Coronavirus

Een vriend van mijn man (dus uit vrij directe bron)zei dat een kennis van hem werkzaam is op een teststraat en dat zij en meer dan de helft vh personeel allemaal geen contract verlenging krijgen omdat ze met testen gaan minderen. Er is dan geen werk meer voor ze, gaat afgebouwd worden dat testen werd hun gezegd. Dus what is happening 🤔
 

Here we go again: Oeganda kondigt ‘ebola-uitbraak’ aan​

 
Helaas ze moeten wat nieuws verzinnen.
Aan Ebola ben ik al 3x overleden. Corona nog maar 1x. Vaccins is onbekend .. dat gebeurt tussen 2 jaar geleden en komende 3 jaar.
Misschien wordt het eens tijd voor de ☢️ overhazemazewindkorenmolenpestpokkentyfustering?
Dat kan ik onthouden en spreek ik sneller en makkelijker uit dan (stuk 💩) TedrosAdhanomGhebreyesus.🧟‍♂️
 
Laatst bewerkt:
Helaas ze moeten wat nieuws verzinnen.
Aan Ebola ben ik al 3x overleden. Corona nog maar 1x. Vaccins is onbkent .. dat gebeurt tussen 2 jaar geleden en komende 3 jaar.
Misschien wordt het eens tijd voor de ☢️ overhazemazewindkorenmolenpestpokkentyfustering?
Dat kan ik onthouden en spreek ik sneller en makkelijker uit dan (stuk 💩) TedrosAdhanomGhebreyesus.🧟‍♂️
#zinin
 

Vele scholen houden er rekening mee dat Corona in het najaar weer opbloeit. Scholen hebben al diverse maatregelen genomen, zichtbaar en/of onzichtbaar, voor het coronabeleid.

Scholen organiseren oktober en november open dagen in plaats van februari en maart. Mocht uw kind van school berichten krijgen over Corona, maatregelen of het beleid ontvangen we dit graag op meldpuntprikbussen@protonmail.com


Meer weten, volg ons dan op;
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.179
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan