Complotdenkers?

Mijn definitie van een trol = persoon die een account aanmaakt op dit forum en gelijk overal berichten gaat posten met als doel reacties uit te lokken. Stelt zich niet netjes voor in het voorstel topic. Is meestal binnen een dag gerecycled.
 
Mijn definitie van een trol = persoon die een account aanmaakt op dit forum en gelijk overal berichten gaat posten met als doel reacties uit te lokken. Stelt zich niet netjes voor in het voorstel topic. Is meestal binnen een dag gerecycled.
Oh ik ben geen nieuw lid hoor. Ik heb mij onder een andere naam al eens hier voorgesteld maar stelde ook toen al vragen en daar houdt Mike niet van dus dat was exit. Mike houdt sowieso niet van een discussie. Ja met zichzelf ja.
 
Oei oei een boos oud-forum-lid en maar weer terugkomen, is erg vermakelijk. Blijkbaar heeft dit forum toch wel wat 😂😂😂😂
 
Oh ik ben geen nieuw lid hoor. Ik heb mij onder een andere naam al eens hier voorgesteld maar stelde ook toen al vragen en daar houdt Mike niet van dus dat was exit. Mike houdt sowieso niet van een discussie. Ja met zichzelf ja.
Maar te laf om nu die naamte vermelden.
 
Oei oei een boos oud-forum-lid en maar weer terugkomen, is erg vermakelijk. Blijkbaar heeft dit forum toch wel wat 😂😂😂😂
Nee ik heb een vete uit te vechten met Mike die mijn zus heeft belazerd omdat hij zijn lul niet in zijn broek wist te houden. Mike weet wel waar ik het over heb. De hypocriet. Heeft iemand al eens verteld dat hij een kind heeft waar hij niet naar omkijkt? Zo gek is hij op kinderen. Wisten jullie al dat hij een notoire hoerenloper was? Alcohol verslaafd? Ontslagen? Vrouwenhater is door zijn getroebleerde relatie met zijn eigen moeder?
 
Nee ik heb een vete uit te vechten met Mike die mijn zus heeft belazerd omdat hij zijn lul niet in zijn broek wist te houden. Mike weet wel waar ik het over heb. De hypocriet. Heeft iemand al eens verteld dat hij een kind heeft waar hij niet naar omkijkt? Zo gek is hij op kinderen. Wisten jullie al dat hij een notoire hoerenloper was? Alcohol verslaafd? Ontslagen? Vrouwenhater is door zijn getroebleerde relatie met zijn eigen moeder?
Alcoholverslaafd heeft hij toegegeven en gezegd dat hij het heeft overwonnen ruim een jaar geleden.
Die andere beschuligingen kan ik niet op waarde schatten, maar gezien de fatsforumbijeenkomst afgelopen zomer trek ik ze ten zeerste in twijfel.
 
Alcoholverslaafd heeft hij toegegeven en gezegd dat hij het heeft overwonnen ruim een jaar geleden.
Die andere beschuligingen kan ik niet op waarde schatten, maar gezien de fatsforumbijeenkomst afgelopen zomer trek ik ze ten zeerste in twijfel.
Zou ik niet doen. Mike heeft 2 gezichten. En ik kan het weten.
Met de groeten van Jelka (en dan weet je meteen om welke oudforummer het hier gaat)
 
Dat weet ik niet en heb ik niet kunnen traceren met de zoekfunctie. Blijkbaar ben je verwijderd geweest voordat ik mijn account heb aangemaakt.
Dat zou maar zo kunnen. Maar reken maar dat Mike mij kent.
Ik ben al jaren (en ik niet alleen) in een persoonlijke vete met hem verwikkeld. Be carefull met wie je je inlaat. Niks is wat het lijkt. En hou vooral je centen in je zak voor je hem elke maand van een flink inkomen voorziet. Deze gast is bad news.
 
Wat hoor ik hier een frustratie. Zoveel wrok, dat is niet goed voor je hart. Doktertje je zou toch beter moeten weten.

Een vete willen uitvechten op een publiek forum is zo kinderachtig. Wees een echte vent en gedraag je volwassen dan krijg je misschien ooit nog eens respect van anderen.
 
Wat hoor ik hier een frustratie. Zoveel wrok, dat is niet goed voor je hart. Doktertje je zou toch beter moeten weten.

Een vete willen uitvechten op een publiek forum is zo kinderachtig. Wees een echte vent en gedraag je volwassen dan krijg je misschien ooit nog eens respect van anderen.
Je hoeft niet zo'n pedant toontje aan te slaan tegen mij hoor. We hebben niet samen geknikkerd toch?
En ik vecht mijn vete uit waar ik dat wil. Mike is een klootzak. En een ongelooflijke sukkel. Een arrogante uitgekakte narcistische wannabe. Die neerkijkt op alles wat links is maar te dom is om echt te kunnen schijten. Hij houdt zijn handje op en leeft van zijn forum omdat ie dan eindelijk dat platform heeft. In het echte leven is hij volkomen mislukt. En sterke vrouwen? Daar is Mike doodsbang voor. Ik lust hem rauw. Goed voor de bijnieren ook. Lekker gebakken in een onsje reuzel.
 
Jij bent voor ons zaterdag avond vermaak. Jippie een trol lol lol lol. 😎😎😎😎
Ben blij dat ik ter vermaak kan dienen. Altijd beter dan naar die bocht van Mike luisteren op je vrije zaterdag avond.
 
Je hoeft niet zo'n pedant toontje aan te slaan tegen mij hoor. We hebben niet samen geknikkerd toch?
En ik vecht mijn vete uit waar ik dat wil. Mike is een klootzak. En een ongelooflijke sukkel. Een arrogante uitgekakte narcistische wannabe. Die neerkijkt op alles wat links is maar te dom is om echt te kunnen schijten. Hij houdt zijn handje op en leeft van zijn forum omdat ie dan eindelijk dat platform heeft. In het echte leven is hij volkomen mislukt. En sterke vrouwen? Daar is Mike doodsbang voor. Ik lust hem rauw. Goed voor de bijnieren ook. Lekker gebakken in een onsje reuzel.
Welja, eveything woke goes broke anyway.
Als je hem rauw lust, verspil dan geen reuzel om hem te bakken.
Maar wat doe je dan hier nog ? Toch te laf voor actie ?
 
Op zaterdagavond luister ik niet naar Mike. Hooguit lees ik zijn posts. Luisteren doe ik wel naar dotcom.
Je wordt gebrainwashed waar je bij staat.
Wat zijn de kenmerken van een sekte?


Wat zijn sekten? Een definitie uit 1976 (ingekort en toegespitst) luidt: 'Een van de belangrijkste gemeenschappelijke kenmerken is de aanwezigheid van een leider die claimt op de een of andere wijze speciale vermogens te bezitten of zich zelfs als de Messias ziet.

Een sekte is een groep mensen, vaak gerelateerd aan een geloof, die volledig in het teken staat van de ideeën en opvattingen van één persoon (de sekteleider).

Een sektarische relatie is een besloten gemeenschap van 2 of meer personen, waarbij de ene partij de ander of anderen psychologisch en emotioneel manipuleert, mind hacked, met als resultaat dat deze(n) afhankelijk van hem wordt/worden bij het nemen van belangrijke (levens)keuzes en beslissingen.




Totalitair sektarisch denken

Sekten zijn rigide. Ze toetsen hun opvattingen niet, ze laten geen vrijzinnigheid toe. De anderen zijn zowel de vijand als de prooi, moeten worden bestreden of veroverd. Sekten zijn in oorlog

sekte

sekte logo #1000de sekte zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [ˈsɛktə] Verbuigingen: sekte|n, sekte|s (meerv.) religieuze groepering met een dominante leider, die buitenstaanders weert © Kernerman Dictionaries. Synoniemengeloofsgemeenschap 9 definities op Encyclo Let op:...
Gevonden op https://www.woorden.org/woord/sekte

--------------------------------------

Maar geloof vooral dat je voor dit forum en zijn megalomane leider zelf hebt gekozen. Je zit er tot je strot in man. Grow some balls. Run forest run.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.989
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan