Hulp met babyvoeding

Zojuist contact gehad met Sally en nu weet ik 100% zeker dat 'Rhoss' poep praat over de verstandhouding tussen mij en de WAPF!

Mike
 
Alles wat hier geschreven is door RHOSS/Jelka over Mike, is vindbaar op dit forum of elders. Ook het gedoe met de Foundation. Dat is niet iets wat je je hebt laten vertellen RHOSS. Dat heb je eerst nader onderzocht op dit forum. Om dan vervolgens te gaan lopen gallen. Het zegt alleen maar iets over jezelf. Blijkbaar ben je nogal obsessief en uit je dat in een hoop negativiteit op dit Forum. Het lijkt een jaloezie naar Mike.


 
De spijker op zijn kop, Binc! Ik zie ze elk jaar komen en gaan, de losers die alleen maar kunnen afgeven op mensen met succes en met leiderschapskwaliteiten omdat ze beide niet bezitten en nooit zullen krijgen. Sinds 2011, het beginjaar van dit forum, minimaal 1 per jaar, soms meer. Nederland zit vol met dit soort types, daarom weet ik zeker dat deze persoon niet zou kunnen aarden in Oost-Europa.

Mike
 
Nou, ook al zijn de reacties negatief, mijn ego zou gestreeld zijn als ik jou was. Jij kan wat zij niet kunnen en uiten dat in jaloezie!
 
Die is vast eerst nog aan het uit pluizen waar ie je nu weer op denkt te kunnen pakken! Of heeft gewoon echt niks te melden. In elk geval, niks zinnigs!
 
Mike laat je niet op de kast jagen, dit soort mensen zijn uit op onrust en negatieve aandacht dat is wel duidelijk, zakelijk blijven is volgens mij de enige remedie. En dat betekent soms dat mensen verwijderd worden. Het zegt ook wel iets over de voeding inname, want volgens mij wanneer je goed in je mineralen, eiwitten en vitamines zit haal je het niet in je hoofd om dit soort streken uit te halen. Jou werk (missie) Mike is heel waardevol, dank je wel!
 
Mijn vrouw is nu 9 weken zwanger, en zij kampt veel misselijkheid en krampen (neemt gember capsules hiervoor in maar nauwelijks helpt het). En vooral moet zij vaak boeren als zij opstaat (nuchtere maag) of na eten/misselijkheid. Zij neemt prenatal van thorne, en omega 3 ultimate. Mag zij probiotica (capsules) innemen tijdens haar zwangerschap? En als thee wat word er geadviseerd?
 
Gefeliciteerd!

De darmflora ondersteunen is juist nu belangrijk, je geeft deze straks door aan de baby, dus probiotica is ok. Wel altijd oppassen met ontgiftingsreacties, die wil je vermijden. Heeft ze al eerder probiotica genomen?

Bij misselijkheid vaker kleine maaltijden wil nog wel eenshelpen. Water met wat citroensap valt te proberen. Voldoende magnesium (olie op de huid ivm voorkomen van darmirriratie) kan ook helpen.

Neemt ze levertraan? En voldoende eiwitten? Bouillon?
 
Dankjewel! Welke probiotica capsules raad jij aan? Zij heeft tot nu toe Bio-kult, Prescript assist en GutPro ingenomen, en bij de laatste voelde zij zich beter met haar ontlasting. Zij heeft milde voedingsallergieen (wat ook Oral Allergy Syndroom heet) tot rauwe appels tot noten (bijna alle soorten behalve tegen para, pistache en cashewnoten). Zij kan de bottenbouillon niet tolereren, ook de kip niet, en dit word in de slow cooker gemaakt. Ofwel misselijkheid of voor de zwangerschap al wilde kon zij niet zich aanpassen aan de voedingsplan tot geen gluten, suikers etc. Omdat zij al redelijke darm klachten heeft tot hormonale disbalans (?), ook bij orthomoleculaire therapeuten consulten gehad, maar nauwelijks effectief geweest. Een heel lang verhaal kort gezegd, zij is dus nu zwanger, en momenteel is ze binnen 3 weken 2x ziek geraakt tot keelpijn, verkoudheid en hierdoor word zij extra emotioneel en zwak van. En dat ook nog eens beperkt zit met haar eetpatroon en supplementen wat betreft zwangerschap is het dan vragen om een advies.

Omdat zij nu supplementen inneemt van Omega 3 en Prenatal van Thorne, is het nog steeds verstandig om levertraan in te nemen? Overschat aan A/Omega3/epa/dha? Eiwitten en onv. tot verz. vetten zit altijd in ons ontbijt eieren en avocado. Dus stel als ik die GutPro weer laat innenemen kan zij klachten hiermee krijgen of slecht voor het kindje? Owja, zij laat boeren vaker dan voor haar zwangerschap, wat zou het reden zijn?
 
Ja, en is volgens de fertiliteitsarts Jenaida, "oke/goed". Maar zij vroeg om wat testen uit voeren met oa. rT3, hs-CRP, insuline, glucose en HOMA-waarde. Maar toen bleek dat zij toch zwanger is geraakt, en Jenaida vertelde nog dat zij (een sterke neiging tot) insulineresistentie, laaggradige ontsteking, hormonale problemen, ontgiftingsproblemen kan hebben. Maar tijdens haar zwangerschap of dit alles nog getest kan worden ga ik bevestigen.
 
Levertraan neem je vooral voor vit A en D, beide heel belangrijk. Zelf zou ik daar de voorkeur aan geven. Teveel vit A uit voeding hoef je je niet druk om te maken, als het maar niet synthetisch is.

Klinkt of ze eigenlijk niet fit was voor een zwangerschap als ik eerlijk ben.
Naja, nu er het beste van maken dus. Ik zou mij nu op de zwangerschap focussen, niet op haar onderliggende klachten. Zo gezond mogelijk blijven eten. Bouillon verdraagt ze niet zeg je, ook niet als deze kortgetrokken is? Bv 2-3 uur of 3-4 uur in slowcooker?

Als ze positief effect heeft van een probiotica lekker blijven gebruiken.



Boeren laten, spijsvertering niet goed, maagzuur zwak of eet ze anders? Meer koolhydraten? Stress?




 
Slecht nieuws! We zijn vandaag langs de verloskundige geweest voor de 2de keer maar te horen gekregen dat er een sprake is van "anencephaly" dus niet dichtgegroeide schedel. Erg jammer want de rest zag er goed uit.. nu mijn vrouw zich kapot voelt, gaan wij alsnog morgen naar de Academische Ziekenhuis in Maastricht voor verdere onderzoek hierover. Maar waar aan zou het liggen?

Zij is 2x ziek geweest en tijdens haar ziekte had zij gember (500 soms 1000mg), vit c (1000mg), prenatal (van thorne), omega 3, en homeopatische pijnstillers/neusspray, en 5x paracetamol wat ECHT moest tegen de oorpijn en hoofdpijn. Tegen de misselijkheid werkte gember niet erg effectief zowel thee als capsules. En had vaak last van boeren.

Advies is welkom, zodat wij voor de volgende keer dit liefst niet weer mee maken.
 
@DeSouza
Ik heb helaas geen advies voor jullie, maar wil jullie even sterkte wensen met het verwerken van dit slechte nieuws.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.891
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan