Chemtrails

Het project, SCoPEx geheten, wordt grotendeels gefinancierd door de miljardair. De Daily Mail schreef in augustus: “Bill Gates wil miljoenen tonnen stof in de stratosfeer pompen om global warming te stoppen, maar critici vrezen dat dit een catastrofe kan uitlokken.”

https://www.ninefornews.nl/bill-gates-krijgt-groen-licht-om-de-zon-te-blokkeren/
 
Teddydr27ng511eftlr55nq4t8nuuezvn.jpg


Mike
 
N.a.v bericht hierboven:
Hmmmm, vreemd.
Verklaart misschien wel dat de vogels hier geen sneeuw willen drinken en massaal op de waterbak afkomen.
Had gister ook sneeuw uit de gang (ja echt) geschept en in de gootsteen gegooid. Werd echt een vieze zwarte bende!!
 
Zulke berichten over de sneeuw zijn een jaar of 4 a 5 geleden ook al voorbij gekomen. Wij hebben op het moment hier in Maastricht en omgeving veel minder sneeuw dan jullie allemaal. Ik ben nu net de tuin in gegaan en heb wat sneeuw gepakt. Hij laat zich niet samenknijpen tot een bal, blijft stuifsneeuw, maar dat is op zich niet vreemd. Er zijn vele soorten sneeuw.

Ik heb een beetje in een wit bakje gedaan en op de verwarming gezet en laten smelten.

Wat er overbleef was gewoon kleurloos water. Dus ik heb dat hier gelukkig niet.

Dorothé
 
Misschien is het wel zo dat juist doordat er de laatste tijd nauwelijks chemtrails zijn de natuur zich herstel en deze winter gewoon echt is.
 
Niet samenpakken komt doordat vriest denk ik. Als wel samenpakt is het aan dooien. Hier ook vlam onder gehouden, smelt uiteindelijk, zag ook wel zwart. Weet niet wat van te denken</p>
 
Misschien is dat niets bijzonders. Maar vroeger heeft het nooit iemand in zijn hoofd gehaald om sneeuw aan te steken.

Ik weet het niet hoor.

Alleen, tja, ik ben nu zo gelukkig met de sneeuw, dat ik eigenlijk deze droom wil behouden. Even vrij van complot. Is dit naïef, ja, als er iets is en je wilt dat niet zien, dan is dat naïef.

Net zoals de coronavolgers.

Maar dit klein beetje supergeluk, heb ik nu wel nodig in deze onmenselijke tijd.

Dorothé
 
Kijk uit voor sterke verhalen! dat is alles wat ik hierover kwijt wil. Er wordt her en der veel beweerd. Zal wel weer via Fuckbook verspreid worden, heb ik zo'n idee.

Mike
 
Dank je.

Ik ga dadelijk een wandelingetje maken en wil daarvan genieten. Zo zeldzaam mooi is het allemaal.

Dorothé
 
Dat van het zwart worden met een aansteker kwam hier in Spaanje ook voorbij toen er sneeuw was gevallen in Madrid.

Dat heeft geloof ik te maken met iets uit de aansteker, het verbranden van het gas en karboniseren ervan of zoiets
 
De rede dat sneeuw zwart uitslaat boven een aansteker komt gewoon door roet. Als je het echt wilt testen, moet je het boven een blauwe gasvlam houden.
 
Plus, sneeuw van de grond is toch sowieso verontreinigd. Die oer Hollandse winters die we al jaren niet meer hebben lijkt mij een gevolg van alle verontreiniging die wij mensen veroorzaken. Het kabinet roept al jaren dat we een klimaat probleem hebben. Maar ondertussen is het vliegverkeer meer dan gehalveerd, er rijden minder auto’s want iedereen werkt thuis. En ineens hebben we een winter zoaks het hoort.
 
Thybwptmrm8sz1aj19ihe1ihnqxu98fwa.jpg
De lucht hangt hier vol met een witte waas. Er wordt ook weer getraild. In Telegram had ik een audio gepost van Janet O. dat er in Spanje ook ontzettend veel chemtrails hangen.. komende dagen een zuiden wind met warme lucht vanuit Afrika wat de rommel vanuit Spanje hier heen voert.
 
Ik woon sinds kort in midden Portugal en hier was t vorige week vrijdag niet normaal met de witte strepen in de lucht. Was vlak voor een prachtig voorjaarsweekend waar t ruim 20° werd. Dus veel mensen buiten op t land aan t werk. (meer mag niet ivm zware lockdown). Normaal vliegt hier heel heel weinig boven dit gebied.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.700
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan