Complotdenkers?

Ik wist dat ik hachee verkeerd had geschreven (net als meer foutjes die ik achteraf pas zag) maar ik zie hier geen knop 'editten' wat maakt dat ik met die stomme foutjes blijf zitten.

Anyway, ik blijf er bij: als je op spelling gaat zitten is er inhoudelijks blijkbaar weinig op aan te merken :)
Los daarvan: mijn God wat zie ik hier veel spelfouten voorbij komen. Als ik daar continu over moest vallen dan was er geen tijd meer over voor al die tig miljoen filmpjes die ik van jullie moet bekijken. Het was nu al een dagtaak.

Jammer van die achterdocht (staatstrol, wat is dat uberhaupt??)
Ik kom net uit de nachtdienst en ik ga gauw naar bed. Ik ben helemaal kapot.
Welterusten allemaal.

ps zoals ik op een ander topic al zei: niet alles hoeft meteen inhoud of zinvol te zijn. Ik kijk en lees wel meer shit ter vermaak. Ik ga mij niet verdedigen waarom ik even snel koppensnel op de wc. Iedereen heeft altijd maar een mening maar leest het ondertussen zelf ook (of niet maar dan kan je niet weten waartegen je ageert en dat maakt het dan ook weer onbetrouwbaar)

ps 2 welke kranten lezen jullie? Wacht, laat me raden? Kranten zijn vergiftigd en willen ons alleen maar indoctrineren en van foutive info voorzien. Jullie kijken alleen Jensen als nieuwsbron. En youtube. My bad.

En nu ga ik echt slapen.
 
ps 2 welke kranten lezen jullie? Wacht, laat me raden? Kranten zijn vergiftigd en willen ons alleen maar indoctrineren en van foutive info voorzien. Jullie kijken alleen Jensen als nieuwsbron. En youtube. My bad.

Je begint het al te begrijpen. ?
Het televisie journaal en de kranten zijn voor mij geen nieuwsbronnen. Dat zie ik als propagandakanalen van de Deep State. Een groot deel van de berichtgeving is anti-Trump, anti-Baudet, anti-Poetin, pro-EU, pro-“klimaatbeleid”, pro-Greta, pro- vaccinatie, pro-open grenzen. Waarom zou ik daar naar kijken? Daar heb ik toch niks aan. Hoe weet ik waar de berichtgeving over gaat als ik er niet naar kijk of het niet lees? Omdat ik ongeveer vijfentwintig uur per dag van alles en iedereen om mij heen hoor “wat het nieuws is”. Op zulke momenten ben ik steeds weer blij dat ik mijn tijd niet verdoe met kranten lezen en het NOS Journaal kijken.

Het allergrootste onderwerp van dit moment is het uitschakelen van de Deep State. Wat wordt daarover verteld in de reguliere media? Helemaal niks, want dat is natuurlijk maar een complottheorie uit video’s op Youtube. ?
Er is toch geen elite die ons kwaad wil doen? De mens is goed en doet geen vlieg kwaad. Politici worden helemaal niet gechanteerd met foto’s en video’s waarop ze met kleine kinderen staan. Allemaal complottheorieën. Comet Ping Pong is een doodnormale pizzeria. De Instagram foto’s van James Allefantis zijn gewoon humor. De Podesta Arts zijn ook doodnormale kunst. En de kunst van Inez Zorreguieta is ook doodnormaal. Niks aan de hand.
Spirit Cooking met Marina Abramovic is gewoon een leuk feestje!

Ergens in het begin van de video “Q - The plan to save the world REMASTERED”, wordt zoiets als dit gezegd:

Natuurlijk zijn er criminelen. Ze stelen je auto en beroven je van je telefoon. “But here is where you need to expand your thinking”. Wat als criminelen hoge posities krijgen, in de politiek komen of zelfs koningin of president worden?

Dit ontbreekt in jou gedacht. Jij denkt dat de politiek alleen bestaat uit hele lieve mannen en vrouwen die het beste met ons voor hebben. Behalve Baudet en Trump natuurlijk. Die twee zijn niet alleen slecht, maar ook nog eens heel erg dom.

Die video kijk jij natuurlijk niet. Het duurt een kwartier en daar heb je geen tijd voor. Het NOS Journaal en Jinek zijn immers veel informatiever. Daar krijg je het echte nieuws, in plaats van rare complottheorieën.

Waarom zou het NOS Journaal vertellen over satanisch ritueel misbruik en Adrenochrome? Dat past niet in het format. Marc Dutroux is het ergste monster dat we ooit hebben gehad, vanwege de kinderen die hij vasthield in een kelder. Laat me duidelijk zijn: het is ook echt een monster. Maar houdt het op bij hem? Zeker niet. Hij is zelfs maar een kleintje vergeleken met wereldwijde smokkelaars en misbruikers. Om terug te komen op de hierboven genoemde video: wat als er nog honderdduizenden van zulke monsters zijn en wat als onze politieke leiders zich onder deze monsters begeven?
Zou jij daar niet meer over willen weten?
Kan je je echt op geen enkele manier voorstellen dat dat zo zou zijn?
Kan je je niet voorstellen dat een flink deel van de politieke leiders in de wereld, een groot deel van de muziek-, show- en film- en entertainmentwereld bijna verzuipt in de satanistische pedofiele activiteiten? Als je je gaat verdiepen in pizzagate gaat er een wereld voor je open. Maar waarom zou je zelf dingen onderzoeken als je naar het NOS Journaal kan kijken.

QAnon is ook maar een complottheorie.
- The military is taking out the Deep State.
- It’s all about the children.
- Save the children. Nee, niet die NGO met dezelfde naam.

Hoe verzinnen die complotdenkers dit toch allemaal?
 
Ja hoe "verzinnen" complotdenkers dat toch? Zo enorm veel fantasie hebben is toch ongelooflijk? Zo groot, gedetailleerd, alles erop en eraan... je zou denken dat complotdenkers nog heel intelligente mensen zijn dat ze dit allemaal kunnen "verzinnen"...

Kevin
 
Heb echt een sterke afkeer tegen inhoudsloze mensen die alleen energie/tijd kosten.
Bij de eerste bron, die ze niet eens gelezen heeft en waar ze niet inhoudelijk op heeft gereageerd, moesten jullie eigenlijk al de eer aan jezelf houden.

Als mensen tegen mij zeggen "ja ik mag die Trump, Baudet of Q niet" dan is mijn eerste vraag altijd "op welk punt ben je het niet met hun eens? noem een voorbeeld" Meestal kunnen ze dat niet en als ze wel een punt noemen is dat te weerleggen en kan je zelfs aan de hand daarvan voorhouden waar ze verkeerd geïnformeerd zijn. Anders houden ze het oppervlakkig en algemeen en kom je nooit een stap verder.

troll of struisvogel don't feed em
 
Wat doet Clemence op dit forum? Iemand die zo vastberaden achter haar standpunten blijft staan. Alle info die tevergeefs aangereikt wordt. Er niet open voor willen staan maar bewust wegkijken, omdat dat beter voelt en makkelijker is.
De titel alleen al "Complotdenkers?" geeft aan dat er nauwelijks iets gelezen is op dit forum.
 
Waar zijn al die papieren kranten eigenlijk goed voor als Clemence zo voor duurzaam staat?
En dan wel vliegen om op vakantie te gaan?
Op het feit dat ik zei dat die Netflix serie corona pandemie al op de agenda stond voordat de hele onzin over Corona naar buiten kwam hoor je haar niet. Kost dat teveel denkwerk?



Anyway, ik blijf er bij: als je op spelling gaat zitten is er inhoudelijks blijkbaar weinig op aan te merken ?
Los daarvan: mijn God wat zie ik hier veel spelfouten voorbij komen. Als ik daar continu over moest vallen dan was er geen tijd meer over voor al die tig miljoen filmpjes die ik van jullie moet bekijken. Het was nu al een dagtaak.

Inhoudelijk kom je zelf dus ook met niks. Behalve dat je loopt te zeiken op anderen hier en een hoop negativiteit ten toon stelt valt de hersenmassa in jou bovenkamer wel erg tegen.
Ik zeg altijd maar zo: mannen kunnen staand beter plassen en vrouwen zittend BETER ZEIKEN!!
1 keer raden bij welke van de 2 je jezelf mag scharen met de houding die je aanneemt.


 
Binc, wat vul jij altijd gek in voor mensen? Doe je dat expres om mensen om het verkeerde been te zetten? Want ik zie dat wel vaker gebeuren. Ik zeg nergens dat ik papieren kranten lees. Voor de duidelijkheid: ik lees de nrc op mijn telefoon of i-pad.
En ik ben zo duurzaam as can be op mijn manier. Wat doe jij precies voor de wereld?

Heb je de serie gezien over corona? Het is een drieluik over oa pandemieen. Die eerste 2 series staan volkomen los van corona. Er zijn ook ted talks van jaaaaaren geleden die over pandemieen gaan die je in het daglicht van vandaag de dag volstrekt kan ombuigen naar vandaag en gisteren. Kan je ook een complot in zien als je wil. Maar jij brengt het alsof er sprake is van opzet terwijl je een wikipedia pagina post als betrouwbare bron. Een site die jij en ik zelf kunnen bewerken. En dan nog staat er als je goed leest dat het om een serie van verschillende uitzendingen gaat over pandemieen en virussen door de geschiedenis heen. Eentje daarvan, de laatste, gaat over corona. Dat er vorig jaar uitspraken zijn gedaan die passen bij de situatie nu heeft daar niks mee te maken. Dus kijk eerst nou eens voor je commentaar levert. Want je maakt jezelf echt belachelijk zo.
 
Clemence, als jij de moeite had genomen om eerdere posts waar je op gewezen bent te lezen zou je nu niet zo lopen zwetsen over 1 enkele bron. Dat jij dat niet lezen wilt is mijn probleem niet. Dus leg het dan ook niet bij mij. Je mag dan geen papieren kranten lezen, vliegen is niet bepaald duurzaam of wou je zeggen van wel? De enige die invult dat ben je zelf zonder verder te onderbouwen en te lezen.
Wie maakt zichzelf nou belachelijk?
Waarom heeft het feit dat er al eerder vorig jaar over Corona is gesproken voordat de serie uit kwam er niks mee te maken? Het heeft er alles mee te maken. Het ligt er maar net aan hoever je wilt denken. Het is je eerder gezegd dat het hier op het forum voor jou waarschijnlijk niet zo zal matchen. Dat blijkt inmiddels uit je reactie. Het is geen romantiek hier en net als Sampjes heb ik niet het idee dat een dergelijke investering in jou de moeite waard is.
 
Clemence, de week is bijna om en je irriteert alsmaar meer forumleden. Ga terug naar mutsenland, dan bewijs je iedereen een dienst.

Mike
 
Ik weet gewoon echt niet wat ik lees. De elite, de deepstate. Ik geloof echt dat dit jullie werkelijkheid is. Echt. Maar het is voer voor psychologen hoor jongens. Dit is echt heel erg niet okay.

Ik heb een kennis gehad die dood gevonden is in een sloot nadat ze volledig psychotisch dacht dat ze gehaald werd door aliens. Haar kinderen waren thuis toen zij in de war wegliep. Op haar computer stonden pagina's van allerlei comolotfora open.

Jullie zeggen dat jullie wakker zijn. Ik begin echt te denken dat jullie juist in de war zijn. Ik vind het triestig want dit gun ik jullie niet. Maar men slaat als een wilde om zich heen. Doet aannames. Vult in. En wimpeld alles af wat mainstream is en komen met duistere niet wetenschappelijke en niet onderbouwde bronnen die overduidelijk fake news bevatten. Voor kritische denkers zoals jullie jezelf noemen zijn jullie bepaald niet kritisch in jullie bronnen, dat snap ik dan totaal niet.

Fatsnotbad zei: Tijd is prioriteit. Je hebt wel tijd om foute films te bekijken met vriendinnen of andere vormen van triviaal tijdverdrijf. Je schrijft dat je het gevoel hebt dat wij jou een slecht mens vinden en dat wij alleen maar negatief zijn. Dergelijke oordelen zijn geheel voor eigen rekening. Ik vind jou helemaal geen slecht persoon en ik denk dat je het oprecht goed bedoelt, zoals zoveel mensen die slaapwandelend door het leven gaan. Maar zoals zoveel vrouwen als jij ben je wel een enorme muts. Als hersenloos tijdverdrijf zo belangrijk voor je is om stoom af te blazen, wat doe je dan in godsnaam hier? Ga gewoon terug naar je mutsenwereld en kruip terug in de bubble waar je vandaan komt, daarmee doe je zowel jezelf als ons een groot plezier.

Het lijkt erop dat hier niet anders gedacht mag worden. Ik heb al eerder gevraagd: is er hier nooit iemand kritisch dan of stelt vragen? Want dit is een druk bezocht forum maar wel telkens door dezelfde mensen.
Krijgt de rest geen podium? Is dat te spannend?

En Mike over jouw stuk over vrouwen. Ik heb je wel vaker intens negatief over ze gehoord. Heb jij een vrouw, ben je homo, heb je wat ergs meegemaakt in je leven vroeger, heb je kinderen, dochters?
Dit vraag ik me af omdat het lijkt of je ergens gekrenkt ben door ze, en daardoor echt onwijs tekeer gaan tegen je vrouwelijke medemens. Deze vrouw houdt van hersenloos gemutst af en toe. Ik laad daardoor op, ik heb dat nodig. Ik heb een veeleisende baan, een man en 4 kinderen, ik vind het fijn om soms mijn hersens uit te kunnen zetten. De een doet dat op de ene manier en de ander op de andere manier. Ik voel me niet aangesproken als je me hersenloos noemt. Ik weet wel beter.
 
Vliegen jullie nooit? Ik geloof er niks van. En dan nog, wat doen jullie allemaal voor goeds voor de wereld? Ik heb net het voorstel draadje gelezen. Het merendeel is werkloos en autistisch. Daar vind ik dan weer wat van.

Ik heb het idee dat ik op mijn eerlijkheid word gepakt op een paar kleine details terwijl ik me afvraag: hoe eerlijk zijn jullie?
Ik krijg alsmaar geen antwoord op mijn gestelde vragen namelijk.
Kritiek lijkt men hier echt vervelend te vinden. Dat is oprecht jammer want ik vond vooral het voedingsdraadje heel interessant. Jullie al aan de resveratrol?
 
Je hersens draaien op een waakvlammetje, Clemence. Academisch geschoolden zijn de mensen met het minst gezonde verstand. En nee, ik ben geen homo en ben ook niet zwaar gekrenkt door vrouwen. Ik heb ze wel door, bij mij werken hun trucs en mind games niet. Maarre...speel jij nu niet ook voor amateurpsycholoog? Daar heb jij nl. niet voor gestudeerd. Dus waar haal jij de arrogantie vandaan om aan onze mentale gezondheid te twijfelen?

Mike
 
Binc, je leest niet: er is niet vorig jaar over corona gesproken in die serie. Het ging over pandemieen in zijn algemeenheid. Het is nooit over corona gegaan. Corona zoals we het nu kennen namelijk: covid-19 bestond toen nog niet. Ga niet enkel uit van een wiki page maar kijk zelf. En kom dan weer terug. Het gaat niet over corona dus. Niet.
 
Mike, jij weet helemaal niet wat ik heb gestudeerd. Wat heb jij gestudeerd?
 
Ik heb net het voorstel draadje gelezen. Het merendeel is werkloos en autistisch. Daar vind ik dan weer wat van.

Vanaf het begin houd je al geen respect. Bovendien is dit niet waar. Ik geef je een laatste waarschuwing, anders ben ik genoodzaakt je te verwijderen van dit forum.

Mike
 
Binc, je leest niet: er is niet vorig jaar over corona gesproken in die serie. Het ging over pandemieen in zijn algemeenheid. Het is nooit over corona gegaan. Corona zoals we het nu kennen namelijk: covid-19 bestond toen nog niet. Ga niet enkel uit van een wiki page maar kijk zelf. En kom dan weer terug. Het gaat niet over corona dus. Niet.

ga eerst eens lezen hier! Ongeacht hoe de naam van die zogenaamde pandemie is. Ga eens lezen op de site voedingsgezondheid. Hier staan dingen die men in die serie die jij zo bloedmooi vind niet voorkomen maar wel werkelijkheid zijn. Aan jou of je het zien wil. Maar val ons er niet mee lastig.
 
Mike, jij weet helemaal niet wat ik heb gestudeerd. Wat heb jij gestudeerd?

Geen psychologie, zoveel is duidelijk. Ik geef om priveredenen niet teveel prijs, maar iedereen weet dat ik taaldocent ben.

Mike
 
Edwin, het is jouw gedacht met een w.

Maar goed, even over Trump en Baudet. Ik vind Thierry niet dom hoor. Trump wel.

Ik geloof in human trafficking maar even hoor, wat heeft het voor nut om er in te geloven en het er tot in den treure over te hebben? Verandert dat wat aan de situatie of doen jullie ook echt iets voor die kinderen?
Want als je collectief loopt te mekkeren op een site over de deep state en allerlei criminielen die president zijn geworden en kindertjes die worden verkracht waarom doe je daar dan niet iets aan. Laat je verdorie horen, en maak die lui af! Ja van achter je bureautje zitten huilie huilie doen is nog nooit een kind beter geworden tenslotte.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.468
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan