Coronavirus

"Succesvollere coronavarianten"


Experts voorspellen dat door de grootschalige verspreiding van omikron een groot risico ontstaat op nieuwe en succesvollere coronavirusvarianten. Daarbij bestaat de kans dat de opvolger van omikron ziekmakender is, zeggen ze tegen AP News.
Tot nu toe wijst onderzoek uit dat omikron milder is dan haar voorganger, de deltavariant. Maar dat biedt geen garantie voor toekomstige soorten. Het coronavirus zelf heeft er geen baat bij om ongevaarlijker te worden, vertelt viroloog aan de Johns Hopkins University Stuart Campbell Ray aan AP News. "Ik denk niet dat we er zeker van kunnen zijn dat het virus minder dodelijk wordt".
 
Dr. Mercola is ook bekeerd tot de VIRUS kerk

STORY AT-A-GLANCE​

  • SARS-CoV-2 has been isolated, photographed, genetically sequenced, and exists as a pathogenic entity
  • The U.S. Centers for Disease Control and Prevention grows the virus in cell culture to ensure widespread availability for researchers who want to study it
  • At least part of the confusion appears to be rooted in how the term “isolated” is defined. Some insist a virus is not isolated unless it’s also purified, while others say a virus doesn’t have to be purified in order to be “isolated”
  • Another sticking point for some is whether or not SARS-CoV-2 has ever been isolated from a human subject without passing it through animal cells, as such media could be contaminated and therefore the source of the virus
  • Researchers have verified that the genetic sequence of the virus obtained from the American Type Culture Collection, a global resource center for reference microorganisms, is an exact match to the virus found in people with symptomatic COVID-19

 

Gewone mug veroorzaakt misschien de volgende pandemie: 'Zet het leger in om ze te bestrijden'

Hoewel we nog middenin de coronapandemie zitten, zijn tientallen wetenschappers alweer bezig met de volgende dreiging: hoe moeten we omgaan met muggen? In de toekomst zouden ze zomaar dodelijke virussen over kunnen brengen.


Niet alleen vleermuizen, maar ook steekmuggen kunnen mensen besmetten met een virus, ook in Nederland. Doordat muggen in aanraking komen met dieren of mensen die een ziekte bij zich dragen, kunnen ze deze verder verspreiden.

 
Gaat ze weer hoor slinkse directrice van mijn jongste zoon🤮🤮 heb zoooo een zin om keer gewoon echt bot en grof te reageren hierop! Fucking klaar mee! Hoe weten ze überhaupt dat het omikronzin is? Er is geen test die dat kan bevestigen 🤡🤡 wat een paniek om poep. Alle landen inclusief NL zeggen omikronzin is milde verkoudheid🙄
0ACAB1D2-D638-43A0-A0EF-47597F61CB2D.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Gaat ze weer hoor slinkse directrice van mijn jongste zoon🤮🤮 heb zoooo een zin om keer gewoon echt bot en grof te reageren hierop! Fucking klaar mee!
Bekijk bijlage 7060
Gewoon boze brief retour....
Vermeld dat er een nog nieuwere variant is DLW variant de symptomen zijn satanische linkse dictatoriale school directrices zonder verstand die, angst zaaien....
DLW
domme linkse wijven....
Wat een zeikwijf
 
Gaat ze weer hoor slinkse directrice van mijn jongste zoon🤮🤮 heb zoooo een zin om keer gewoon echt bot en grof te reageren hierop! Fucking klaar mee! Hoe weten ze überhaupt dat het omikronzin is? Er is geen test die dat kan bevestigen 🤡🤡 wat een paniek om poep. Alle landen inclusief NL zeggen omikronzin is milde verkoudheid🙄
Bekijk bijlage 7060
Als ik die brief lees heb ik gelijk hoofdpijn en vermoeidheid :-( Shiiiiihiiiit, ik ben besmet door een stukkie tekst
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.122
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan