Complotdenkers?

VN verklaart oorlog aan ‘gevaarlijke’ complottheorieën: ‘Wereld wordt niet heimelijk gerund door elite’​





Zaten we toch allemaal fout. Gelukkig is er niks aan de hand.:cool:

Dat was toch al bekend. Rudy Bouma had twee weken geleden bij Nieuwsuur nog uitgelegd hoe het zit met complottheorieën.
 
Hier hetzelfde bericht van Frontnieuws:


Is een verraling van dit artikel:


En de auteur is . .Dmitry Baxter, die o.a. schreef in het verleden voor de beruchte clickbait-site Your News Wire, vergelijkbaar met Real Raw News nu. Newspunch is dus ook FAKE NEWS.

Mike
 

Dat heb ik nooit gezegd​


In het artikel van de krant staat verder: “De Brabantse reiziger overweegt om naar de chauffeur toe te lopen en hem te vragen het volume wat te dimmen. Uiteindelijk doet hij dat niet.” Sean stelt: “Dat heb ik nooit gezegd.”
 
BERICHT AAN NIET GEVACCINEERDEN (geplaatst door General Flynn).
Helaas geen website bekend die tekst uit plaatje kan omzetten t.b.v. deepl.
Bekijk bijlage 14559
Vertaling was al geplaatst in ' the great awakening' door @Michel aka de mies :

Dan plaats ik deze ook maar hier.


"Zelfs als ik bestoven en volledig gevaccineerd zou zijn, zou ik de ongevaccineerden bewonderen omdat ze de grootste druk hebben weerstaan die ik ooit heb gezien, zelfs van partners, ouders, kinderen, vrienden, collega's en artsen.

Mensen die tot een dergelijke persoonlijkheid, moed en kritisch vermogen in staat waren, zijn ongetwijfeld het beste van de mensheid. Zij zijn overal, in alle leeftijden, opleidingsniveaus, staten en ideeën. Zij zijn van een bijzondere soort; zij zijn de soldaten die elk leger van licht in zijn gelederen wil hebben. Zij zijn de ouders die elk kind wil hebben en de kinderen waar elke ouder van droomt. Zij zijn wezens die boven het gemiddelde van hun samenleving uitstijgen, zij zijn de essentie van de mensen die alle culturen hebben opgebouwd en horizonten hebben veroverd. Ze staan daar, naast je, ze zien er normaal uit, maar het zijn superhelden.

Zij deden wat anderen niet konden, zij waren de boom die de orkaan van beledigingen, discriminatie en sociale uitsluiting doorstond. En ze deden het omdat ze dachten dat ze alleen waren, en geloofden dat ze de enigen waren.

Verbannen van de tafel van hun familie met Kerstmis, zagen ze nooit iets zo wreed. Ze verloren hun baan, lieten hun carrière zinken, hadden geen geld meer ... maar het kon ze niet schelen. Ze leden onder onmetelijke discriminatie, aanklacht, verraad en vernedering ... maar ze gingen door.

Nooit eerder in de mensheid is er zo'n "casting" geweest, nu weten we wie de besten zijn op de planeet Aarde. Vrouwen, mannen, oud, jong, rijk, arm, van alle rassen of religies, de ongevaccineerden, de uitverkorenen van de onzichtbare ark, de enigen die weerstand wisten te bieden toen alles instortte.

Dat zijn jullie, jullie doorstonden een onvoorstelbare test die veel van de sterkste mariniers, commando's, groene baretten, astronauten en genieën niet konden doorstaan.

Jullie zijn gemaakt uit het materiaal van de groten die ooit geleefd hebben, de helden die geboren zijn onder gewone mannen die gloeien in het donker."
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan