Complotdenkers?


Nicholas Gonzalez is een tijdje voor de coronacrisis-shit gestorven aan iets met zijn hart officieel dacht ik. Zijn vrouw die zou het al niet beschouwd hebben als een natuurlijke dood denk ik. Hij was een bekende holistische kankerarts. Er zijn idd vanaf 2010 in de VS zeer veel holistische artsen onder verdachte omstandigheden om het leven gekomen.

Zwartgeblakerde hartvaten: wat impliceert dat?
 
Laatst bewerkt:
Dat je echt een hele erge rotdag hebt waarschijnlijk :-(
Ja ik dacht energy weapons: https://www.ninefornews.nl/schok-politie-zet-energiewapens-in-tegen-australisch-vrijheidskonvooi/

Eerste filmpje van bovenstaand artikel bij 1min30sec kun je lezen dat iemand zegt dat die alleen misselijk en duizelig was geworden na een demo: ik heb het gehad in de lente van afgelopen jaar toen ik bij een demo was op het Malieveld. Er was een waterig lentezonnetje, niet meer dan dat, maar ik had echt de klachten die ik ken van een lichte zonnesteek. Soort grieperig (maar echt griep is dan toch weer anders). Ik had een tijdje zitten wachten eerst bij de bankjes en daar stonden toen ook heel wat politiebusjes. Wie weet ben ik bestraald toen. Meestal weet ik altijd wel mijn klachten te herleiden op hetgeen eraan vooraf ging en in dit geval is dit het enige dat ik kon bedenken.
 
Laatst bewerkt:
Was ooit complot, maar nu in Volkskrant:

"De QR-maatschappij is een opstap naar de controlemaatschappij. Europa werkt al aan een digitale identiteit die zowel online als offline als toegangsbewijs kan gelden. Die digitale identiteit wordt, net als de coronapas, een app op de telefoon die overal en nergens gebruikt kan of zelfs moet worden.

Via de nieuwsbrief van Leefbewust (Mike Verest).
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.474
Berichten
503.123
Leden
8.635
Nieuwste lid
halfedelsteen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan