Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Mariake, ben je in Roosendaal geholpen door Kristine? Zij runt diverse vestigingen van Topchro, waaronder dus Roosendaal en Nijmegen. Het zou mij niet verbazen als blijkt dat Tom haar de toggle recoil heeft aangeleerd.Woensdag ben ik in Roosendaal geweest voor een intake. Na een aantal scans bleek dat er maar liefst 7 wervels niet op hun plek zaten. De atlas zat naar links. Die is 'getockeld'. Direct erna zat ik rechtop. Volumeknop in de oren van 3 naar 8. Ook zicht verbetering, scherper en meer dieptezicht. Ook mn sinussen liepen leeg daarna. (Karin v Volzicht raadde mij destijds ook een atlascorrectie aan. Maar omdat er zo weinig professionals waren, is dat er niet van gekomen). Ook is er nog getockeld bij het midden en de onderrug. 's Nachts kon ik merken dat er aan mijn rug 'gerommeld' was. De dag daarna voelde alles lichter. Draaien ging soepeler enz.
Ik ga voor een traject van 8 sessies, 1 per week. Daarna gaan we bekijken of dit voldoende is.
Ben wel wat geschrokken van de uitslag van de tests. Ben benieuwd naar het vervolg. De behandelde dame was vriendelijk en ze wist wat ze deed. Ik voelde me in kundige handen. Wordt vervolgd .....
Ja, dat zijn de volgende lagen die nu vrijkomen. De intake toont enkel het vertrekpunt, niet een uitkomst op een langere termijn.Afgelopen vrijdag T1 en vandaag C6. Zijn dat dan de "layers" die tevoorschijn komen?Dat vraag ik me af omdat bij de intake alleen C1 scheef stond, de rest was in orde.
Nu heel erg moe en wat last van m'n nek. Dat zal morgen wel weer over zijn.
topchiro.nl
Ja, Kristine is mijn behandelaar. Woensdag ben ik weer getoggled. De atlas en de onderrug. Ze heeft ook C7/T1 gedaan. Maar mn lichaam zei 'nee'. (Zei ze) Daar bleef ze af; dat komt later wel. Ik kan me goed vinden in deze aanpak. Woensdag had ik een warmte uitstraling in mn armen naar de handen. En ook een soort spierpijn in de bovenarmen.@Mariake, ben je in Roosendaal geholpen door Kristine? Zij runt diverse vestigingen van Topchro, waaronder dus Roosendaal en Nijmegen. Het zou mij niet verbazen als blijkt dat Tom haar de toggle recoil heeft aangeleerd.
Mike