Complotdenkers?

Taaldocent dat is tof. Ik gok Engels.
Ik heb wel degelijk een master psychologie by the way.
 
Er komen allemaal postings door elkaar heen zie ik net. Sorry voor het chaotische gereageer vanuit mijn kant. Ik ga even douchen en eten. Vanavond weer aan het werk.
 
Dan weten we meteen waar het probleem vandaan komt. Gehersenspoeld dus!
dat blijkt wel uit het feit dat je aangeeft Trump dom te vinden. Je kijkt niet verder dan de media vertelt. En je vertelt rond wat je in het nieuws ziet. Je zult je af moeten vragen of dit op waarheid berust! Succes ermee Celemence!
 
Jongens! Niet meer reageren op Clemence, 't mens is gewoon een trol die gewoon zit te soppen van genot met haar gejengel.
 
Jongens! Niet meer reageren op Clemence, ‘t mens is gewoon een trol die gewoon zit te soppen van genot met haar gejengel.

Precies! Dat zei ik al vanaf het begin! Ik ruik ze van een afstand?
Ik ga mijn energie echt niet aan haar/hem verspillen.

Die trollen worden steeds breder ingezet merk ik, eerst alleen de socials nu hebben ze de alternatieve sites en forums ook gevonden!
 
Natuurlijk je mag het hier overal over hebben. Maar het feit blijft dat jullie enorm selectieve verbanden aan het leggen bent en vervolgens suggereert dat het een aannemelijke waarheid zou kunnen zijn. Er zijn natuurlijk honderden van dat soort willekeurige suggestieve verbanden te leggen. Je kan bijvoorbeeld net zo goed het verband leggen tussen Corona en milieuorganisaties. Oh wacht....

De vraag is misschien waarom jullie de behoefte hebt/hebben om 'er iets achter te zoeken'. Blijkbaar is het voor een aantal mensen aantrekkelijk om bij bijzondere gebeurtenissen achter een soort afgeleid scenario aan te gaan. Alsof ze moeite hebben om te accepteren dat bijzondere dingen 'gewoon gebeuren'. Je ziet nooit complottheorieën bij gebeurtenissen die we inmiddels normaal zijn gaan vinden. De reden is dat complotdenkers daar gewoon mee om kunnen gaan. En er ontbreekt een soort sensatiebehoefte; het is maar gewoon. Dat zou betekenen dat als mensen een complot uitbroeden ze sowieso proberen iets onopvallend te doen....

Martin Vrijland is een beetje een mafklapper ja maar wat denken jullie van Robbert van den Broeke?
Die meldde gisteren op facebook dat hij ineens een branderig gevoel op zijn voorhoofd kreeg en toen hij in de spiegel keek verscheen ineens het getal 5 en de letter G op zijn voorhoofd.
Dat was volgens hem een boodschap van een buitenaardse space officier die zich die avond ook bij hem meldde met de waarschuwing dat dit het begin van het einde was en dat 5G o.a. dementie veroorzaakte :)
Het trieste is dat hier ook nog serieus mensen intrappen en dat soort totaalmalloten steken dus die masten in brand.

Tekst gevonden elders by the way. Niet mijn woorden, wel woord voor woord mee eens.

Wat vinden jullie eigenlijk van die zendmastbranden?
 
ps ik had zonet bewust een heel ander topic geopend over mensenhandel, ik dacht het gaat eens niet over corona of complotten. En die is niet geplaatst cq verwijderd terwijl ik nog bezig was de tekst aan te passen. Dat is weer een lap tekst die is opgegeten door cyberspace :-(
Mike het lijkt er op als je 2 x je tekst wil aanpassen dat dan je inhoud verdwenen is. Kan dat kloppen? Is dat een bug?
 
Edwin, het is jouw gedacht met een w.

Nee, het is "jouw gedachte", met een e erachter. Wijsneus. Ik was dat bericht op een iPhone aan het typen. Dan gaat er wel eens iets fout. Je hoeft je geen zorgen te maken om mijn taalkennis. Dat is beter dan bij 99% van de Nederlandse bevolking. Je kunt beter op de inhoud reageren, dan op een ontbrekende letter. Bij jou zie ik ook wel eens wat ontbrekende hoofdletters.

Ik geloof in human trafficking maar even hoor, wat heeft het voor nut om er in te geloven en het er tot in den treure over te hebben? Verandert dat wat aan de situatie of doen jullie ook echt iets voor die kinderen?

Het enige dat wij als gewone burgers kunnen doen is er zoveel mogelijk bekendheid aan geven. Je denkt toch niet serieus dat wij de macht hebben om human traffickers aan te pakken?

Want als je collectief loopt te mekkeren op een site over de deep state en allerlei criminielen die president zijn geworden en kindertjes die worden verkracht waarom doe je daar dan niet iets aan.

Wat zijn "criminielen"? Let eerst eens op je eigen spelling. Wijsneus.


Laat je verdorie horen, en maak die lui af! Ja van achter je bureautje zitten huilie huilie doen is nog nooit een kind beter geworden tenslotte.

Ja maak die lui af. Vertel jij ons waar ze zitten, dan maken wij ze af. Afgesproken?
Dan gaan we ook samen met een roeibootje naar Little Saint James om de tunnels leeg te maken. Ok?

Vliegen jullie nooit? Ik geloof er niks van. En dan nog, wat doen jullie allemaal voor goeds voor de wereld? Ik heb net het voorstel draadje gelezen. Het merendeel is werkloos en autistisch. Daar vind ik dan weer wat van.

Ik ben in mijn leven zes keer met vakantie geweest met het vliegtuig. De laatste keer was negen jaar geleden. Alle zes keer was het een vlucht van twee uur heen en twee uur terug. Ik ben niet werkeloos en niet autistisch. Ik werk 40 uur per week en soms meer. Ben ik dan goedgekeurd?

Ik heb het idee dat ik op mijn eerlijkheid word gepakt op een paar kleine details terwijl ik me afvraag: hoe eerlijk zijn jullie?

Wat is de eerlijkheid waar je op wordt "gepakt"?

Ik krijg alsmaar geen antwoord op mijn gestelde vragen namelijk.

In dit bericht heb ik een paar punten benoemd over het Amerika van Trump. Daar heb ik geen reactie op gezien.

Ik heb je ook gevraagd wat volgens jou de rede is van het instorten van de Twin Towers op 11 september 2001. Daar heb ik ook geen reactie op gekregen.

Volgens mij worden best veel vragen van jou beantwoord, alleen komen de antwoorden niet binnen.

Kritiek lijkt men hier echt vervelend te vinden. Dat is oprecht jammer want ik vond vooral het voedingsdraadje heel interessant.

Kritiek op zich is niet vervelend. Kritiek van iemand die zich nergens in wil verdiepen is vervelend. Als je niet verder komt dan "ik wil het bij een beperkt aantal bronnen houden" en "ik heb daar geen tijd voor" dan is het inderdaad vervelend als je kritiek hebt op bronnen waar je niet naar kijkt. Wij mogen geen kritiek hebben op het NOS Journaal, omdat wij daar niet naar kijken en dus niet weten wat er gezegd wordt. Jij bekijkt echter niet of nauwelijks bronnen die hier genoemd worden, maar je weet wel dat het onbetrouwbaar is, omdat het een Youtube-video is. Schiet mij maar lek!
 
Kan het toch niet laten, maar Clemence, waarom wordt al het andere nieuws dan die vd NOS of andere mainstreammedia altijd meteen afgedaan als complotten?? Heb jij daar weleens over nagedacht?
Dat is al een beetje vreemd, niet?
Wat maakt, dat de NOS zo ontzettend betrouwbaar is?
 
Wat maakt, dat de NOS zo ontzettend betrouwbaar is?

De NOS heeft onafhankelijke journalisten die alles tot op de bodem onderzoeken. Dat maakt de berichtgeving van de NOS uiterst betrouwbaar. Dat begrijp je toch wel? ?
 
Ik vind dat er hier wederzijds gereageerd wordt op een manier die ik niet gewend ben en me ook niet aanstaat. Het kan best wat vriendelijker allemaal en toch de waarheid vertellen. Kies je woorden zorgvuldig bedoel ik. Want anders gaat het van kwaad tot erger.
Clemence, het gaat allemaal om GELD.
Waarom mogen bv kruiden niet worden aangemerkt als "geneesmiddel".
Omdat de grote bedrijven die geneesmiddelen maken (met bijwerkingen) daaraan niet kunnen verdienen.
Dus is er een wet gemaakt waarbij het wordt VERBODEN om op de potjes te zetten waartoe een kruid dient. Gelukkig kan ik het toch nog wel vinden.
Ik heb mijzelf beter gemaakt met enzymen en probiotica en nog een heleboel andere dingen.
BIOK bv is een Belgisch orthomoleculair opleidingsinstituut waar ik alles kan vinden over een trage schildklier, een doorlaatbare darm, Hashimoto. Men adviseert geen melk bv, geen gluten,
selenium, T4 samen met T3 (kan ik kopen bij een Natuurapotheek. Ik kan er een boek over schrijven.
De adviezen van MDL artsen zijn een lachertje met een rekening van 250 euro voor 10 min.
De vaccin-industrie verdient miljarden aan vaccins. Als ze zouden helpen zou het me zo een zorg zijn. Kijk naar de ingredienten. Lees de verhalen van mensen met gezonde kinderen die opeens ziek werden, of erger.
Wel eens van softenon babies gehoord? Matjes? Borstimplantaten?
Lees de onderbouwde meningen van dokters over vaccins. Hoe harder ze er tegen ingaan hoe eerder ze een "ongeluk" krijgen.
JFK is vermoord. (en zoveel anderen).
Wil je daar je mening eens over geven?
En nog iets. Heb je wel eens naar de statistieken gekeken hoeveel mensen er sterven aan chemo? Horen we daar wel eens iets over?
Als ze het overleven dan is het hoogstens 5 jaar.
 
Vraagje: geloven jullie dat de wereld plat is?

In het ergste geval, plat gewalst door mensen die nog teveel geloven in wat de NOS verteld?
 
Ik vind dat er hier wederzijds gereageerd wordt op een manier die ik niet gewend ben en me ook niet aanstaat. Het kan best wat vriendelijker allemaal en toch de waarheid vertellen.

Wat heeft het voor nut als er niet verder gekeken wordt, als er aan de gegeven informatie geen tijd aan besteed wordt? Het is gewoon hardnekkig.
 
Clemence... vraagje aan jou. Waarom zit je in godsnaam op dit forum? Je komt niet echt bescheiden over voor iemand die niet thuis is in de materie die hier op dit forum word gedeeld... sterker nog, het lijkt alsof je alleen reageert op dingen waarbij je lekker bijdehand kan doen, maar tegelijk wel de onschuld uithangt.

Kevin
 
Maar goed, even over Trump en Baudet. Ik vind Thierry niet dom hoor. Trump wel.

Ik geloof in human trafficking maar even hoor, wat heeft het voor nut om er in te geloven en het er tot in den treure over te hebben? Verandert dat wat aan de situatie of doen jullie ook echt iets voor die kinderen?
Want als je collectief loopt te mekkeren op een site over de deep state en allerlei criminielen die president zijn geworden en kindertjes die worden verkracht waarom doe je daar dan niet iets aan. Laat je verdorie horen, en maak die lui af! Ja van achter je bureautje zitten huilie huilie doen is nog nooit een kind beter geworden tenslotte.

Trump is de enige politicus die ik ooit hardop heb horen uitspreken tegen child sexual abuse te zijn.
Dat was bij "Trump signs order to combat human trafficking" 31 januari 2020. honderden miljoenen dollars. Al 450 miljoen in 2019 internationaal en deze keer nog iets van 200 miljoen dollar tegen human trafficking. "These People are evil!"

Ik ben tegen pedo's en ik ben voor Trump.

 
Ik heb juist Elvis gezien in mijn dromen en die vraagt of we eindelijk weer aan de slag kunnen want met al die nieuwe complotten krijgt hij geen aandacht meer.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.269
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan