Chemtrails

Je kan lachen, maar ik ben serieus.
Voor de “white hats” in de grote legers is het toch wel mogelijk om de “chemtrails” te stoppen als ze “in control” zijn?
Blijkbaar weet je het antwoord. Fijn, dan kan je het vertellen. 🙂
Ik snap je vraag wel maar de Whitehats die dit gaan stoppen? Dat denk ik toch niet.
 
Je kan lachen, maar ik ben serieus.
Voor de “white hats” in de grote legers is het toch wel mogelijk om de “chemtrails” te stoppen als ze “in control” zijn?
Blijkbaar weet je het antwoord. Fijn, dan kan je het vertellen. 🙂
Wat zijn Whitehats?
 
Wat zijn Whitehats?
White hats zijn hooggeplaatste militairen die aan de goede kant staan, meestal direct in verband gebracht met Trump en de Q-beweging. Er wordt echter ook veel onzin verspreid over waar de white hats al dan niet achter zou zitten. Overigens is het bewust uitzetten van verwarring d.m.v. disinfo door de black hats (deep state) een teken dat de white hats wel degelijk bestaan. Er zijn letterlijk duizenden artikelen geschreven ovet Q om dit weg te zetten als een 'complottheorie'. Dat doen ze niet over flat earth, de maanlanding, Big Foot of andere 'complotten'.

Mike
 

Regen uit de wolken persen, in Abu Dhabi experimenteren ze ermee​


Pogingen om het te laten regenen zijn al zo oud als de mensheid. Met regendansen, door hulp van de goden te vragen of door offers. In Abu Dhabi hebben ze een andere methode om regen af te dwingen: cloud seeding oftewel wolkenmodificatie. Daarbij worden chemicaliën of zoutdeeltjes in een wolk geschoten.


In de strijd tegen droogte en klimaatverandering doen ze in de Verenigde Arabische Emiraten al langer onderzoek naar wolkenmodificatie. Dankzij grote researchbudgetten en internationale samenwerking zijn ze met hun ambitieuze programma bij het centrum voor meteorologie (NCM) in Abu Dhabi inmiddels koploper in de regio.
 

Zie hoe onschuldig ze het brengen bij de NOS. 🤮🤮

¨In Abu Dhabi EXPERIMENTEREN ze ermee¨: door het ver weg en als experiment weg te zetten, lijkt het alsof het elders niet zo gaat.

Door chemicalien of zoutdeeltjes te schrijven, blijft die laatste het best in het geheugen, en vergeten mensen dat er dus ook troep wordt gebruikt.
 
Hierdoor geen koude echte winters meer, over paar dagen weer hogere temperaturen en regen. De ochtend begon kraakhelder en na een uur steeds meer strepen en nu dit:

F4D78682-ABFD-4EA4-827A-CC0F18DD8005.jpeg
 
Hierdoor geen koude echte winters meer, over paar dagen weer hogere temperaturen en regen. De ochtend begon kraakhelder en na een uur steeds meer strepen en nu dit:

Bekijk bijlage 18050

Nee, wappie. We hebben geen koude winters meer door klimaatverandering. We gebruiken nog steeds fossiele brandstoffen en dat sloopt het klimaat.
Van mij mag het voorjaar wel weer beginnen.
 
Nee, wappie. We hebben geen koude winters meer door klimaatverandering. We gebruiken nog steeds fossiele brandstoffen en dat sloopt het klimaat.
Van mij mag het voorjaar wel weer beginnen.

Van mij ook...............................Maar dan wel volgend jaar in maart ongeveer.

Heerlijk deze temperaturen, die koude frisse lucht inademen en met nu een zonnetje erbij.
Ik geniet volop.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.269
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan