Chemtrails

Den Haag 20.20u.

7463-B732-187-A-4674-8-CE6-F5-B3-BFD4-ABF0.jpg
 
Geen pedokoningsdag zonder strepen in de lucht. Het enige dat nog ontbrak waren de oranje strepen.

Strand, zee en duinen bij Ter Heijde om 15.55u.

F8-C5-E08-B-9-CA4-4-D0-F-840-D-A3-EBD81153-A3.jpg


39055268-7-EA2-4-D9-E-9-B1-E-370815269-BF6.jpg
 
De weersverwachting spreekt regelmatig over "uitwaaierende bewolking".
Waarschijnlijk zijn het geen chem-trails.
Zo ja dan betekent dat dat de weerverwachting weet dat het chemtrails zijn. toch?
 
Het zal geen twee jaar meer duren voor de militaire industrie die verantwoordelijk is voor deze globale spuiterij voor de rechter komt als genocidepleger. Zoals Monsanto nu door haar roundup gebruikers is aangeklaagd.

https://www.transitieweb.nl/chemtrails/hoog-sammie-kijk-omhoog-sammie-want-daar-was-de-blauwe-lucht/
 
Dat valt mij ook op dat ze sinds de lockdown sprayen met aantal dagen pauze ertussen. Vandaag en gister mooie natuurlijke lucht. Ben benieuwd naar morgen.
 
Hier ook Chems. Met wazige lucht. Geen blauw. Eerder witte waas.
 
Vandaag zat de lucht hier in de Movan ook vol, dat is echter pas de tweede keer in drie maanden dat het mij opvalt
 
De lucht boven Den Haag en Delft was aan het begin van de dag nog gedeeltelijk blauw. Vanaf de middag zat het vol met strepen en later was het een witte waas geworden. Het valt mij de laatste tijd op dat de buitenlucht op zulke dagen niet fris ruikt. Als het mooi blauw is ruikt het buiten fris en hoe langer er geen strepen te zien zijn hoe frisser het wordt.
 
De lucht begon helderblauw en zo is het nu en ik denk wel degelijk dat het weerstation op de hoogte is van het sproeien want hoe kunnen ze dit anders van te voren voorspellen met hun ‘sluierbewolking’





 
Ik zag zojuist een militaire helikopter over me huis vliegen... en hij vloog heel laag, en het was zo'n helikopter met dubbele propeller. Dus er zijn wel degelijk militaire activiteiten hier gaande zou je denken.

Kevin
 
Ik zie hier ook regelmatig die dubbele propellers vliegen. Donker van kleur. Amerikaanse leger heeft toch een geel/beige kleur?
 
Jaa die heli die ik zag was ook donker van kleur. Geen idee wat voor kleur de Amerikaanse heeft.

Kevin
 
hier wel, in de Betuwe. Ook die donkergroene kleur. Amerikaanse leger heeft andere kleur toch?
Die dingen vliegen hier altijd al wel over.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan