Coronavirus

Maar volgens Jensen is dit allemaal :afleiding' en gaat Biden Rusland de schuld geven. :rolleyes: De beerput staat wijd open en hij zegt dat het niet stinkt :rolleyes:.

Mike
 
Ik weet wat ik ervan moet denken: dit is een eindspel, alles of niets. Er komt geen kinetische oorlog. De derde wereldoorlog gaat om je vrijheid van bewustzijn, daar was het Satan al die tijd om te doen. Dit is een spirituele oorlog gebaseerd op vrije wil. Ik weet niet hoe goed jouw Duits is, maar dit filmpje zegt exact waar het [HEN] om te doen is:



Mike

Goed samengevat. Daar gaat het om en dit in 4 minuten weergegeven.

Dorothé
 
Laatst bewerkt door een moderator:
 


Bye bye Fauci. Robert Jensen: move along folks, nothing to see here.🙄

Mike
 
In de 24 Peruaanse staten die vroegtijdig gebruik maakten van ivermectinebehandeling, daalde het aantal sterfgevallen met gemiddeld 59% slechts 30 dagen na het pieksterftecijfer. En het was 75% gedaald na 45 dagen bij mensen ouder dan 60 jaar.

 
Ik weet wat ik ervan moet denken: dit is een eindspel, alles of niets. Er komt geen kinetische oorlog. De derde wereldoorlog gaat om je vrijheid van bewustzijn, daar was het Satan al die tijd om te doen. Dit is een spirituele oorlog gebaseerd op vrije wil. Ik weet niet hoe goed jouw Duits is, maar dit filmpje zegt exact waar het [HEN] om te doen is:



Mike

Hier de tekst, voor wie het Duits niet machtig is:


Mike
 
Daar komt de volgende pandemie al aan :



 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.936
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan