Chemtrails

Boven Delft zijn er ook strepen, maar niet zoveel. Het worden er wel steeds meer.
Ik wist bijna niet meer hoe die strepen eruit zien, na vier weken een vrijwel streeploze vakantie te hebben gehad.
 
Wat als de chemtrails vol zitten met covid19 achtige stoffen ...

Ik zit net te luisteren naar een expert die dat uitlegt.

 
Wat mij opvalt is dat er strepen getrokken worden het uitwaaiert en daarna vrij snel verdwijnt.Rond de eerste maanden van Corona ook veel blauwe luchten.

Ik lette al op luchten rond 2000 -2010 en ze waren toen way way way erger.
Je zou denlen nu mensen wakker worden ze veel meer zouden sproeien maar misschien hebben ze die mogekijkheid niet meer?
 
Wat als de chemtrails vol zitten met covid19 achtige stoffen …

Ik zit net te luisteren naar een expert die dat uitlegt.

Heb je daar een linkje van? Ben ik wel benieuwd naar!
 
Nijmegen is weer chemtrail-vrij vandaag!
Friesland niet!

Tmite11pq4dtgxrloop32tcx50ruoz95o.jpg
 
nu niet over chemtrail maar helicopters, ik weet even niet waar ik deze post anders kan plaatsen en misschien helemaal niet relevant maar toch. Het valt me op laatste weken dat er elke dag legerhelicopters overvliegen hier. 2 Soorten. Regelmatig hangt er ook iets onder te bungelen. Eerder zag je deze helicopters ook wel regelmatig maar niet elke dag.
 
Ze weten het wel weer mooi en onschuldig te brengen:

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2346022-vliegtuigstrepen-verdubbelen-bijdrage-luchtvaart-aan-klimaatverandering.html
 
“Today marks a great day for our country where we turn our backs on the secret poisoning of our skies and look to a new future with better roads, a secure electrical grid, and a great wall to protect us from Mexico,” said President Trump reading prepared comments out in front of a Boeing 767 which had been retrofitted for chemtrail spraying. “And hear me you, we are not going to let scientists and other elite eggheads tell us about how to control the environment anymore. It’s America first, not the skies first.”

https://www.gishgallop.com/donald-trump-tours-chemtrail-planepromises-to-terminate/
 
Hier in belgie ook opvallend veel helikopteractiviteit, ook 's nachts. En laag overvliegende leger transportvliegtuigen. Maar die heli's is idd opvallend.
 
Gisteren aan zee in Noordwijk werd wit spul uitgesproeid over aantal hotels door een leger helikopter.

Iemand hier iets over gezien en gehoord?
 
Trouwens de laatste 2 dagen werd er behoorlijk veel hoge sluierbewolking door vliegtuigen uitgestoten. Het radionieuws voorspelde dit ook. "Hoge sluierbewolking en vliegtuigstrepen".

De laatste maanden heb ik het idee dat er nog niet 30% v d strepen in de lucht hangen als de jaren er voor.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.746
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan