Chemtrails

Boven Den Haag is de lucht heel vies. Allemaal witte strepen en sluiers. Het stinkt ook, terwijl de lucht de afgelopen weken zonder die strepen best wel fris was.
 
Boven Den Haag is de lucht heel vies. Allemaal witte strepen en sluiers. Het stinkt ook, terwijl de lucht de afgelopen weken zonder die strepen best wel fris was.

Jaa ik merk het ook!! Ze sprayen heel veel! Op dit moment heel veel strepen rondom de zon in de lucht, heel erg jammer dit. Hele witte waas in de lucht terwijl eerder op de ochtend het zonnetje nog zo mooi scheen. Wat ze nu weer over ons heen sprayen mag Joost weten( misschien om ons nog meer te verzwakken, sneller ziek, 3e golf)
 
Net als de meesten hier, wil in geloven in een wereld die anders kan zijn. Waarin we vrij kunnen leven. En waarbij de natuur in ons en om ons hersteld wordt....

Als dingen exponentieel kunnen gaan. Mensen exponentieel wakker worden. En we exponentieel met elkaar in contact komen (bewust of onbewust dat maakt niet uit) dan is er zoveel mogelijk.

Als we de waarheid delen. Of liefde. Eigenlijk maakt het niet uit wat, ingegeven door het hart en de ziel... Dan zit daar een krachtveld in die zo groot is en dingen kan bereiken terwijl je niet direct een resultaat ziet. Soms zend je iets uit en anderen reageren onbewust op datgene je de wereld inzendt.

Soms doen mensen dingen voor de wereld zonder dat we het zien. Maar dat houdt niet in dat het niet gebeurt.

Het onrecht is grootser dan ooit en is alles nodig om te ontwaken en om een andere richting op te gaan? Er zijn mensen die, achter de schermen, vechten om de wereld beter te maken. Ze zien zoveel horror. Zo verschrikkelijk veel horror. Niet in woorden te vatten. Ik heb een ongelooflijk respect voor deze mensen. Ze werken 20 uur per dag (dag in dag uit) om ons vrij te houden van criminaliteit. Ze doen iets op een level dat vrijwel onmenselijk is. Ze krijgen niet de waardering die ze verdienen. Ze doen iets vanuit het hart. En toch... de criminaliteit blijft maar groeien.

Wat ik ook hoor, lees en zie... ik wil blijven geloven in het idee dat er een omschakeling kan plaatsvinden. Niet enkel door te vechten en de criminaliteit tegen te gaan. Maar als ze bijvoorbeeld kunnen sproeien met schadelijke stoffen... Waarom dan niet sproeien met goede stoffen die mens, dier en aarde (en erbuiten?) laten ontgiften (en ons sneller laat ontwaken)? Ik had het hier vorige week over met iemand vandaar dat ik reageer in dit topic.

De aarde en het lichaam zijn miraculeus, sterk, en hebben een super grote overlevingsdrang. Dan denk ik aan de wortels van bomen die elke straat openbreken als wij niet ingrijpen... Dan denk ik aan zieken de tot de laatste zucht vaak strijden om te blijven leven...

Naast de goede stoffen die over ons heen gestrooid kunnen worden... waarom geen masten om ons heen  die een goede frequentie uitzenden en de vibraties in het lichaam activeren die eveneens zorgen voor een natuurlijke heling?

Er is zoveel mogelijk en het kan zo snel gaan....

Ik ben een dromer. En de grootste wens is dat we/ (kids!) Vrij kunnen zijn en veilig kunnen opgroeien. Dat we kunnen lachen. Dansen. Zingen. Gek kunnen doen. Contact hebben met elkaar en elkaar zien voor wie we zijn....

 
Johanna Sandahl, voorzitter van de grootste Zweedse natuurbeschermingsorganisatie SSNC, is opgelucht dat de test niet doorgaat, zegt ze tegen persbureau Reuters. "Het is een afwijzing van technologie die extreme gevolgen kan hebben, zoals het veranderen van de waterkringloop, het verstoren van moessonpatronen of het verergeren van droogte." De technologie is volgens haar "te gevaarlijk" om ooit gebruikt te worden.
https://nos.nl/artikel/2374930-zweden-zet-na-kritiek-streep-door-experiment-om-zonlicht-te-dimmen.html

 
Deze manier van sprayen ben ik nog niet eerder tegengekomen. Zou het iets te maken hebben met Bill z'n snode plannetjes om de zon te dimmen??
 
petitie; volgens mij nog niet eerder geplaatst

 
Ik zet hem even in het topic Chemtrails, want dat zijn ook zelfgemaakte wolken. Op RTLNieuws online dit artikel over Cloud Seeding in Dubai. Zelfgemaakte wolken die veel regen en dus overstromingen veroorzaken, die weer gelinkt kunnen worden aan klimaatverandering. Artikel is van januari dit jaar.


Overigens moest ik het woord chemtrails echt helemaal intypen, maar klimaatverandering herkent mijn telefoon direct, vast toeval. :)
De overstroming in Limburg kan met CloudSeeding te maken hebben, maar misschien wel ook met het opruimen van Dumbs. Of denk ik nu te ver door?
 
@Melkmeisje dat filmpje bestaat uit 2 delen. Het eerste deel kan best uit Duitsland zijn. Vanaf 7sec. hoor je het 2e deel en aan het einde zegt een vrouw “So.. jezem”. Dat is geen Duits. Verder idd best wel angstaanjagende wolken.

Edit: het komt van Dumpert, ik dacht al, dit heb ik eerder gezien.
 
Ik vraag me af hoe de situatie nu in Limburg is na de overstroming en dan bedoel ik de voedselvoorziening. Ik krijg namelijk bericht dat er een tekort aan eten is en behoefte aan gasstellen en drinkwater bestaat.... en bewoners op hun tandvlees lopen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan