Coronavirus


Als op 8 november alles is uitgekomen, hoop ik dat dit scenario ook boven tafel is gekomen. Tot 8 november is het nog lang wat dat betreft. Ze hebben nog een maand de tijd om alles uit te rollen en dat doen ze meestal heel snel. Hopelijk komt dit al eerder uit zodat ze de maatregelen niet meer uit kunnen gaan rollen.

Dorothé
 

Als op 8 november alles is uitgekomen, hoop ik dat dit scenario ook boven tafel is gekomen. Tot 8 november is het nog lang wat dat betreft. Ze hebben nog een maand de tijd om alles uit te rollen en dat doen ze meestal heel snel. Hopelijk komt dit al eerder uit zodat ze de maatregelen niet meer uit kunnen gaan rollen.

Dorothé
Besmetting zegt totaal niets. We worden weer bang gemaakt door de MSM en politic.
Wie zich nu nog laat prikken, is niet bijster slijmen/of laat zich door angst leiden en lijdt dan ook van het lijden dat ie vreest.
 

Als op 8 november alles is uitgekomen, hoop ik dat dit scenario ook boven tafel is gekomen. Tot 8 november is het nog lang wat dat betreft. Ze hebben nog een maand de tijd om alles uit te rollen en dat doen ze meestal heel snel. Hopelijk komt dit al eerder uit zodat ze de maatregelen niet meer uit kunnen gaan rollen.

Dorothé
Wat is er 8 november ook alweer?
 
Dat zijn zogeheten special elections, die plaatsvinden als er een persoon uitvalt op een bepaalde positie. Bovendien vinden er nu primaries (voorverkiezingen) plaats, in de aanloop naar de midterms.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.676
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan