Coronavirus

De grote baas van WHO en GAVI voorspelt dat de pandemie die nooit is geweest eindigt in 2022 en dat we elke herfst een Covid/griepprik krijgen.
 
De grote baas van WHO en GAVI voorspelt dat de pandemie die nooit is geweest eindigt in 2022 en dat we elke herfst een Covid/griepprik krijgen.
Dat einde kan wel kloppen :
Dark winter
March Madness
April Showers
May Mayflowers
Maar die shots, daar zal ie er zelf eentje van krijgen.
 
Aangezien de WHO net zo corrupt is als spookmans maakt dat weinig uit, de bronnen van deze draad zijn moeilijk te verifiëren, in de pdf van de lancet staat spookmans niet vermeld, WHO is er ff snel ook niets over te vinden.
De meeste virologen die in de MSM langs komen zitten in de zelfde pool van verderf en graaierij.
Allen met belangen in testen vaccins en China dit incl de WHO van Rockefeller

 
Ik vindt Fleur Agema niet al te betrouwbaar in deze, ik zei ook niet dat het niet zo is, enige is dat het moeilijk te verifiëren is, is nog zo...
En het maakt niet uit ook de WHO is op de hand van de CCP

Marion Koopmans uit WHO-onderzoeksteam gezet: ‘Gaat dit gevolgen hebben voor haar positie?’​


in Mens en Dier 11 december 2021 20:45 0

Marion Koopmans maakte onderdeel uit van het WHO-team dat in Wuhan onderzoek deed naar de oorsprong van corona. Er komt nu een nieuw onderzoek, maar het lijkt erop dat de viroloog uit het team gezet is.
In oktober kondigde de WHO aan dat de zogeheten Scientific Advisory Group for the Origins of Novel Pathogens (SAGO) zou bestaan uit 28 leden. Koopmans was daar in eerste instantie één van. Later werd er een nieuwe lijst gepubliceerd, waar ze niet langer op voorkwam.
Onlangs publiceerde The National Pulse een artikel over haar banden met de Chinese Communistische Partij (CCP). Koopmans werkte onder meer als wetenschappelijk adviseur voor het Centrum voor Ziektecontrole en Preventie in Guangdong.

Geen nieuws in Nederland nog?​

Ze is één van de auteurs van een studie uit juli 2020 die mede mogelijk is gemaakt door het nationale onderzoeks- en ontwikkelingsprogramma van China.
Een ander onderzoek, uit 2017, heeft betrekking op het zikavirus en is gefinancierd en uitgevoerd door de provinciale overheid van Guangdong. In 2014 leidde Koopmans een onderzoek naar influenza A (H7N9) dat is gefinancierd door het Chinese ministerie van Volksgezondheid.
Koopmans schreef ook mee aan een aantal studies die zijn gefinancierd door de China Scholarship Council (CSC) van het Chinese ministerie van Onderwijs, waaronder onderzoeken over het norovirus, rotavirus, calcineurine en migratie.
Kamerlid Fleur Agema (PVV) reageert: “Marion Koopmans uit het WHO-onderzoeksteam gezet. Berichtgeving klopt. Geen nieuws in Nederland nog?”

Vervolgvragen komen eraan!​

“In juli vroeg ik aan de minister waarom de relatie van Koopmans met de CCP geen bezwaar was voor haar aanstelling bij het OMT,” zegt Kamerlid Simone Kerseboom (FVD). “Nu blijkt de WHO dat wel een probleem te vinden.”
“Gaat dit gevolgen hebben voor haar positie?” vraagt Kerseboom. “Vervolgvragen komen eraan!”
 
Kritiek op de baas.
 
Dus nu klopt het :cool:
Ik zeg nergens dat het niet klopt, kon bij het bron bericht en de bronnen die, ze aanhalen niets verifiëren omdat ze niet vermeld wordt.
Je leest niet, het is van geen enkel belang omdat de WHO Chinese gezind is en uit de ccp ruif eet.
Wat nu blijkt is dat spookmens tegen de WHO inging, of anders probeert een tribunaal te ontlopen... Niet dus
 
Ik zeg nergens dat het niet klopt, kon bij het bron bericht en de bronnen die, ze aanhalen niets verifiëren omdat ze niet vermeld wordt.
Je leest niet, het is van geen enkel belang omdat de WHO Chinese gezind is en uit de ccp ruif eet.
Wat nu blijkt is dat spookmens tegen de WHO inging, of anders probeert een tribunaal te ontlopen... Niet dus
''of anders probeert een tribunaal te ontlopen'': dat lijkt me wel het meest waarschijnlijke scenario.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.047
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan