Coronavirus

Jensen heeft ongelijk en het gaat uitkomen, op zeer korte termijn. Nothing can stop what is coming. Nothing.

Mike
 
...in miniscule amounts that almost certainly can't cause disease.

Zoals je kunt lezen is dat hele verhaal van 'shedding' via bepaalde social media (FUCK FACEBOOK!) totaal opgeblazen. Het is de natte droom van de powers-that-be want dan zouden we het 'virus' idd overdragen en anderen 'besmetten', maar ze zijn simpelweg nog niet zover. Daarom waren eerdere 'pandemieen' zoals SARS, MERS, Ebola, Mexicaanse griep en Zika niet effectief genoeg. Dit geldt ook voor C19, de 'pandemie' bestaat slechts in het hoofd van mensen dankzij de media en vervalste statistieken.

Mike
 
Waarom verrast me dit niet?
Toch weer die Spike eiwitten. Overigens zijn er nog meer schadelijke eiwitten ontdekt naast Spike eiwitten. Hoeveel varianten van die schadelijke eiwitten zouden er wel niet bestaan? En daarmee nog andere middelen om dese te elimineren? Die Spike eiwitten zijn in 2016 ontdekt door 2 wetenschappers in de diergeneeskunde. 1 van beide heren is bezig met een vaccin tegen deze eiwitten.

 
Toch weer die Spike eiwitten. Overigens zijn er nog meer schadelijke eiwitten ontdekt naast Spike eiwitten. Hoeveel varianten van die schadelijke eiwitten zouden er wel niet bestaan? En daarmee nog andere middelen om dese te elimineren? Die Spike eiwitten zijn in 2016 ontdekt door 2 wetenschappers in de diergeneeskunde. 1 van beide heren is bezig met een vaccin tegen deze eiwitten.

Tot in hoeverre zou vervuiling van lichaam invloed hebben op de acceptatie van het lichaam voor het spike-eiwit en de reproductie ervan?
 
Er zijn heel veel.dingen die we nog niet weten. Ik neem het zekere voor het onzekere en slik eiwitoplossers en sluit straks af met Norit.

Mike
 
Bericht van Frank Ruesink

BREAKING NIEUWS : BILD BIEDT HAAR EXCUSES AAN, WANNEER VOLGEN DE NEDERLANDSE KRANTEN?
Lieve FB volger,
Een aardverschuiving dendert door Duitsland heen. Mijn enige vraag is nu: wanneer volgt Nederland?
De Duitse krant BILD heeft voor mij het ondenkbare gedaan.
BILD heeft zich verontschuldigd aan alle kinderen voor hun gigantische angstverhalen in coronatijd: https://tinyurl.com/2dm3rzfw
Excuses werd aangeboden voor de grootschalige ellende, die hun berichtgeving heeft aangericht in het leven van gezinnen en speciaal in het leven van kinderen.
Wat een grootsheid van hoofdredacteur van Julian Reichelt om dit te doen: https://tinyurl.com/3ca2hp3n. Wat een voorbeeld is hij daarmee voor alle hoofdredacteuren in andere landen. Maar zeker ook voor de hoofdredacteuren in Nederland.
Mijn idee is om massaal Paul Jansen hoofdredacteur van De Telegraaf, Pieter Klok hoofdredacteur van de Volkskrant en de nieuwe hoofdredacteur van AD.nl op te roepen om dit voorbeeld te volgen.
Want het is precies zoals hoofdredacteur Julian Reichelt van BILD zegt, als de nationale overheid het niet doet, dan moet je het als hoofdredacteur maar doen. Je excuses aanbieden aan kinderen.
Met gezonde groet,
Frank Ruesink
PS 1: Laat vooral hieronder ook jouw idee achter hoe wij deze drie Nederlandse hoofdredacteuren aan kunnen moedigen om dit voorbeeld te volgen.
PS 2: Ik ben ook benieuwd of je vindt dat we een grootschalige actie op zouden moeten zetten om te zorgen dat er ook echt excuses van de Nederlandse kranten komt.
PS 3: Hierbij een stukje van de vertaling van Julian Reichelt.
"Ik zou tegen miljoenen kinderen in dit land, voor wie wij als samenleving allemaal verantwoordelijk zijn, willen zeggen wat onze federale regering en onze kanselier nog niet hebben durven zeggen: wij vragen u om vergeving.
We vragen je vergeving voor anderhalf jaar van een beleid dat je tot slachtoffer heeft gemaakt.
Aan slachtoffers van geweld, verwaarlozing, isolement, emotionele eenzaamheid. Want de politiek en de media die berichten dat je tot op de dag van vandaag, net als vergif, het gevoel hebt dat je een levensgevaar bent voor onze samenleving.
Dat ben je niet, laat je niet overhalen. Wij moeten jou beschermen, niet jij ons.
Was er de Merkel-top voor kinderen? Nee. In plaats daarvan kregen onze kinderen te horen dat als ze het aandurfden om kinderen te zijn, om hun vrienden te ontmoeten, ze oma zouden vermoorden. Niets van dit alles is ooit wetenschappelijk bewezen. Het was gewoon gemakkelijk om dat te zeggen, want kinderen vechten niet terug en stemmen niet."
PS 4: Wil je op de hoogte blijven van nieuwe acties, schrijf je dan vooral in op www.frankruesink.nl
Kan een afbeelding zijn van de tekst 'WEIL DIE BUNDESREGIERUNG ES NICHT MACHT BILD bittet alle Kinder um Verzeihung!'

 
Brilliant, de clown show kan verder gaan 😂😂

Griekse letters voor coronavirusvarianten om stigmatisering tegen te gaan

Wereldgezondheidsorganisatie WHO gaat varianten van het coronavirus aanduiden met letters uit het Griekse alfabet, zodat ze niet worden vernoemd naar de landen of gebieden waar een mutatie voor het eerst is vastgesteld. Dat kan namelijk als stigmatiserend worden ervaren, zoals de Indiase regering duidelijk heeft gemaakt.

De Britse, Zuid-Afrikaanse, Braziliaanse en Indiase variant worden voortaan aangeduid met respectievelijk Alpha, Bèta, Gamma en Delta. Toekomstige zorgelijke of belangwekkende mutaties krijgen een andere letter.

Een land is mogelijk sneller bereid een nieuw ontdekte variant te rapporteren als die niet de naam van dat land krijgt. Dit alles moet de publieke discussie bovendien eenvoudiger maken. Op website van de WHO komen de namen van de varianten te staan. Als de 24 Griekse letters zijn gebruikt, wordt iets anders bedacht.

De wetenschappelijke aanduidingen - de Britse variant heet bijvoorbeeld B.1.1.7 - worden gehandhaafd. De werkgroep die het 'letterbesluit' nam, is een paar maanden aan het werk geweest. Onder meer een voorstel om de namen van Griekse goden als naamgever van de coronavirusvarianten te gebruiken, werd verworpen.

 
Robert David Steele on Turkish TV: it is now public that Covid 19 is a lie. Covid-19 was developed by the pharmaceutical company that produces biological weapons.
 
Als je corona hebt doorgemaakt, maak je waarschijnlijk de rest van je leven antilichamen aan, aldus Nature. Beenmergcellen die B-geheugencellen worden genoemd, blijven antilichamen maken om toekomstige coronabesmettingen te bestrijden. Bij mensen gebeurt dat mogelijk nog tientallen jaren na de oorspronkelijke besmetting.
 


Jaja🤔 wat moet ik hier nou weer van zeggen?!
 
Ik weet wat ik ervan moet denken: dit is een eindspel, alles of niets. Er komt geen kinetische oorlog. De derde wereldoorlog gaat om je vrijheid van bewustzijn, daar was het Satan al die tijd om te doen. Dit is een spirituele oorlog gebaseerd op vrije wil. Ik weet niet hoe goed jouw Duits is, maar dit filmpje zegt exact waar het [HEN] om te doen is:



Mike
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Wida

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.860
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan