Coronavirus

nu.nl

* Corona melder App stil gelegd: De uitgewisselde codes zouden op de smartphone veilig opgeslagen moeten worden, maar de kwetsbaarheid breekt met die belofte. De codes blijken namelijk ook in een apart systeemlog van Android te belanden. Apps die standaard op een telefoon geïnstalleerd zijn, kunnen die logs inzien. Veel fabrikanten van Android-smartphones voorzien hun toestellen van eigen, vooraf geïnstalleerde apps.
 
Ach ja, we wisten het al maar het is altijd mooi als iemand als Vernon Coleman het bevestigt ;)
Sinds het begin van deze hoax heb ik gezegd dat Covid-19 gewoon de jaarlijkse griep is, omgedoopt en beter in de markt gezet.
 
Dank je. Ja, dat weet ik. Het geheel is een complete leugen en de PCR-test etc. Maar hoe met gebruik van al die leugens toch kunnen aantonen dat het een hoax is en rond de 0,15% zit. Ik ga nog eens verder zoeken, maar misschien heeft iemand er meer gegevens over.

Dorothé
Je gebeden zijn verhoord, Dorothe. Willem Engel en Jeroen Pols bevestigen hier wat ik al wist: ze liegen dat het barst. Klaargezet op de relevante tijdscode:



Mike
 
In Europa worden dezelfde criteria gehanteerd. Fritsander Lahr legt uit: “Eén van de noodzakelijke voorwaarden voor Emergency Use Authorization van de EMA is dat er geen medicijn tegen de ziekte is. Dat lijkt er wel te zijn. Daarmee is dus niet voldaan aan de criteria voor EUA.”
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan