Coronavirus

Mensen worden ziek door omgevingsfactoren (stress, s-eiwitten, verkeerde leefstijl, verkeerde voeding en diverse andere factoren, maar vooral s-eiwitten), niet door elkaar.
Dat zal best wel kloppen maar in de praktijk zie je de problemen als veel mensen een tijd bij elkaar hebben gezeten. Zoals in een schoolklas dat er snel heel veel gelijk ziek kunnen worden. Dus de filters halen het uit de lucht nu nog hoe komt het daar en waar komt het vandaan. Mijn logica vertelt mij dan toch dat het van mens tot mens gaat.
 
Een rare gedachte had ik laatst. Lach me niet uit.
Stel dat die besmettingen toch in voeding zit Wat eten we allemaal?
Eieren. Spuit die eieren in met"ïets" en .. Geen haan die er naar kraait.
 
Dat zal best wel kloppen maar in de praktijk zie je de problemen als veel mensen een tijd bij elkaar hebben gezeten. Zoals in een schoolklas dat er snel heel veel gelijk ziek kunnen worden. Dus de filters halen het uit de lucht nu nog hoe komt het daar en waar komt het vandaan. Mijn logica vertelt mij dan toch dat het van mens tot mens gaat.
Besmetting is reeds in 1921 weerlegd. Dus uitgesloten. Hoe de gedeelde omgevingsfactor ontstaat en daar terecht komt moet worden onderzocht.
 
Een rare gedachte had ik laatst. Lach me niet uit.
Stel dat die besmettingen toch in voeding zit Wat eten we allemaal?
Eieren. Spuit die eieren in met"ïets" en .. Geen haan die er naar kraait.
Dan zou ik met eigen kippen nergens last van moeten hebben. 😂
 
Geinig artikeltje wel😁

 
Kijken en delen waar je kunt, want zoals Robert F. Kennedy zegt:

“Ik zou zeggen, dit is Armageddon. Het zijn de apocalyptische krachten van onwetendheid, hebzucht en totalitarisme. Dit is de eindstrijd. En deze móeten we winnen!”

 

Aangezien de WHO net zo corrupt is als spookmans maakt dat weinig uit, de bronnen van deze draad zijn moeilijk te verifiëren, in de pdf van de lancet staat spookmans niet vermeld, WHO is er ff snel ook niets over te vinden.
De meeste virologen die in de MSM langs komen zitten in de zelfde pool van verderf en graaierij.
Allen met belangen in testen vaccins en China dit incl de WHO van Rockefeller
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.047
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan