Coronavirus

Nope, die willen niet geholpen worden hoor. Volgens een buurman ben ik de enige niet gevaxte en dus raar.
Oh dus jij bent raar wat ben ik dan wel niet🤣🤣🤣 ja een gestoorde....dus je verstand gebruiken is raar das een nieuwe, maar als ze geen hulp willen lekker laten hoesten en uit de buurt blijven... Die prikziekte is alleen te bestrijden met ivm
 

Als dit zo is begrijp ik niet waarom er niet wat meer slachtoffers zijn gemaakt door de inzet van SARS-Cov-19. De volgzaamheid van de bevolking zou een stuk groter zijn en de 'worldwide awakening' behoorlijk minder. Waarom, als je als DS de middelen zou hebben om een plan uit te voeren dat je een voorsprong geeft in het eindspel, gebruik je die mogelijkheid niet? Ik bedoel geen totale genocide, maar gewoon iets van 3x zoveel slachtoffers? Om het draagvlak wat op te krikken...
 
Als dit zo is begrijp ik niet waarom er niet wat meer slachtoffers zijn gemaakt door de inzet van SARS-Cov-19. De volgzaamheid van de bevolking zou een stuk groter zijn en de 'worldwide awakening' behoorlijk minder. Waarom, als je als DS de middelen zou hebben om een plan uit te voeren dat je een voorsprong geeft in het eindspel, gebruik je die mogelijkheid niet? Ik bedoel geen totale genocide, maar gewoon iets van 3x zoveel slachtoffers? Om het draagvlak wat op te krikken...
Wat denk van een reductie van 50% in de westerse landen komende winter, met als oorzaak griep covid terwijl het de quackcinatie is, nog meer angsthazen en dan nog een ronde ruimt makkelijk op lijkt me
 
Wat denk van een reductie van 50% in de westerse landen komende winter, met als oorzaak griep covid terwijl het de quackcinatie is, nog meer angsthazen en dan nog een ronde ruimt makkelijk op lijkt me
Probleem is dat de meerderheid die meegaat in het beleid hiermee kleiner wordt t.o.v. % v.d. totale bevolking. Dit terwijl deze meerderheid nodig is voor acceptatie van steeds rigidere maatregelen o.b.v. egoïstische motieven. Het uitmoorden van zo'n groot deel ontwricht de maatschappij dermate hard dat het optuigen van een centraal controlesysteem naar Chinees prototype moeilijker is.

Beter lijkt het me om wel ietsje meer slachtoffers te laten vallen maar niet idioot veel, zodat ongevaccineerden de schuld krijgen en de roep om harde maatregelen nog luider word. Ik denk dat ze de mensen nog willen laten leven omdat ze meewerken aan het optuigen van hun eigen gevangenis. Ze gebruiken de gehoorzamen als pionnen om het vangnet rond de ongehoorzamen op te zetten.

Niet dat het gaat lukken natuurlijk. 😂😂😂
 
Gelukkig heel tijdelijk allemaal…
 

Bijlagen

  • 40C3484B-4C8C-440C-A956-899188C4E735.jpeg
    40C3484B-4C8C-440C-A956-899188C4E735.jpeg
    124,8 KB · Weergaven: 11
Probleem is dat de meerderheid die meegaat in het beleid hiermee kleiner wordt t.o.v. % v.d. totale bevolking. Dit terwijl deze meerderheid nodig is voor acceptatie van steeds rigidere maatregelen o.b.v. egoïstische motieven. Het uitmoorden van zo'n groot deel ontwricht de maatschappij dermate hard dat het optuigen van een centraal controlesysteem naar Chinees prototype moeilijker is.

Beter lijkt het me om wel ietsje meer slachtoffers te laten vallen maar niet idioot veel, zodat ongevaccineerden de schuld krijgen en de roep om harde maatregelen nog luider word. Ik denk dat ze de mensen nog willen laten leven omdat ze meewerken aan het optuigen van hun eigen gevangenis. Ze gebruiken de gehoorzamen als pionnen om het vangnet rond de ongehoorzamen op te zetten.

Niet dat het gaat lukken natuurlijk. 😂😂😂
Die 'zij' denken niet zoals 'wij'.
'Wij' lopen wel massaal in 'hun' valkuil door ze wijzer te maken dan 'ze' zijn.

'Wij' schrijven er massaal op los, 'zij' leren.
 
Ik bespeur veel betweterigheid en arrogantie bij Badb en ik erger me hier aan. Ik weet niet hoe lang dit nog goed gaat.

Mike
 
Wat is je punt precies?
Het kan wel eens zo zijn dat die 'zij' ons helemaal niet zo goed kennen [zie column Jan Bennink] echter omdat het hele internet inmiddels bol staat van de reacties van 'ons' maken 'wij' die 'ze' wel heel erg wijs.

Tussentijds komt onderstaand bericht binnen en wordt de toon gezet. Mocht iemand meer willen weten dan verneem ik het op andere wijze wel. Luister ondertussen naar de wijze goeroes in het leven. Wie de schoen past trekke hem aan.

Ik bespeur veel betweterigheid en arrogantie bij Badb en ik erger me hier aan. Ik weet niet hoe lang dit nog goed gaat.

Mike
 
De vorige die titunota gebruikte was Kattekop. Ik denk dat zij in een nieuwe gedaante is verschenen.

Mike
 
Die 'zij' denken niet zoals 'wij'.
'Wij' lopen wel massaal in 'hun' valkuil door ze wijzer te maken dan 'ze' zijn.

'Wij' schrijven er massaal op los, 'zij' leren.
Als wij niet schrijven kunnen wij niet of in ieder geval lastiger van elkaar leren.
Zij schrijven ook van alles en maken ons dus ook wijs.
 
Als wij niet schrijven kunnen wij niet of in ieder geval lastiger van elkaar leren.
Zij schrijven ook van alles en maken ons dus ook wijs.
Is dat wel zo?
Is alles al niet gezegd en de toon gezet?
Er zijn andere wegen dan het internet en het lijkt de moeite waard om het eens te onderzoeken.
Het zou immers jammer zijn als je je zetten al vantevoren bekend maakt. De wedloop is dan bij voorbaat wel verloren.
 
Is dat wel zo?
Is alles al niet gezegd en de toon gezet?
Er zijn andere wegen dan het internet en het lijkt de moeite waard om het eens te onderzoeken.
Het zou immers jammer zijn als je je zetten al vantevoren bekend maakt. De wedloop is dan bij voorbaat wel verloren.
Wie zegt dat wij alles delen?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan