Chemtrails

Prachtig helderblauwe lucht maaaaar kijk straks eens einde vd middag. Ze hebben al aangegeven dat we te maken krijgen met ‘sluierbewolking’ 😈
 
Ik zie ze vliegen. Ik bedoel de vliegtuigen :)
Ze zijn weer bezig en het wordt al wat witter, helaas.
Ik vind het niet minder geworden, integendeel. Af en toe een paar dagen wat blauw en voor de rest zie ik grote massa's troep voorbij komen.
En heeel soms een vliegtuig ertussen ZONDER een streep, helemaal niets, en even hoog. Waar is dan de condens?
 
Ik zie ze vliegen. Ik bedoel de vliegtuigen :)
Ze zijn weer bezig en het wordt al wat witter, helaas.
Ik vind het niet minder geworden, integendeel. Af en toe een paar dagen wat blauw en voor de rest zie ik grote massa's troep voorbij komen.
En heeel soms een vliegtuig ertussen ZONDER een streep, helemaal niets, en even hoog. Waar is dan de condens?

Rond 16u begonnen de strepen weer te komen. ☹️
 
Substack artikel van Jordan Sather. Heb hem gelijk maar even door vertaler gehaald minus de video's die in het artikel staan.


Het World Economic Forum zit nu op de Geoengineering-wagen
Jordan Sather
6-7 minuten

Met de travestie van orkaan Ian in het nieuws en de geruchten dat de storm geo-engineered zou zijn, die viraal gingen op de sociale media, besloot ik laatst een paar uurtjes door te brengen in het konijnenhol van de geo-engineering, en ik vond wat interessant onderzoek dat ik wilde delen in een Substack-artikel.

Ik noem het onderwerp liever "geoengineering" dan het oude woord "chemtrail", omdat de technische terminologie veel betere resultaten oplevert in zoekmachines, en het een gevoel van legitimiteit geeft in tegenstelling tot "chemtrail", dat vaak wordt afgedaan als een gekke samenzweringstheorie. Niet te vergeten dat de discussie over geoengineering veel meer omvat dan alleen atmosferische aerosol injecties.

Het onderwerp geo-engineering was een van de allereerste konijnenholen waar ik in mijn eerste jaren van bewustwording, rond 2011/2012, in dook. Dat was toen de documentaire "What In The World Are They Spraying" viraal ging in kringen van samenzweerders op het internet. Destijds werd het idee van elites die proberen het weer kunstmatig te veranderen gedegradeerd tot gekke samenzweringspraat op internet, maar de laatste jaren is het openlijk besproken en voorgesteld om de nooit aflatende boogeyman van "Klimaatverandering" te bestrijden.

Nanodeeltjes in de atmosfeer spuiten om de zon tegen te houden en de klimaatverandering te bestrijden, wat kan er misgaan?!

Nog maar een week geleden publiceerde het World Economic Forum een artikel op hun website waarin "geoengineering door de zon" werd voorgesteld als het antwoord op de "langzame opwarming van de aarde".

U zult de insecten eten en de nanodeeltjes inademen, en u zult gelukkig zijn!
- Klaus Schwab, waarschijnlijk.

De "door de mens veroorzaakte klimaatverandering" leugen is een van de gevaarlijkste van alle leugens die door het media/wetenschappelijk industrieel complex worden verspreid, want er zijn schijnbaar eindeloze aspecten aan deze agenda. Koolstofbelastingen, elektrische voertuigen, credits voor sociaal scoren, Big Tech censuur, wetenschappelijke censuur, en nog veel meer controlerende agenda's worden gekoppeld aan de antropomorfe leugen over klimaatverandering. "Maar 99% van de wetenschappers is het ermee eens!", ja, want die 99% van de wetenschappers krijgen allemaal dezelfde propagandapakketten van de VN, en de wetenschappers die het er niet mee eens zijn, willen zich niet uitspreken omdat ze weten dat ze dan hun subsidies en hun baan verliezen. Dus dat is dat.

Wie kan vergeten dat voormalig CIA directeur John Brennan de vermeende "voordelen van geoengineering" promootte tijdens een toespraak voor de Council on Foreign Relations in 2016. Wanneer je een professionele leugenaar als Brennan hebt die de voordelen van iets promoot, zou het waarschijnlijk precies het tegenovergestelde doen van ons voordeel.

Het gaat om te vermelden dat Bill Gates al lang een voorstander is van zonne-energie. Niet verwonderlijk, want die enge nerd probeert alles te ontwerpen waar hij de hand op kan leggen, of het nu gaat om voedsel, ons klimaat of jouw DNA. Gates staat vermeld als donateur van Harvard's Solar Geoengineering Research Program. Bill Gates en Harvard, alles waar hun naam op staat doet me denken, "hmm".

In mijn recente onderzoek naar geo-engineering was ik benieuwd in hoeverre het een rol heeft gespeeld bij de vorming en het pad van orkaan Ian. De onderstaande video van Dane Wigington van GeoengineeringWatch.org biedt bewijs dat ionosferische verwarmingstechnieken en NEXRAD radarsystemen gebruikt kunnen zijn om het pad van de orkaan te sturen.

Hoewel velen beweren dat "HAARP" werd gebruikt, moet men beseffen dat HAARP relatief oude technologie is en dat het eigendom van de HAARP-array in Alaska de laatste jaren in andere handen is overgegaan. Een tijdlang was het volledig stilgelegd. Afgezien van HAARP zijn er nieuwe, effectievere radarsystemen die kunnen worden gebruikt, en naar mijn mening ook zijn gebruikt, om het weer te veranderen. Stormen kunnen ook niet gecreëerd worden, maar wel gestuurd. Door voor een stormsysteem deeltjes in de atmosfeer te spuiten, worden meer "condensatiekernen" in een storm geïnjecteerd om deze te versterken. Bepaalde frequentiestralers kunnen ook worden gebruikt om het pad van stormsystemen te sturen.

Ik had het voorrecht om in 2018 met Dane Wigington aan tafel te zitten en hem te interviewen voor een documentaire waar ik toen aan werkte. Weinigen zijn zo goed gesproken en goed onderzocht over hun onderwerp als Dane Wigington. Hij heeft de afgelopen 15 jaar veel kwaliteitscontent over de Geoengineering cover-up naar buiten gebracht. Een echte aanrader.

Naast de documentaires "What In The World are They Spraying" en "Why In The World Are They Spraying" bracht Wigington's GeoengeeringWatch organisatie in 2021 een film uit genaamd "The Dimming". Ik was niet op de hoogte van deze film tot mijn onderzoek laatst. Jordan faalt! Ik ben ongeveer halverwege de film en het is een kwaliteitsfilm. Er zijn tal van ex-militaire generaals die getuigenis afleggen, samen met wetenschappelijke professionals en bekende namen in de gemeenschap van waarheidsvertellers zoals Catherine Austin Fitts.


Een van de vele belangrijke onderwerpen waarover we ons moeten informeren, omdat de nepnieuwsmedia en het wetenschapscomplex ons die informatie niet willen geven, is de cover-up van geoengineering en de leugen van de klimaatwetenschap. Wat ons milieu wordt aangedaan onder het mom van "wetenschap" en "het grotere goed" is een aanfluiting, en we kunnen niet toestaan dat dit nog langer doorgaat. Publieke bewustwording en verhoging van het massabewustzijn is ons beste instrument in deze informatieoorlog. Onderwijs jezelf met kennis, zodat je je het beste kunt verdedigen tegen de leugens en propaganda wanneer die aan je worden gepresenteerd. Draag het etiket "samenzweringstheoreticus" met trots, ze belasteren je daarmee, want wij winnen de verhalenstrijd!
1665329246394.png
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
499.057
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan