Complotdenkers?

Waar mensen bestraald worden in ziekenhuizen doen ze anders wel heel erg hun best zichzelf te beschermen. Zelf meegemaakt. Allemaal voor de show?
 
Waar mensen bestraald worden in ziekenhuizen doen ze anders wel heel erg hun best zichzelf te beschermen. Zelf meegemaakt. Allemaal voor de show?
Ik geloof wel erg in de hormese theorie dat een beetje straling heel goed is voor een mens maar ik denk wel dat teveel niet ok is.
 
Bedankt. Ik vind het nl dubbel bijzonder.
1. Angst creëren.
2. Door afschaffen kernenergie meer afhankelijk worden van onbetrouwbare wind- en zonne energie.
 
Nou, volgens mij is dit er één, alhoewel ik dit verhaal volgens mij wel eens eerder ben tegengekomen:


Uitspraak at atoombommen niet bestaan klopt wel. Ik heb afgelopen weken op diverse knopjes gedrukt... 💣A-bom 'Washington DC', 💣A-bom 'Binnenhof' (met geeltje: vandaag is FvD op tour in NL), 💣A-bom op 'Vaticaan' ... en er gebeurde niets.
 
Van de zomer heeft Arend Zeevat beschreven hoe we besodemieterd worden. Website: wanttoknow.nl/be

Van de week las ik het ook bij MartinVrijland

angst...angst...angst
 
Van de zomer heeft Arend Zeevat beschreven hoe we besodemieterd worden. Website: wanttoknow.nl/be

Van de week las ik het ook bij MartinVrijland

angst...angst...angst
Vind je het niet ongelofelijk zonde van je tijd om deze twee te volgen.
Persoonlijk heb ik niet het idee dat ze echt veel te melden hebben waar ik wijzer van kan worden.
 
Vind je het niet ongelofelijk zonde van je tijd om deze twee te volgen.
Persoonlijk heb ik niet het idee dat ze echt veel te melden hebben waar ik wijzer van kan worden.
Nee, ik vind dat geen zonde, anders deed ik het niet.

Ook van fouten kun je leren🤔
Mijn oude navigatie leraar had een aantal uitspraken die ik al bijna 40 jaar hanteer:

2 men's navigation is never wrong

chech and re-check

Of zij die De Schrift bestuderen:
Onderzoek alles en behoudt het Goede
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.639
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan