief. Alles wat je gezegd hebt, daar is niets van uit gekomen.
Als ik dan zeg, ik kan vooruit kijken omdat de ervaring mij dit leert, dan wordt dit ook weer honend weggelachen.
En als ik dan zeg dat de overheid het zelfde dus WEL kan en er wel mee weg kan komen, en alles op basis van aannames gebaseerd op statistische modellen weet te voorspellen en dat die modellen nooit uitkomen, dan wordt er niet op ingegaan.
Ja, uiteindelijk wordt er gezegd dat ik toch echt niet kan ontkennen dat we in een ernstige pandemie zitten, kijk maar eens om je heen. Waaat! Ik zie niets.
Nou, dan moet ik maar eens in de ziekenhuizen gaan kijken en dat heb ik niet gedaan, dus rest mij geen recht van spreken.

Dorothé
Ik ga vandaag toch eens in het ziekenhuis kijken, maar alleen in het restaurant.
Eerst ga ik naar de Intratuin, maar daar kan ik geen koffie/thee drinken zonder QR-pas, dus kijk ik een paar 100 meter verder en de eerste mogelijkheid is het ziekenhuis. Dus voilà, ik ga het proberen.
Ze hebben er lekkere koffie en brood van Menno. Met een lekker biologisch eitje erop. Wat wil ik nog meer :love: .

Dorothé
 

The “Virus” HOAX, covered up by big oil to hide the real Depopulation Transhumanism agenda!​


Bij 17min15sec wordt dr. Lanka genoemd.
''Het bestaan van virussen'' als dekmantel voor industriele vervuiling van o.a. nanopartikels.
Daar gaat deze video over.
Eerder zag ik ook dat bloed van mensen die geen coronainspuiting gehad hadden: dat die ook nanometalen in het bloed hadden: deze video past daar ook bij.
En ook in consumptievlees zag ik ook dat gewoon die nanopartikels gevonden werden.
 
Laatst bewerkt:

MODERNA GESTART MET UITTESTEN NIEUW MRNA-GRIEPVACCIN OP PROEFPERSONEN​

..De ambities bij Moderna reiken overigens nog verder: er wordt gespeculeerd over een combinatievaccin dat mensen met een inenting beschermt tegen de griep, COVID-19 en andere luchtweginfecties.

Hadden wij dit niet ook al als complotnieuws geïntroduceerd? Sorry hoor, ik weet het niet meer. De glazen bol is zoek.

Dorothé
 
Er zal gerust ook grafeenoxide in het fuckzen zitten, maar wat ik al eerder vermoedde zitten er parasieten in.
Bij dit filmpje kreeg ik het idee; Ik denk dat we hier een flagellaat zien, mogelijk ook nog genetisch gemodificeerd. En als ik dit bekijk, dan zie ik Trypanosoma cruzi, veroorzaker van de ziekte van Chagas, Giardia en gistcellen; https://www.frontnieuws.com/nieuwe-...lg5S-R6frXvCosfgVUIJE7BGUtwoCS-AzY294IYlzdCW0
En dat zijn ingrediënten die niet in een vaccin `t huis horen!
Ook het feit, dat het fuckzen gekoeld op -96 graden celcius bewaard dient te worden geeft aan dat er levende cellen in zitten.

Het fuckzen is geen middel om een niet bestaand besmettelijk virus te bestrijden, maar om de mensheid verder te verzwakken, ziek te maken en vervroegd te laten sterven, omdat de machthebbers vinden dat er te veel mensen zijn.
Dit plan is al heel oud en is al jaren gaande dmv. vervuiling door de olie-industrie. (terwijl er genoeg schone, goedkope en duurzame alternatieven zijn voor energie) Nu wordt de atmosfeer verzadigd door nanofijnstof door verbranding van roetdeeltjes in katalysatoren.
We worden ziek door gif, straling en stress en je lichaamscellen vormen exosomen als immuunreactie om de cellen ``op te schonen``. Die exosomen zien er uit als het computer-geanimeerde Corona4us, maar in de exosomen zit nanofijnstof omgeven door het spike-eiwit.


Als er levende organismen in het vaccin zitten kan dat een tikkende tijdbom zijn.
Bijv de trichinose parasiet tast o.a. hersenweefsel en de ogen aan en kan dodelijk zijn 12-13+ maanden na besmetting. Als dat bijv. in enkele tienduizenden spuiten in Nederland zit en ze het ziektebeeld toeschrijven aan een nieuw virus dan kunnen er weer lockdowns etc komen.

Naast parasieten zijn er vast ook andere dingen als bacteriën en amoeben die op termijn dodelijk kunnen zijn.
 
Ik ga vandaag toch eens in het ziekenhuis kijken, maar alleen in het restaurant.
Eerst ga ik naar de Intratuin, maar daar kan ik geen koffie/thee drinken zonder QR-pas, dus kijk ik een paar 100 meter verder en de eerste mogelijkheid is het ziekenhuis. Dus voilà, ik ga het proberen.
Ze hebben er lekkere koffie en brood van Menno. Met een lekker biologisch eitje erop. Wat wil ik nog meer :love: .

Dorothé
Nou, hoe was het?
Eerst de kerstsfeer opgesnoven bij de Intratuin. Ze hebben in Maastricht op de 1e etage het restaurantje en er is een deel op een buiten terrasje. Maar wat schetste mijn verbazing? Ik mocht niet eens het gedeelte in om eten te halen en het terras was dicht.
Nou, toen heb ik gezegd dat ik dan maar naar het Ziekenhuis MUMC zou gaan om daar koffie te drinken. Zo gezegd, zo gedaan. En eerlijk gezegd, het was een gezellige middag met in het restaurant een mooie blik op een berg in België en ik het even gemijmerd over mijn studententijd toen ik nog in het gebouw tegenover het ziekenhuis zat en zelfs ook vaker in het ziekenhuis les kreeg en daar zelfs mijn diploma-uitreiking gehad heb. Dus, al met al voor herhaling vatbaar. Fijn alternatief. :love:

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.684
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan