Coronavirus

Geweldig filmpje!

Helemaal geen geweldig filmpje. Geloof het of niet, maar Hugo spreekt hier de waarheid. [ZE] zijn uit op onze VRIJE WIL, er wordt enkel gewerkt met de ILLUSIE van 'verplichting'. Gewoon massaal niet meedoen, #ikdoenietmee. Nu wordt de indruk gewekt dat het toch verplicht zou zijn, dat is het niet en wordt het niet. Speel het satanische spel niet mee en geef [ZE] nooit meer macht dan [ZE] werkelijk hebben!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Helemaal geen geweldig filmpje. Geloof het of niet, maar Hugo spreekt hier de waarheid. [ZE] zijn uit op onze VRIJE WIL, er wordt enkel gewerkt met de ILLUSIE van 'verplichting'. Gewoon massaal niet meedoen, #ikdoenietmee. Nu wordt de indruk gewekt dat het toch verplicht zou zijn, dat is het niet en wordt het niet. Speel het satanische spel niet mee en geef [ZE] nooit meer macht dan [ZE] werkelijk hebben!

Mike
Ik sluit persoonlijk niet uit dat als een hoog percentage van de bevolking zich heeft laten pushen om het vaccin te nemen, dat men dan de vaccinatieverplichting invoert. Hoe kleiner die groep hoe makkelijker voor de handhaving van die verplichting.
 
Ik ga je vertellen dat er nooit een vaccinatiePLICHT komt, dat past nl. niet in [HUN] religie. Het zal echter steeds moeilijker worden om stand te houden vanwege de sociale druk, dat komt omdat men DENKT dat het verplicht is. Het is allemaal ILLUSIE.

Mike
het zal dan wel een illusie zijn, dat geloof ik wel, maar hoe ga je in de realiteit boodschappen doen als je "verplicht" wordt om met een pasje in de winkel te komen en anders geen toegang, ik roep maar een voorbeeld..
 
door die illusie te wekken hebben ze het wel voor elkaar gekregen om de vele jongeren te laten denken dat ze konden dansen met jansen, zich zijn gaan laten vaccineren. Zelfs de beste vriend van mijn jongste zoon, die echt heel slim is en ook een heel goed jong. Ik vind het echt zo jammer. De illusie is erg groot.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.472
Berichten
501.616
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan