Chemtrails

Net toevallig de buitendeur schoongemaakt. Water werd gitzwart, met raar gruis erin. Heb 't niet eerder zó gehad. Hebben meer mensen die aanslag?
 
Het zou vandaag toch regenen, hier is geen druppel gevallen, vannacht ook niet🤔
Zwaar bewolkt, het wil graag regenen maar ja het wordt volgens mij tegengehouden.
 
Wat staat hier nu opeens😂
Van "weer en radar"



Bekijk bijlage 14684
Heb de link ff opgezocht om door te sturen.
Uit dit artikel:
Samenzweringstheoretici hebben het wijdverbreide gebruik van weersbeheersing al tientallen jaren gesuggereerd en het bleek dat ze min of meer correct waren. Het opwekken van regen is de meest voorkomende vorm van weermanipulatie die tegenwoordig wordt gebruikt.
 
Net toevallig de buitendeur schoongemaakt. Water werd gitzwart, met raar gruis erin. Heb 't niet eerder zó gehad. Hebben meer mensen die aanslag?
Ventilator staat binnen in de woonkamer en dit is het stof dat gevangen wordt.
Kun je nagaan wat onze lichamen moeten verwerken.
Zeker als je veel fietst en geen Tesla rijdt met een 99+% effectief filtersysteem.
Tot nu toe gaat het nog, maar het stapelt.
Wat dat betreft verlang ik terug naar de eerste dagen van de lockdown dat iedereen binnen zat en er nauwelijks autoverkeer was.
De lucht was merkbaar schoon. Net als op de foto’s uit de jaren 60.

Dick
 

Bijlagen

  • 955B8379-31E6-4B1B-8ECB-0561DF193654.jpeg
    955B8379-31E6-4B1B-8ECB-0561DF193654.jpeg
    895,3 KB · Weergaven: 8
Vandaag ook erg veel ‘sluierbewolking ‘ in de lucht met als gevolg een hoop niesbuien bij mijn zoon en ik ook wat meer. Dat zal de hele wk dus zo blijven..
B6ADACFF-E49E-4CF7-A639-7A4D6221E211.jpeg
 
Lieden als een Gerrit Hiemstra, van het corrupte KNMI hebben het constant over sluierbewolking, ook als het om chemtrails.en geoengeneering gaat. Ik heb de goede man erop aangeschreven, maar uiteraard ontkent hij in alle toonaarden. De MSM zijn niet toevertrouwen, je moet je eigen huiswerk doen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.783
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan