Complotdenkers?

Ik heb dat hele verhaal gelezen , hoe dat nou komt dat Trudeau aan Castro wordt verbonden... Het zou zo maar echt waar kunnen zijn.


2 Kings 14:6

But the sons of the slayers he did not put to death, according to what is written in the book of the Law of Moses, as the Lord commanded, saying, “The fathers shall not be put to death for the sons, nor the sons be put to death for the fathers; but each shall be put to death for his own sin.


:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 

Sorry guys, dit is in t frans. momenteel nog geen vertaling. Brigitte Macron is een man en dit wordt step by step uitgelegt in dit script. Ook als je geen frans spreekt, kun je volgen door de pictures. Dit is totale perversie zoals we overal zien. Macron / vuile homo. Trudeau/ kinderverkrachter. Obama/ ook ne vuilerik samen met de Clinton's etc. Rutte? hahha lust wel een stukje Macron. Merkel, Boris J. .... en wat about onze lieve preutse koningen in ons lief Europe? Wow vuurwerk verzekerd.
Frankrijk is een smerig land, samen met Nederland en daarom zullen we/ they als laatste de Pass Vaccinale loslaten. Nederland heeft haar redenen / relatie UK / Maxima / Schwab/ etc and Frankrijk, ja alles wat pervers is en dat is veel, heel veel.

 
Laatst bewerkt:

Sorry guys, dit is in t frans. momenteel nog geen vertaling. Brigitte Macron is een man en dit wordt step by step uitgelegt in dit script. Ook als je geen frans spreekt, kun je volgen door de pictures. Dit is totale perversie zoals we overal zien. Macron / vuile homo. Trudeau/ kinderverkrachter. Obama/ ook ne vuilerik samen met de Clinton's etc. Rutte? hahha lust wel een stukje Macron. Merkel, Boris J. .... en wat about onze lieve preutse koningen in ons lief Europe? Wow vuurwerk verzekerd.
Frankrijk is een smerig land, samen met Nederland en daarom zullen we/ they als laatste de Pass Vaccinale loslaten. Nederland heeft haar redenen / relatie UK / Maxima / Schwab/ etc and Frankrijk, ja alles wat pervers is en dat is veel, heel veel.
nog nooit van google translate gehoord?


Dat moet ik dagelijks gebruiken
 
Thanks Henkie. Ik ben nog altijd een beetje debiel ivm computer etc en heb nooit gedacht aan vertalen via Google/ B.Gates/ Zuckerberg e.a. Leuk dat je dit zegt, zo kunnen de anderen het artikel lezen. Het is fun en een beetje Dallas like maar toch wel echt.
Hele grote artikelen dien je in delen met copy / paste te vertalen dat gaat wel maar dan moet je een betaald abonnement hebben. Ik gebruik het programma Deeple nu maar ook daat gaat de gratis versie niet verder als 5.000 woorden. Het staat heel de dag open voor gebruik bij mij hier in 'France'
 
Kreeg deze video van Marij voor dotcom

zit de video nu te beluisteren over Illuminatie en meer. Om veel kijkers te trekken heb ik de titel bedacht

Is de bijbel slechts een sprookjes boek

 
Lopen ze nu serieus de bijbel in twijfel te trekken? Waarom besteed jij hier aandachr aan, Henk?

Mike
 

Sorry guys, dit is in t frans. momenteel nog geen vertaling. Brigitte Macron is een man en dit wordt step by step uitgelegt in dit script. Ook als je geen frans spreekt, kun je volgen door de pictures. Dit is totale perversie zoals we overal zien. Macron / vuile homo. Trudeau/ kinderverkrachter. Obama/ ook ne vuilerik samen met de Clinton's etc. Rutte? hahha lust wel een stukje Macron. Merkel, Boris J. .... en wat about onze lieve preutse koningen in ons lief Europe? Wow vuurwerk verzekerd.
Frankrijk is een smerig land, samen met Nederland en daarom zullen we/ they als laatste de Pass Vaccinale loslaten. Nederland heeft haar redenen / relatie UK / Maxima / Schwab/ etc and Frankrijk, ja alles wat pervers is en dat is veel, heel veel.

Het resultaat is in ieder geval een gruwelijk lelijk wijf geworden. My gawd.
 
OK, ik heb het even aangehoord, maar hij verwart de satanische kaping van het christendom door het Vaticaan met het woord van God zelf. Meneer vindt zichzelf ook 'hoogsensitief' en zijn moeder was 'helderziend'..ik ben er klaar mee, next!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Mijn naam is Maurits Prins (1936.)
Ik ben Psycholoog – Helderziende en Therapeut
Ik begon mijn praktijk in 1968 als veelzijdig therapeut op een nogal progressieve wijze voor die tijd.
Als hoog sensitief mens ontdekte ik, dat mijn vooruitzien en waarnemen niet bij iedereen aanwezig was maar dat dit heel speciaal was. Voor mij werd dit een schitterende toevoeging aan dat wat ik cognitief geleerd en gevoelsmatig ervaren had.
Na mijn studie psychologie in de vijftiger jaren bekwaamde ik mij in de verpleegkunde en de psychiatrie en werd het mij al snel duidelijk, dat ik geen onderdeel wilde uitmaken van het bestaande systeem.
Daarom startte ik met mijn praktijk als paragnost en psychosociaal therapeut.


🤮🤮🤮🤮🤮

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.761
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan