Chemtrails

Ja het zou kunnen dat het precies zo'n helikopter was zoals op de foto. De kleur was donker... ik had het idee dat ie zwart was, maar zou kunnen dat ie groen was en donkerder leek door het licht in mijn ogen... de heli kwam in een bocht voorbij en ging meteen weg.

Overigens woon ik zo'n 5 km van vliegbasis Soesterberg vandaan. Wie weet dat daar ook iets te vinden is in de buurt?

Kevin
 
Mooie blauwe lucht bij Zoetermeer.

E98-BA4-E0-FD28-42-BC-BE01-9-DDD4933-CF22.jpg


70450558-B416-48-EE-9-FC5-2-F81-BBB747-A4.jpg
 
Blauwe lucht met een paar wolken en wat vage witte vlekken boven het land van Hoeve Biesland in de Bieslandse Polder in Delfgauw/Pijnacker.

68583-A6-D-BF96-47-A4-97-CD-5007-A67378-C6.jpg
 
Bij schiphol vandaag geen chemtrails, maar ......

Ik zag een vliegtuig met een lange witte streep achter zich aan maar dat was deze keer waterdamp. De streep was dun en bijna meteen weg en terwijl er wind was vandaag waaierde die streep niet uit. Hij was woon weg. er bleef een heel klein stukje "witte staart" achter het vliegtuig hangen.
Voor mij heel duidelijk anders dan wanneer het een chemtrail is.
 
Staat die boom er nou nog steeds? ?

Dat is de boom van mijn buurman maar serieus alsof ie het wist dat wij het hier over die boom hebben! Hij zei namelijk laatst tegen mijn man; ik denk dat ik die boom ga weghalen, want er komen steeds duiven op af.
?
 
@Mike ik was net in Rijswijk en ook hier exacte dezelfde soort lucht. De zon zal straks minder gaan schijnen dat is meestal zo, de lucht wordt wittig en de zon komt er moeilijker doorheen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan