Censuur, media


Voor het eerst is duidelijk geworden dat Nederland zaken doet met NSO Group. De hacksoftware wordt ook wereldwijd door overheden gebruikt om oppositieleden, activisten en journalisten in de gaten te houden, bleek eerder uit onderzoek van het Canadese CitizenLab en mensenrechtenorganisatie Amnesty International. Daarom vinden critici dat de software een bedreiging vormt voor de democratie.


De VS zette eind 2021 NSO Group op een sanctielijst vanwege "kwaadaardige activiteiten" die "in strijd zijn met de nationale veiligheid en buitenlandse belangen". Hackprogramma Pegasus maakte het bedrijf berucht.


"Het is een militair wapen. Je kunt met één klik iemands telefoon besmetten, de gps-locatie heel nauw volgen, de microfoon aanzetten en alles weten van die persoon", zegt Volkskrant-journalist Huib Modderkolk in het NOS Radio 1 Journaal.
 


Geen angst om te spreken maar gelatenheid, iedereen heeft het recht om zelf te ontdekken dat ze besodemieterd werden. In een enkel geval onderneem ik soms nog wel eens een actie zoals laatst de visite die ik een potje ivermectine in de hand drukte, hij had het "veilige vaccin" van Jansen genomen.
 

[ Video ]
NOW - Gov. Hochul: "In the state of New York, we're now requiring social media networks to monitor and report 'hateful conduct' on their platforms."
 
Geen angst om te spreken maar gelatenheid, iedereen heeft het recht om zelf te ontdekken dat ze besodemieterd werden. In een enkel geval onderneem ik soms nog wel eens een actie zoals laatst de visite die ik een potje ivermectine in de hand drukte, hij had het "veilige vaccin" van Jansen genomen.
Graag zou ik bekenden van me met klachten waarvan ik denk dat het door de spuit komt hetzelfde geven nl IVM. Echter ik denk niet dat ze daar aan toe zijn omdat er de overtuiging over vaccinatieschade er bij hen niet is. Klein dilemma voor mij dus en ik ben er nog niet uit hoe ik dit wil gaan aanpakken.
 
Graag zou ik bekenden van me met klachten waarvan ik denk dat het door de spuit komt hetzelfde geven nl IVM. Echter ik denk niet dat ze daar aan toe zijn omdat er de overtuiging over vaccinatieschade er bij hen niet is. Klein dilemma voor mij dus en ik ben er nog niet uit hoe ik dit wil gaan aanpakken.
Misschien zo?
Joh, ik ken iemand die precies hetzelfde heeft als jij. Diegene is er van overtuigd dat het door de prik is gekomen en heeft ivm genomen. Nu gaat het al een heel stuk beter met hem/haar.
 
Graag zou ik bekenden van me met klachten waarvan ik denk dat het door de spuit komt hetzelfde geven nl IVM. Echter ik denk niet dat ze daar aan toe zijn omdat er de overtuiging over vaccinatieschade er bij hen niet is. Klein dilemma voor mij dus en ik ben er nog niet uit hoe ik dit wil gaan aanpakken.
Nou als ze die IVM al vertrouwen. Bij mij deinzen ze al terug als ze horen dat het uit China komt of op het potje die Chinese letters zien dan vragen ze: serieus vertrouw je dat echt?! Nee mij niet gezien hoor.

Ja dat is nou ook hoe ik dacht toen jij dat vaccin nam.
Oja en dan wel tig keer laten testen met een zelftest uit China🤡
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan