Complotdenkers?

Is bekend in welk jaar de geënten gestorven zijn of wordt dat gecensureerd?
Ik zag in elk geval dat Pierre Capel het in zijn video van vorige week (woendag?) had over februari/maart a.s.: dat er dan een kaalslag zal komen. Hij doelt denk ik op het in de literatuur beschreven fenomeen van ''Antibody Dependendent Enhancement'' (ADE). Dr. Tenpenny had het over 1-3 jaar dat er overheen gaat. En sommigen hebben het over 10 jaar bij jonge mensen, 2-3 jaar bij ouderen.
 
Ik zag in elk geval dat Pierre Capel het in zijn video van vorige week (woendag?) had over februari/maart a.s.: dat er dan een kaalslag zal komen. Hij doelt denk ik op het in de literatuur beschreven fenomeen van ''Antibody Dependendent Enhancement'' (ADE). Dr. Tenpenny had het over 1-3 jaar dat er overheen gaat. En sommigen hebben het over 10 jaar bij jonge mensen, 2-3 jaar bij ouderen.
Interesting times. Ik ben benieuwd wat er van mijn familie overblijft als deze voorspellingen (grotendeels) uitkomen.
Ik wil niet uitsluiten dat het gebeurt, maar het klinkt een beetje als die voorspellingen van de wereld gaat ten onder. Die voorspellingen zijn tot op de dag van vandaag nog nooit uitgekomen.
 
Toen waren we ook nog niet massaal aan het vaccineren. Geloof het maar, jij kunt ervoor kiezen of dit als een schok binnenkomt of niet.

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
Interesting times. Ik ben benieuwd wat er van mijn familie overblijft als deze voorspellingen (grotendeels) uitkomen.
Ik wil niet uitsluiten dat het gebeurt, maar het klinkt een beetje als die voorspellingen van de wereld gaat ten onder. Die voorspellingen zijn tot op de dag van vandaag nog nooit uitgekomen.
Dr. Tenpenny had het over wetenschappelijke experimenten en dat de dieren die getest werden met ''corona-injecties'': die overleefden het niet. Onduidelijk is wat er in de huidige injectievloeistof zit. En ze maken ook nog onderscheid kennelijk: de ene mens krijgt dit en de andere dat.
Moeilijk hoor voor je @Fries Foar Frijhiid. Wat een wereld!
 
In hun uitzendingen verwijzen de verdachten vaak naar samenzweringstheorie QAnon. Ook die theorie komt erop neer dat een netwerk van prominenten zich schuldig maakt aan kindermisbruik. Aanhangers geloven dat de Amerikaanse oud-president Donald Trump in het geheim strijdt tegen die mondiale elite, de deep state, die uit zou zijn op een wereldregering.

Dreigen met tribunalen en moord: drie complotdenkers voor de rechter​

 

Dreigen met tribunalen en moord: drie complotdenkers voor de rechter​

Dat ze die idioten veroordelen perfect, dat ze qanon er weer bijzetten als complottheorie laat zien dat ze niet weten waar ze het over hebben, of ze schijten in hun broek van angst voor de Q beweging en Trump en weten dus dat hun dagen geteld zijn
 
Was de strekking van hun verhaal niet altijd: iedereen is 'controlled opposition', behalve wijzelf?

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan