Coronavirus

Nou, hoe was het?
Eerst de kerstsfeer opgesnoven bij de Intratuin. Ze hebben in Maastricht op de 1e etage het restaurantje en er is een deel op een buiten terrasje. Maar wat schetste mijn verbazing? Ik mocht niet eens het gedeelte in om eten te halen en het terras was dicht.
Nou, toen heb ik gezegd dat ik dan maar naar het Ziekenhuis MUMC zou gaan om daar koffie te drinken. Zo gezegd, zo gedaan. En eerlijk gezegd, het was een gezellige middag met in het restaurant een mooie blik op een berg in België en ik het even gemijmerd over mijn studententijd toen ik nog in het gebouw tegenover het ziekenhuis zat en zelfs ook vaker in het ziekenhuis les kreeg en daar zelfs mijn diploma-uitreiking gehad heb. Dus, al met al voor herhaling vatbaar. Fijn alternatief. :love:

Dorothé
A propos, verder nog even het ziekenhuis ingegaan naar de kiosk etc. En wat zag ik: In de hal overal protestacties, spandoeken, formulieren etc. van het zorgpersoneel omdat er wel voor hun geklapt was geworden maar niet meer loon in het zakje kwam. Chapeau zorgmedewerkers, hoedje af.
Nu nog de media zien te behalen ;)

Dorothé
 
 
Oh Hans, waar is de schuilkelder :eek:
Aantal nieuwe besmettingen bijna verdubbeld in week tijd
 
Oh Hans, waar is de schuilkelder :eek:
Aantal nieuwe besmettingen bijna verdubbeld in week tijd
Dat is in de winkels heel goed te merken, ik zag weer een hoop muilkorfjes vandaag.
 
Oh Hans, waar is de schuilkelder :eek:
Aantal nieuwe besmettingen bijna verdubbeld in week tijd
Heel ons land staat in een nieuw waarschuwingssysteem van de overheid op dat risiconiveau.
Dat is met 0 doden, 1 ziekenhuisopname en 96 positieve tests in 1 week ook zo. Dat oordeel is dus totaal waardeloos.
 
Oh Hans, waar is de schuilkelder :eek:
Aantal nieuwe besmettingen bijna verdubbeld in week tijd
De antivax wappies zijn de schuldige natuurlijk.....
 
Ik loop ook als cholera Annie door het winkelcentrum. Om mij heen vallen ze als vliegen :)
Heb jij geluk ik mag niet in een winkel centrum komen zonder pas sanitaire.
Ik heb zelf voldoende sanitair dus ze zien mij niet in die Woman Caves 🤣🤣🤣🤣
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.751
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan