cod liver oil

Fiona

New member
beste lezers,

een vraag. ik wilde bij vitavie liver oil bestellen. maar nu zie ik dat je oil hebt maar ook gel ( hier zit ook boterolie bij, lijkt mij helemaal super want ik wilde graag beide. Maar dan heb ik aan 1 pot dus voldoende, je moet hier ook een tl van nemen.

zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? en is de gel net zogoed als de oil? en weet iemand het verschil?

 
De combi levertraan/boterolie heeft volgens het onderzoek van dr Price een synergetisch effect. Dus veel beter dan alleen levertraan.

 
oh super! deze bedoelde ik ook. wou ook degene met kaneel. ben benieuwd of ik hem ook lekker vind. eet je hem zo of doe je het door de yoghurt? en bedankt voor de snelle reacties! helemaal top!

 
Ik eet zo een halve theelepel iedere ochtend, de eerste paar keer even wennen qua smaak. Gewoon doorzetten en daarna ga je het lekker vinden :)

 
De eerste tijd gewoon je neus dicht houden bij het doorslikken, proef je er niks van.

 
Super spul dat levertraan/boterolie. Binnen enkele dagen merkte ik al verbetering in mijn geheugen en concentratie. Mijn moeder heb ik het ook geadviseerd en gebruikt het nu ook.

Vorige week moest ze naar de huisarts voor controle van haar bloeddruk. Ze had de gel meegenomen en laten zien dat ze dit nu gebruikt. De huisarts had het potje bekeken en gezegd dat het geweldig goed spul was waar ze absoluut mee moest doorgaan. Ik was blij te constateren dat ze een positief geluid hierover kreeg van haar huisarts. Door dit voorval heb ik haar nu ook aan de sole en de magnesiumolie. Met kleine stapjes gaan we de goede weg op, de volgende stap is haar aan de rauwe melk te krijgen.

 
Quote:
Tja, die linkjes ook


Simpelweg de link plakken in je post en NIET de URL-knop gebruiken. Het is nl. al een URL. Ik heb het voor je gefixt, zoals je kunt zien.

Mike

 
Ik zit nu lekker van mijn CLO te genieten. Speciaal recept: 1/2 kop volle yoghurt, een scheut slagroom, 2 tot 3 ml CLO, een halve theelepel kurkuma, 1 mespunt kruidnagel, een halve theelepel kaneel.

Voor mijzelf doe ik er nog een mespunt ascorbylpalmitaat bij, maar dat doe ik om de hersenen te ontgiften van kwik.

 
Even een vraagje hoe lang doen jullie met de levertraan,omgerekend naar 1 persoon?

 
Als je 4 ml per dag gebruikt, dan doe je er 59 dagen mee. Ik gebruik zelf tijdelijk 6 ml per dag, later weer naar 4 ml.

 
Das best duur,en dan wil ik het voor mezelf en mn 4 kinderen gaan gebruiken,dan zou ik per dag 12 ml kwijt zijn

Als ik 2ml per kind reken...

Dat komt neer 20 dagen.dat is 3 flesjes per 2 maanden

Dat kan ik helaas niet betalen

Wat kan een goedkoper alternatief zijn?

Weet dat dat alternatief nooit zo goed kan zijn natuurlijk

 
Ik heb de levertraan en boterolie apart gekocht en doe daar voor het hele gezin (2 volwassenen 2 kinderen) een 5-6 weken mee. Blijft een dure aangelegenheid, dat wel.

 
Tanja,ok

Dan is het te doen.

Dank je wel

Hoeveel van de levertraan en de boterolie geef je aan je kids

En welke heb je

 
Danielle,

ik doe 4 theelepels levertraan met kaneelsmaak en een flinke theelepel boterolie in de yoghurtsmoothie s'ochtends, de kleinste drinkt ook het minste hiervan en zo doseer ik het een beetje. Als je het nog een beetje proeft kun je nog wat kaneel toevoegen, maar eigenlijk merken ze er niks van en drinken ze het braaf op

 
Dank je Gerard

Maar ik zit te denken dat als ik niet zeker weet of het zuiver is zoals de blue ice die wel is dat ik dan beter maar geen visolie in neem

Of blue ice of niet

 
Daar zit wat in, of juist eigenlijk niet :lol:

Als je dan een alternatief wilt, neem dan de originele en dan de helft of 1/4 van de dosering. Dat is beter dan niets.

 
Quote:
Ik heb de levertraan en boterolie apart gekocht en doe daar voor het hele gezin (2 volwassenen 2 kinderen) een 5-6 weken mee. Blijft een dure aangelegenheid, dat wel.


@Tanja, ben je dan niet juist duurder uit?

2 potjes clo/boterolie kosten 36,50 per stuk = 73,-euro

1 potje boterolie plus 1 potje CLO is 46+32,50 =78,50 euro

:?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan