Coronavirus

Even over Corona: als je geen klachten hebt kun je dus wel Corona hebben ofwel ziek zijn. Dus als je personeelszaken belt om je ziek te melden en ze vragen welke klachten je hebt, kun je gewoon zeggen dat je geen klachten hebt maar wel ziek bent! Ik wens werkgevers veel sterkte met de discussie.
 
Wakkere arts, viroloog dr. Robert Gorter in gesprek met Sven over de plandemie.

Op YouTube alleen een korte introductievideo:


De gehele video staat alleen op https://eenoorlogreedsverloren.nl/2...-vuur-in-gesprek-met-dr-robert-gorter-1-3-25/

Vanaf 1u en 10min vertelt hij over de covid-vaccins. Er zullen ziektes gaan ontstaan door prionen (hersenziekten met altijd een dodelijke afloop, o.a. Creutzfeldt-Jakob).

Later zegt hij trouwens ook dat prionen mogelijk door de lucht kunnen worden doorgegeven aan andere mensen, dat lijkt dus weer op die mythe dat gevaccineerden niet-gevaccineerden kunnen besmetten. Ik geloof daar zelf niet in, omdat ik niet in de besmettelijkheid van virussen geloof en niet meedoe met deze 'verdeel en heers'-tactiek. Ik schrijf dit hier ook niet om die mythe kracht bij te zetten, maar om dr. Gorters gedachtegang te begrijpen. Ik weet echter niets van prionen, ik ga er morgen meer over lezen. https://nl.wikipedia.org/wiki/Prion Of weet iemand hier al meer van?

Ik googlede nog wat verder op deze arts, hij runt een centrum voor niet-toxische immuuntherapie tegen kanker in Keulen. http://www.gorter-model.org/nl/
 
Laatst bewerkt:
Mag toch echt hopen dat dr. Gorter het bij het verkeerde eind heeft want dit ziet er allemaal niet zo lekker uit:
ik ben bang van wel, Medusa. Jaren geleden waarschuwde Dr. Leonard Horowitz al voor 'virussen', vaccins en programmeerbare prionkristallen in het brein, ongetwijfeld aan te sturen met 5G.

Dr. Gorter kende ik ook al. Hij behandelt kanker middels hyperthermie. Hij wekt 'koorts' op d.m.v.warmtebronnen op tumoren, aangezien kanker een koude ziekte is en het immuunsysteem ondermijnt.

Mike
 
Ik heb hem destijds gesproken. Dit soort artsen wordt altijd afgedaan als Kwakzalverij.
Ik bezoek dus uitsluitend artsen die worden beschuldigd van kwakzalverij. ha ha.
N.a.v. mijn bezoek heb ik wel hyperthermie gedaan. Kan in Amsterdam. (prive).
Er werd wel een gedeelte vergoed.
Allemaal niet goedkoop.
Maar vaak hebben ze ook dure apparatuur gekocht die gewone ziekenhuizen niet hebben.

Ziekenhuizen werkten destijds ook al met hyperthermie maar alleen als je kanker hebt. Ik deed het uit voorzorg. Tegenwoordig lees ik er niets meer over dus weet niet of ziekenhuizen dit nog toepassen.
Bovendien werken ziekenhuizen volgens protocol. Ze kunnen dus niets zelf beslissen n.a.v. een vraag van de patient. Een Echo bv die ik wel zou willen krijg ik niet.
 
26 en 27 juni organiseert Sven Hulleman e.a. weer een teststraat in Baarn. Met 1 druppel bloed wordt er getest of je IgM of IgG antistoffen hebt tegen 'corona'. Uiteraard zegt dit heel weinig, aangezien juist de T-lymfocyten en het Complementsysteem van je immuunsysteem veel belangrijker zijn tegen indringers.
ECHTER, je krijgt een GEEL VACCINATIEBOEKJE met de officiële aantekening van getest te zijn. Altijd handig om voorbereid te zijn. De testmaatschappij-wet is namelijk al door de tweede kamer AANGENOMEN!
Via deze link kun je je inschrijven en direct de €50 betalen.

 
26 en 27 juni organiseert Sven Hulleman e.a. weer een teststraat in Baarn. Met 1 druppel bloed wordt er getest of je IgM of IgG antistoffen hebt tegen 'corona'. Uiteraard zegt dit heel weinig, aangezien juist de T-lymfocyten en het Complementsysteem van je immuunsysteem veel belangrijker zijn tegen indringers.
ECHTER, je krijgt een GEEL VACCINATIEBOEKJE met de officiële aantekening van getest te zijn. Altijd handig om voorbereid te zijn. De testmaatschappij-wet is namelijk al door de tweede kamer AANGENOMEN!
Via deze link kun je je inschrijven en direct de €50 betalen.

Ik weet niet of ik dit moet vertrouwen, eetlijk gezegd.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of ik dit moet vertrouwen, eetlijk gezegd.

Mike
Sven Hulleman was toch tegen de Corona hype? Waarom gaat hij er nu in mee? Uiteindelijk blijkt elke keer weer dag de mensen die zeggen tegen te zijn toch daarna meegaand zijn om de 1 of andere reden. Ik volgde toen wel pieter stuurman en had wel de indruk dat hij het goed zag. Maar ook hem heb ik al lang niet gevolgd dus weet niet hoe hij er nu in staat.
 
Het idee is dat je dan al een testbewijs hebt. Ik heb hier om twee redenen problemen mee:

M.i. moet je nooit meegaan met een testsamenleving, NOOIT. Punt.

Het gele vaccinatieboekje (waarom de kleur geel, WO2 iemand?) zal niet geaccepteerd worden als legitiem alternatief voor de groene pas van de EU.

Ik rij liever voor die 50 euro op 29 mei naar Brussel om daar te demonstreren met minimaal een miljoen mensen!

Mike
 
Is dit bedoeld om dan gewoon deel te mogen nemen aan festivals etc? Net zoals de mensen die straks alles mogen als ze gevaccineerd zijn? Klinkt wel vaag dit.
 
Is dit bedoeld om dan gewoon deel te mogen nemen aan festivals etc? Net zoals de mensen die straks alles mogen als ze gevaccineerd zijn? Klinkt wel vaag dit.
Ik dacht dat dit meer bedoeld is voor mensen die door werkgever onder druk worden gezet of leerlingen die door scholen onder druk worden gezet maar misschien is dit wel mijn eigen interpretatie.😇
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan