Coronavirus

Wij spreken vaak af met een clubje ongevaccineerden. Van dat clubje zijn laatst veel mensen ziek geworden. Bijna iedereen is nu weer hersteld. De meeste mensen hadden griep klachten, en sommigen hadden van tevoren ook last van hoesten. Ik zelf heb twee dagen wat koorts gehad en de andere gezinsleden ook. Sommigen van deze groep hebben zich voor andere medische ingrepen moeten laten testen, en hier kwam corona uit. We weten dat die testen niet heel betrouwbaar zijn, maar wie weet was dit wel corona. Tot nu toe ben ik niet heel erg onder de indruk van het ziekte verloop.
 
Nee idd die testen zuigen zoals we allemaal wel weten, collega van me zat drie weken alleen bij huis, 4 x negatief getest en de 5e keer positief op iets en hij had in die drie weken praktisch geen mens op bezoek gehad. Wellicht is het virus via een raam of zo naar binnen gevlogen en heeft hem toen pas echt aangevallen.:geek:
 
Wij spreken vaak af met een clubje ongevaccineerden. Van dat clubje zijn laatst veel mensen ziek geworden. Bijna iedereen is nu weer hersteld. De meeste mensen hadden griep klachten, en sommigen hadden van tevoren ook last van hoesten. Ik zelf heb twee dagen wat koorts gehad en de andere gezinsleden ook. Sommigen van deze groep hebben zich voor andere medische ingrepen moeten laten testen, en hier kwam corona uit. We weten dat die testen niet heel betrouwbaar zijn, maar wie weet was dit wel corona. Tot nu toe ben ik niet heel erg onder de indruk van het ziekte verloop.
Ik was 2 dagen mijn reuk helemaal kwijt, en nu ruik ik nog minder. Denk dat dat long covid is :)

Maar helemaal eens, niet echt onder de indruk, verder geen test uit laten voeren.
 
Ik was 2 dagen mijn reuk helemaal kwijt, en nu ruik ik nog minder. Denk dat dat long covid is :)

Maar helemaal eens, niet echt onder de indruk, verder geen test uit laten voeren.
Long covid is als je 3 maanden later nog allerlei klachten heb.
 
Dan ruik ik nog even verder :)

Ik las trouwens ergens een stuk van een dokter en die omschreef LC op een hele nette manier als aanstellerietus :)
Na 9 maanden ellende nu kan ik zeker zeggen dat dat dus niet altijd waar is. Maar er zullen zeker hypochonders bij zitten waar je verhaal voor klopt.
 
Jan zegt het nog maar eens fijn precies zoals het is.


Ja treffend.
Benninks reactie volgt op een poging van Sietske Bergsma om aandacht te vragen voor prikschade als mogelijke doodsoorzaak van de onlangs overleden 14-jarige Wouter Betjes.
De goegemeente straft dat meteen hard af als ''ongepast'' en ''lijkenpikkerij'' met de grootste sneuneuzen als Tim Hofman voorop.
 
Laatst bewerkt:
Ja treffend.
Benninks reactie volgt op een poging van Sietske Bergsma aandacht om aandacht te vragen voor prikschade als mogelijke doodsoorzaak van de ondanks overleden 14-jarige Wouter Betjes.
De goegemeente straft dat meteen hard af als ongepast en lijkenpikkerij met de grootste deugers als Tim Hofman voorop.
Ah duidelijk ja.
Tja, de deugers mogen altijd erg deugen. Tegengas deugt niet en moet afgestraft. Mensen hebben daar al heel lang last van. Men vindt het heel akelig om geconfronteerd te worden met hun eigen angsten. Het zal ook geen pretje zijn om geconfronteerd te worden met de uitwerking van een prik die al onuitwisbaar in je lichaam verspreid is. Dan maar de boodschapper slaan ipv jezelf voor je eigen stommiteit.

Dat brengt me op een podcast van Jorn Luka met Maarten Oversier.
Het is een lang stuk maar imho de moeite waard. Wat ik aan vind sluiten op bovenstaand is het volgende:
Maarten legt o.a. uit dat de zwevers zich een weg willen mediteren met hoge frequenties van de 3e naar de 5e dimensie. Daarmee gaan ze echter voorbij aan de must dat we de 4e dimensie moeten doorleven en dat is de dimensie van zelfreflectie.

 
Ja treffend.
Benninks reactie volgt op een poging van Sietske Bergsma aandacht om aandacht te vragen voor prikschade als mogelijke doodsoorzaak van de ondanks overleden 14-jarige Wouter Betjes.
De goegemeente straft dat meteen hard af als ''ongepast'' en ''lijkenpikkerij'' met de grootste sneuneuzen als Tim Hofman voorop.
Ja, alle bijwerkingen van de prikken zijn omgezet naar corona of Omicron.... En slapend Nsbderland snurkt rustig verder
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
501.936
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan