Chemtrails

Geen chemtrails maar weerbeinvloeding met drones.

Ik moest aan Limburg denken.


Bij andere, oudere, methodes om op kunstmatige wijze regen te laten vallen wordt gebruik gemaakt van vervuilende chemicaliën. Bij de nieuwe methode die in Dubai is ingezet is dat niet nodig.

De drones hebben succes. Tijdens een hittegolf die Dubai al dagen in zijn greep houdt, hebben de drones gezorgd voor een flinke regenbui.

 
De Wise Tradition podcast over chemtrails.

 
Afgelopen zaterdag 14e augustus vlogen er twee zware vliegtuigen in formatie over mijn wijk. Één v d twee liet ineens en spoor van ongeveer 50 meter los. Boven een woonwijk, laagvliegend! Apart toch.
Snel op flightradar gekeken maar de vliegtuigen waren niet zichtbaar.
 
De Wise Tradition podcast over chemtrails.


zo' 12 jaar geleden was Peter Vereecke al in de gezondheidsradio podcast / radio programma
Hij organiseerde toen een symposium en ook was toen het rapport van de Amerikaanse overheid "Owning the weather by 2025" al beschikbaar. In diezelfde tijd was BNR er als de kippe bij om bij hoog en laag te beweren dat chemtrails een complot waren.
 
Afgelopen zaterdag 14e augustus vlogen er twee zware vliegtuigen in formatie over mijn wijk. Één v d twee liet ineens en spoor van ongeveer 50 meter los. Boven een woonwijk, laagvliegend! Apart toch.
Snel op flightradar gekeken maar de vliegtuigen waren niet zichtbaar.
je wordt als een insect besproeid
 
Hier in Portugal de afgelopen dagen echt bizar veel. Dinsdag mega, woensdag hele dag regen en onweer. Toen donderdag niks en vanaf vrijdag weer volle volle bak aan chemtrails. (En vanaf morgen komt er elke dag regen) en wat ook opvalt is dat er af en toe een harde windvlaag komt en dan is t weer meteen windstil. Hele aparte gewaarwording.

En er woont hier bijna niemand.....wat is de reden dan van al die chemtrails?
4E3E7CA1-16F8-41FC-87CF-23B7B92B3DDD.jpeg
Sandra
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.690
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan