Chemtrails

Bekijk bijlage 3340
Nijmegen vandaag. Valt het niet op dat onder Joe Biden de chemtrails weer terug zijn?

Mike
Jemig daar zijn ze ook erg Ja hier gisteren ook weer bizar veel. We gaan denk ik niet snel genoeg dood. Maar onuitroeibaar zijn wij goeie! 💪

Watch the sky....weet niet of dit ermee bedoeld wordt?!

Sandra
 
Ja hier ook weer veel strepen deze ochtend en overmorgen flink regen (weermanipulatie? )
 

Bijlagen

  • 0FBC370E-7B11-402B-853A-1F71CB9AB0FE.jpeg
    0FBC370E-7B11-402B-853A-1F71CB9AB0FE.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 5
De afgelopen dagen zit de lucht weer vol met vieze strepen. Het valt me vaak op dat het buiten een stuk minder fris ruikt met die strepen in de lucht. Hier in het westen is het nooit weggeweest, maar het was wel een tijd vrij “rustig”.
Zijn dit de voorbereidingen voor het komende griepseizoen?
 
Ja vandaag was het de 4e dag op rij met ontzettend veel strepen in de lucht. Ik merk dat ik bij veel strepen in de lucht allergie/hooikoorts achtige klachten krijg. Net ging het regenen, dat komt naar mijn gevoel door dagenlang strepen te verspreiden.
 
In Alphen ad Rijn zag de lucht er vanmorgen ook zo vies uit, allemaal witte strepen. Maar soms ook wel heldere blauwe lucht zoals de afgelopen paar dagen.
 
Ja vandaag was het de 4e dag op rij met ontzettend veel strepen in de lucht. Ik merk dat ik bij veel strepen in de lucht allergie/hooikoorts achtige klachten krijg. Net ging het regenen, dat komt naar mijn gevoel door dagenlang strepen te verspreiden.
Spike-eiwitten. 'Microdust'.

Mike
 
Om 7 uur was de lucht op een paar wolken na blauw. Om 7.30u was het een vieze bende.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.449
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan