Coronavirus

Ik vertrouw de oprechtheid van de test wel en dat komt ook omdat Sven hier voor reclameert maar zie dit als zo`n actie waar je denk ik uiteindelijk niets mee kan. Nu kan je met genoeg antilichamen naar Duitsland reizen begreep ik van een vriend maar op de site van de RIVM kan ik niet ontwaren hoe het precies zit, een beetje vaag allemaal en heb ze daarom gemaild. Het blijft toch wel willekeur want met de regelgeving bedenken ze zo wat om je de test of vaccin op te dringen.

Mooi om te zien hoe er hier over gedacht wordt.
 
Je laten testen is de testsamenleving valideren, met allerlei vrijheden die je vanaf de geboorte reeds hebt maar die nu voorwaardelijk zijn gemaakt. #ikdoenietmee

Mike
 
Over die test van Sven. Ik heb net even goed gelezen. De test mag dan betrouwbaar zijn en met de beste intenties georganiseerd. Toch lees ik dat uiteindelijk de overheid de beslissing neemt over de geldigheid ervan. Wat dan het exacte nut is? Waarschijnlijk wil hij uiteindelijk aan kunnen tonen dat er niks aan de hand is en mensen geen vaccin nodig hebben. Ik weet het niet zo goed eerlijk gezegd. Gevoelsmatig klopt het niet en heb er eveneens argwaan bij.

uit de link de info.


De waarde die aan deze aantekeningen kan worden gehecht met betrekking tot reizen of restaurants bezoeken is afhankelijk van de overheid. Wel kan het zekerheid geven over de gezondheidssituatie van de geteste personen.



Wij werken niet samen met andere instanties en deze gegevens worden alleen gebruikt voor eigen onderzoek. Uiteindelijk als deze informatie wordt gedeeld, dan gaat het alleen om de resultaten, maar niet om de persoonlijke gegevens.
 
Wat is een virus, Del? Is het wetenschappelijk bewezen?
 
Ook artsen mengen zich in de discussie. ā€œNu pas komt naar buiten wat elk weldenkend mens en zeker arts al lang wist. Ziekenhuizen manipuleren hun cijfers! Ze manipuleren hun cijfers louter voor financiĆ«le redenen. Zeg ik al lang!ā€ reageert huisarts Conrad Haelterman.
 
ā€œWij bouwen de nieuwe structuren, het nieuwe banksysteem, het nieuwe rechtssysteem. We laten dit niet nog een keer gebeuren,ā€ benadrukte ze. Op de vraag of ze optimistisch is over de toekomst antwoordde ze dat ā€˜we al gewonnen hebbenā€™.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.556
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan