Coronavirus

Ze hebben de za variant geupdate naar de bijwerkingen van de quackcins hoe doorzichtig, za arts zegt milde symptomen voor paar dagen en klaar
 
Ze hebben de za variant geupdate naar de bijwerkingen van de quackcins hoe doorzichtig, za arts zegt milde symptomen voor paar dagen en klaar
Wat ik zo knap vind is dat ze al die varianten met diezelfde dubieuze test opsporen. Hoe weten ze dat het een nieuwe variant is dan? (afgezien van politieke motivaties om een land in discrediet te brengen omdat die niet meewerkt aan de agenda)
 
Wat ik zo knap vind is dat ze al die varianten met diezelfde dubieuze test opsporen. Hoe weten ze dat het een nieuwe variant is dan? (afgezien van politieke motivaties om een land in discrediet te brengen omdat die niet meewerkt aan de agenda)
Men verwerkt zogenaamd nieuwe vaccinbijwerkingen als symptomen van de zogenaamde nieuwe variant. In werkelijkheid heeft het s-eiwit geen verandering ondergaan en worden de symptomen geleidelijk aan onthuld, zodat er niet te veel weerstnd ontstaat. Daarom kun je met dezelfde voor diagnose ongeschikte test de zogenaamde varianten ook testen.

Those people are sick. (Q)
 
Als je begint met ademhalen en koud douchen, kun je het laatste wellicht opbouwen om via openluchtzwemmen naar een ijsbad.
Dat is ons nooit wijsgemaakt 🤣🤣🤣 niet zeiken plons daarna drogen in sneeuw en aankleden, niks eerst koud douchen, zo van Curacao vandaan 4 weken later hup poolcirkel, daarna 6 maanden Iraq
 
Ik krijg al een hartstilstand als ik aan een Wim Hof ijsbad denk.
Momenteel nog in zee aan het zwemmen maar is nog steeds te warm, ca 15gr. Zwembaden zitten rond 12gr en dat merk je wel degelijk. Maar toch een goei 10min erin en dat gaat gemakkelijk, enkel de eerste 1min wat wennen. Mijn geitenmelk zit in een gekoelde bak van net iets onder de 5gr (maw ca de temp van een ijsbad). Als ik daar dus mijn fles in onderhou voor te vullen en dit met 3 flessen moet ik toch zeggen dat dat een verschil is. Zwembadtemp zal nog wel zakken, zoniet de bergen in, in een riviertje.
 
Momenteel nog in zee aan het zwemmen maar is nog steeds te warm, ca 15gr. Zwembaden zitten rond 12gr en dat merk je wel degelijk. Maar toch een goei 10min erin en dat gaat gemakkelijk, enkel de eerste 1min wat wennen. Mijn geitenmelk zit in een gekoelde bak van net iets onder de 5gr (maw ca de temp van een ijsbad). Als ik daar dus mijn fles in onderhou voor te vullen en dit met 3 flessen moet ik toch zeggen dat dat een verschil is. Zwembadtemp zal nog wel zakken, zoniet de bergen in, in een riviertje.
Je lichaam kan dat prima aan, het is ook durven.
Het probleem bij pool training is de temperatuur boven water, je moet dus direct drogen, sneeuw is dan het beste.
Wat Wim Hof doet is enigszins anders maar je lichaam kan er goed tegen.
 
Je lichaam kan dat prima aan, het is ook durven.
Het probleem bij pool training is de temperatuur boven water, je moet dus direct drogen, sneeuw is dan het beste.
Wat Wim Hof doet is enigszins anders maar je lichaam kan er goed tegen.
Inderdaad want in het water is er nog geen probleem, de rilingen als ze al komen, komen slechts als ik terug aangekleed ben. Moet wel zeggen dat ik me niet direct afdroog maar een tijdje in de zon sta als ze schijnt.
 
Inderdaad want in het water is er nog geen probleem, de rilingen als ze al komen, komen slechts als ik terug aangekleed ben. Moet wel zeggen dat ik me niet direct afdroog maar een tijdje in de zon sta als ze schijnt.
Dat kan bij jou nog, bij -15 is dat niet te doen 🤣🤣🤣 dan moet je de sneeuw induiken en daarna direct in de kleren
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.695
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan