Coronavirus

Dat wordt veel vakantie de komende tijd neem ik aan..... Om de week positief wegens corona komen ze toch niet controleren 😉
Precies👍🏻 trek mij nergens iets van aan. Ik werk in de buitenlucht dus mij gaan ze niks vertellen. En anders ziek thuis hè 😉
 
Zit ik net in die chat te kijken van mijn werk🤣🤣🤣 echt ik moet me inhouden hoor🤬 corona Monster🤣🤣 wat een zieke debielen zijn er ook op deze aarde🤮🤮Bekijk bijlage 15887

Ze zeggen ook allemaal hetzelfde he.
Willem Engel = slecht
Corona = heel erg, gelukkig vaccinatie gehad, anders nog veeeeeeul erger.
Dan zie ik weer een Jensen voor me, we doen het voor de zorg, we doen het voor de ouderen.

Hoppaaa in polonaise met bekpamper weer de prikstraat in.
 
ehh, help me even. Hoe is hij/zij/het dan door het ¨monster¨ te pakken genomen als je na 4 gentherapie en je aan de regels houden je zou kunnen voorkomen dat je zelf besmet raakt?:oops:
Ja ik heb uiteraard ook weer geantwoord maar mijn reactie is verwijderd 🤣 voldoet niet aan de spelregels😁
 
Ze zeggen ook allemaal hetzelfde he.
Willem Engel = slecht
Corona = heel erg, gelukkig vaccinatie gehad, anders nog veeeeeeul erger.
Dan zie ik weer een Jensen voor me, we doen het voor de zorg, we doen het voor de ouderen.

Hoppaaa in polonaise met bekpamper weer de prikstraat in.
Gelukkig ken ik die mensen niet persoonlijk🤡🤡
 
Het lijkt wel of er steeds meer wappies op dit forum zitten:-(

Toch eens bij de Joop gaan kijken voor het echte geluid :cool:
Ik heb net voor je op Joop gekeken, waarschuwing niet doen, slecht voor je ogen je gaat direct over je nek, en je test positief voor idioterie als je langer dan 10 seconden kijkt 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.695
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan