Complotdenkers?

Onschuldig​

Dat dit nocebo-effect ook bij de coronavaccins speelde, was al duidelijk. In de klinische studies waarbij de helft van de proefpersonen het vaccin kreeg en bij de anderen een zoutoplossing werd ingespoten, meldden velen uit de tweede groep dat ze er last van hadden gehad. Terwijl een zoutoplossing volkomen onschuldig is. Dat betekent dat ook in de vaccingroep meldingen zijn gedaan van bijwerkingen die niet van het vaccin kwamen.

Onschuldig? Ik had indertijd de PDF van Pfizer gezien voor de deelnemers aan de trials. Ook zij spoten een meningokokken vaccin in omdat de deelnemers anders zouden merken dat er geen reactie was en zij dus het placebo kregen.
Kan dat document niet meer vinden op het net.

AstraZeneca decided not to use a saline placebo in their trial but instead used another vaccine, the MenACWY vaccine (which is designed to protect against meningococcal bacteria). AstraZeneca calls the MenACWY vaccine a ‘placebo’, and then use this obvious falsehood to hide the number of adverse reactions and deaths that occur.


Dick
 

De Duitse veiligheidsdiensten maken zich grote zorgen om de coronaprotesten in het land. Die worden, onder invloed van samenzweringstheorieën, steeds gewelddadiger. Invloedrijke figuren als Attila Hildmann, een veganistische kok met de bijnaam ‘avocadolf’, verspreiden complottheorieën van groepen als QAnon, waarvan de volgers geloven dat een internationale, invloedrijke elite kinderen kidnapt om van hun bloed een verjongend serum te maken. In Duitsland zouden inmiddels 200.000 mensen in dat complot geloven.

 
Dino Sarac, hier bij Weltschmerz geïnterviewd:
 
Deze Dino is een leerling van Martijn van Staveren. De conspiracy glazenwasser noem ik hem. Een van mijn zonen vindt dit erg goed. Dutch Matrix is ook een youtube kanaal.
 
Justin Castro.

Mike
Fox News commentator Tucker Carlson claimed that Justin Trudeau is not the son of Pierre Elliott Trudeau and is instead the son of former Cuban dictator Fidel Castro. Carlson claimed during a mock game show that the “love child” of Margaret Trudeau and Fidel Castro now runs Canada. This conspiracy theory is extremely popular on social media despite the fact the claim has been disputed by fact-checkers.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan